Інтернет надає чимало нових можливостей для розвитку та масштабування бізнесу. Web-технології спрощують комунікацію з ЦА у будь-якій точці світу, що робить їх одним із найефективніших інструментів для просування бізнесу в США. Але починаючи розкрутку в англомовному сегменті мережі за тим же принципом, що й в Україні, багато вебмайстрів та власників бізнесу стикаються з безліччю труднощів:
- санкції пошукачів;
- надто висока конкуренція;
- низька залученість користувачів;
- дуже повільне зростання позицій.
Через це плани щодо підкорення західного ринку часто так й залишаються лише планами. Тому ми хочемо поділитися власними рекомендаціями щодо просування у США, а саме:
- основні відмінності від українського ринку;
- з чого розпочати роботу над ресурсом;
- основні витрати, які варто враховувати.
Підхід до просування США
Насамперед важливим є правильний вибір інструментів. Ключове джерело трафіку в західному сегменті мережі - Google, йому віддає перевагу близько 87% всіх користувачів США. Тому основні зусилля необхідно зосередити на просуванні сайту в Google.
Однак не варто ігнорувати інші канали залучення клієнтів:
- Пошукові системи: Bing (6.9% користувачів) та Yahoo (4.6%).
- YouTube – після тогорічних апдейтів Google приблизно за 61% всіх пошукових запитів пошуковик видає каруселі відео, тим самим значно підвищуючи видимість YouTube.
- Соціальні мережі: Facebook, Instagram, Twitter.
- Amazon та інші сайти-агрегатори.
Через активну роботу конкурентів пробитися навіть у топ-10 за високочастотними запитами стає практично неможливо. Тому перша відмінність у пошуковому просуванні на ринок США — це акцент на середньо- та низькочастотні ключові слова на початкових етапах оптимізації. Для цього важливо максимально розширити семантичне ядро релевантними групами ключів і зайнятися оптимізацією всіх посадкових сторінок, які містять групи СЧ і НЧ-ключів. Це вимагає значних зусиль, але таким чином простіше всього забезпечити перший пошуковий трафік на сайті.
Друга відмінність — зовнішня оптимізація. Нарощування посилальної ваги шляхом масової закупівлі беклінків на біржі майже не працює навіть на ринку в Україні, але ризик санкцій за таку стратегію значно нижчий, ніж в США. Крім того, і самі біржі, що продають посилання, тут досить складно знайти. Тому важливо робити акцент на якості посилального профілю. Найкращий інструмент для цього — контент-маркетинг: платні та гостьові публікації унікальних матеріалів, партнерський обмін тощо.
WEZOM допоміг багатьом компаніям розширити свій бізнес не лише в Україні, а й у США.
Так ми плавно переходимо до третьої особливості — акценту на контент. В англомовному сегменті існує вислів «content is king» — і ця фраза з’явилася не просто так. Саме на контенті ґрунтується робота більшості маркетингових інструментів для просування сайту в США. Багато оптимізаторів стверджують, що Google значно краще аналізує англомовні тексти та видає за ними більш релевантні результати. Тому будь-яка інформація, яку ви публікуєте на сайті, повинна бути не лише технічно унікальною, а й:
- повністю відповідати на запит користувача, який перейшов із пошуку;
- надавати додаткову цінність, якщо порівнювати з конкурентами;
- містити лише правдиві, перевірені факти.
Якщо контент містить ваші власні унікальні дослідження, він також може стати джерелом зовнішніх посилань. У західних країнах прийнято посилатися на авторів, чиї матеріали були використані при створенні контенту. Якщо ваші дослідження виявляться корисними, ви будете отримувати органічне зростання посилальної маси, що зробить SEO-просування сайту в США успішним.
З чого почати просування під США
Одна з найважливіших груп факторів ранжирування в Google - доменні. Доменна зона, вік, історія та назва сильно впливають на ефективність, особливо на ранніх стадіях розвитку ресурсу. При створенні сайту зверніть увагу на наступні фактори:
- Не купуйте домени, які раніше могли підпадати під санкції пошуковика.
- Вибирайте доменну зону, орієнтовану на геолокацію вашої ЦА: .us – для країни; .nyc, .la та інші - регіональні, для певних міст.
- Вибирайте назву домену, пов'язану з вашою діяльністю.
Як ми вже згадали, роботи з просування сайту в США варто розпочати з розширення СЯ. Не ігноруйте навіть запити, які користувачі вводять у пошук лише кілька разів на місяць. Навіть 10-20 таких ключів може стати непоганим джерелом цільових переходів на сайт.
Щоб збільшити потік трафіку та прискорити просування в Америці, ви також можете використовувати контекстну рекламу. Однак варто врахувати, що потрібно ретельно налаштовувати покази, щоб цей інструмент був рентабельним. За запитами з високою конкуренцією вартість кліка часто буває значно вищою.
Якщо ви плануєте просуватися лише в одному регіоні, важливо звернути увагу на локальне просування. У США це дозволить зайняти перші позиції за геозалежними запитами в тому штаті, де знаходиться ваша ЦА. Для цього необхідно зареєструвати компанію в сервісах Google Places і Google My Business і надати максимально повну інформацію про неї.
Скільки коштує просування у США
Перелічені особливості просування США вимагають більших трудових та фінансових вкладень, ніж просування на ринку України. Необхідно врахувати наступні статті витрат:
- Послуги SEO-фахівців.
- Створення текстового контенту – робота професійних англомовних авторів.
- Витрати на інші види контенту: відео, інфографіки, фото та інше.
- Розміщення зворотних посилань на трастових ресурсах.
- Технічні роботи над ресурсом та підвищення юзабіліті.
- Оплата маркетингових інструментів.
Вартість кожного з цих пунктів розраховується індивідуально на етапі постановки завдань. Для отримання попередньої оцінки зверніться до наших фахівців. Спираючись на досвід роботи з подібними проєктами, ми допоможемо скласти прогноз вартості та запустити просування сайтів для США.
Питання, які часто задають
Чи варто українській компанії виходити на американський ринок?
Однією з головних переваг ринку США є висока платоспроможність населення, що дозволяє зробити бізнес набагато прибутковішим. Це вже вагомий аргумент для розширення на аудиторію США. Звісно, для цього потрібні час і чимало зусиль, але, як показує наш досвід, це цілком здійсненно. Щоб мінімізувати ризики, важливо заздалегідь продумати всі аспекти або звернутися до професіоналів, замовивши послугу «SEO-просування в США».
Що необхідно враховувати під час розробки MVP?
Існує кілька важливих відмінностей від просування в Україні. Насамперед це вибір інструментів. Крім Google, який популярний і в україномовному сегменті, тут використовують пошуковики Bing та Yahoo. Величезною популярністю користуються сайти-агрегатори товарів, зокрема Amazon. Також варто врахувати, що просування шляхом закупівлі посилань у Штатах неможливе, а єдиний спосіб наростити якісний профіль – контент-маркетинг.
На чому ґрунтується SEO-стратегія в США?
Фундаментом ефективного SEO в англомовному сегменті є якісний контент. За його допомогою здійснюється зовнішня оптимізація сайту, а через інформаційні публікації вебресурс отримує основний потік користувачів. Саме контент допомагає завоювати довіру пошукової системи для покращення позицій. При цьому алгоритми Google набагато краще оцінюють релевантність англомовних текстів, тому статті повинні бути справді корисними для вашої ЦА.
Як працює команда Wezom над просуванням сайту у США
Ми вже з'ясували, що англомовні користувачі висувають вищі вимоги до якості контенту та роботи сайту загалом. Ефективне просування на ринку США потребує комплексного підходу. Наш досвід роботи у цій сфері дозволяє клієнтам отримувати максимальну віддачу від своїх інвестицій у проєкти.
Звернувшись до компанії Wezom, клієнт отримує гарантії того, що:
- буде розроблено індивідуальну стратегію розвитку проєкту з урахуванням особливостей його бізнесу та тематичної ніші. Ми намагаємося уникати стандартного підходу та пропонуємо інноваційний шлях до досягнення цілей;
- у роботі використовуватимуться стратегії SEO-просування США, засновані на актуальних методиках. Це допоможе вашому сайту бути більш конкурентоспроможним, дозволить залучити більше цільової аудиторії та отримати більше органічного трафіку;
- роботи з SEO в США виконуються за попередньо розробленим планом. Ми надаємо клієнтам доступ до особистого кабінету, де вони можуть контролювати хід виконання завдань. Це дозволяє переконатися у відкритості та прозорості процесу, що сприяє встановленню довготривалих партнерських відносин;
- усі заплановані показники закріплюються у договорі. Обидві сторони мають чітке уявлення про те, які результати очікуються та які кроки робляться для їхнього досягнення.
Усі наші клієнти мають доступ до особистого кабінету, де відображається інформація про результати просування, а також представлені ключові метрики. Ми детально пояснюємо особливості стратегії просування, коментуємо свої дії та проявляємо ініціативу на кожному етапі співпраці, враховуючи потреби вашого бізнесу.
На завершення
SEO-просування в США - цілком можливе завдання, якщо ви готові приділяти цьому достатньо часу. Важливо зосередитись на наступних аспектах:
- розширення семантичного ядра та просування НЧ-ключами;
- локальне просування;
- наголос на якісний контент;
- органічне нарощування маси посилань.
Але пам'ятайте, що ціна помилки тут дуже висока: якщо сайт потрапить під санкції, реабілітувати його практично неможливо. Тому краще забути про сірі методи SEO.