Розкрутка та просування Інстаграм: докладний посібник

23.03.2023
2.7
5228
15 хвилин
0

За даними Forbes, на сьогодні в Instagram понад 2 мільярди активних користувачів. А щодня додатком користується близько 500 мільйонів людей у всьому світі. Це одна з найпопулярніших соціальних мереж і водночас зручна платформа комунікації з великою аудиторією. Ну і, звичайно, ефективний рекламний майданчик.

Наша сьогоднішня тема – це розкручування Інстаграм. Ми розповімо, чому Instagram – незамінний інструмент для бізнесу, як генерувати контент для соцмережі – цікавий та такий, що продає, які платні і безкоштовні інструменти просування варто використовувати для досягнення результатів. Буде багато цікавого!

Чому Instagram-просування є важливим для сучасного бізнесу

 

Ми можемо назвати як мінімум 5 основних причин, чому просування Instagram — це правильне рішення для сучасного бізнесу:

  1. В Інстаграмі величезна та активна аудиторія. Як ми й сказали, це понад два мільярди людей. У якій сфері бізнесу ви б не працювали, ми впевнені, що ваша ЦА присутня в Instagram. Найчастіше (за рідкісними винятками) це саме так.
  2. Instagram — це потужна візуальна платформа. Тут ви можете демонструвати свої товари та послуги, ділитися оглядами та відгуками клієнтів, рекламувати власний продукт яскраво, стильно та наочно. Сьогодні візуал – це основа маркетингу. Пам'ятайте про це.
  3. В Інстаграмі можна дуже легко та досить точно налаштувати таргетовану рекламу. Розробники подбали, щоб навіть людина без досвіду могла швидко налаштувати та запустити рекламну кампанію безпосередньо у додатку. Процес максимально автоматизований і точно не викличе жодних складнощів навіть у новачка.
  4. Instagram просування часто виявляється більш рентабельним, ніж використання інших форматів розкручування. Одна з причин цього – можливість встановлювати власний бюджет на просування, щоб не вийти за його рамки і отримати максимально можливий результат за вкладені гроші.
  5. Зручні вбудовані інструменти аналітики. До цього пункту ми сьогодні ще повернемося, але все ж таки варто сказати, що Instagram надає користувачеві одну з найкращих аналітичних платформ серед усіх популярних соцмереж.

Якщо ви з якоїсь причини досі не використовуєте Instagram для свого бізнесу, рекомендуємо якнайшвидше це виправити. Не пошкодуєте!

 

Поради щодо початку просування бізнес-акаунту в Instagram

Мабуть, перша та головна порада – переконайтеся, що ваша аудиторія є в Instagram. Тому що якщо це не так, то ніяка Instagram розкрутка просто не дасть результатів. Але в переважній більшості випадків ЦА все ж таки є в соцмережі. Залишається тільки зареєструватися в Instagram, перейти на бізнес-профіль та зайнятися просуванням. Про це далі!

Як зареєструватися та створити профіль в Instagram

Реєстрація профілю в Instagram – процес нескладний. Він складається з п'яти простих кроків:

  1. Завантажте додаток Instagram з App Store або Google Play Store.
  2. Відкрийте додаток та натисніть «Зареєструватися».
  3. Введіть власну електронну пошту або номер телефону та придумайте надійний пароль.
  4. Виберіть ім'я користувача для свого акаунту.
  5. Заповніть власний профіль, додавши зображення профілю, біографію, посилання на вебсайт, інше.

Впевніться, що зображення вашого профілю і біографія представляють ваш бренд і чітко повідомляють, чим займається ваш бізнес.

Звертаємо увагу, що під час реєстрації створюється звичайний профіль Instagram. Про те, як перевести його в бізнес-акаунт, ми розповімо далі.

Огляд різних типів профілів в Instagram

На цей час Instagram пропонує три види профілів:

  • Особистий акаунт — базовий вид акаунту, призначений для звичайних користувачів, які нічого не продають і не просувають в Інстаграмі.
  • Бізнес-акаунт — профіль компанії чи бренду, надає додаткові інструменти аналітики і просування.
  • Акаунт автора — профіль відомої особи. Наприклад, блогера, музиканта, письменника, політика і так далі. Він також надає зручні інструменти аналітики.

Очевидно, що для просування бренду чи певного виду товару/послуг варто вибирати бізнес-акаунт. Це можна зробити менш ніж за хвилину.

 

Як перейти з особистого акаунту на бізнес-акаунт в Instagram

Щоб перевести власний особистий профіль в бізнес-акаунт, достатньо виконати кілька простих кроків:

  1. Запустіть програму Instagram і перейдіть на сторінку свого профілю.
  2. У верхній правій частині екрана натисніть три смужки та виберіть пункт «Налаштування та конфіденційність».
  3. Промотайте меню вниз і знайдіть пункт «Тип облікового запису та інструменти».
  4. Натисніть «Перейти на професійну обліковий запис» або «Створити новий професійний обліковий запис», якщо хочете створити окремий бізнес-профіль.
  5. Ознайомтеся з інформацією, виберіть категорію вашого бізнесу та натисніть готово.

Перехід на бізнес-акаунт здійснюється миттєво. Після цих нескладних маніпуляцій ви отримуєте доступ до всіх бізнес-інструментам соцмережі. І можете запускати просування Інстаграм. Звичайно, у майбутньому ви можете так само повернутися на особистий акаунт.

 

Поради щодо оформлення бізнес-профілю в Instagram, щоб привернути увагу аудиторії

Будемо чесними, Instagram не дуже багатий на інструменти оформлення. Ви не можете створити по-справжньому унікальний профіль, ваші можливості сильно обмежені. Попри це, ми все ж радимо підійти до питання оформлення з усією відповідальністю. Тому що правильне розкручування Інстаграм починається саме з оформлення.

Як вибрати ім'я для профілю в Instagram

Ім'я профілю має відображати ваш бренд і легко запам'ятовуватися. Якщо назви бренду ще немає, придумайте таку, яка буде зрозумілою, асоціативною і такою, що легко запам'ятовується. За можливості використовуйте в імені ключові слова, що описують вашу компанію чи продукт.

Не варто намагатися вставити в ім'я якнайбільше інформації. Будьте лаконічними. Чим коротше та простіше для запам'ятовування ім'я профілю, тим краще. Також ми не рекомендуємо використовувати спецсимволи та цифри в імені – вони ускладнюють пошук вашого акаунту.

Як вибрати фото профілю в Instagram

Світлина профілю — це, мабуть, найпомітніший та яскравий елемент сторінки. Тому необхідно вибрати фото, яке буде візуально привабливим і при цьому легко зчитуватись. Логотип бренду підійде ідеально. Але можна використовувати і інше зображення, що асоціюється з вашим брендом і легко впізнаване серед безлічі інших.

 

Як створити «шапку» профілю в Instagram

Заголовок профілю – це перше, що бачать користувачі при відвідуванні вашого акаунту, тому важливо зробити сильне перше враження. У «шапці» постарайтеся наголосити на індивідуальності бренду, розкажіть про сильні сторони вашої пропозиції, опишіть, чим ви займаєтеся.

Тут можливо використовувати не лише текст, а й всілякі емодзі. Але з ними потрібно бути обережними і не використовувати занадто багато. Надлишок смайликів створює враження несерйозності бренду. Хоча в деяких випадках це лише плюс.

Як додати посилання на свій сайт в Instagram-профіль

В Інстаграм можна додати одну посилання в профілі. Швидше за все, це буде ваш сайт – це оптимальний варіант, якщо ви хочете збільшити обсяги трафіку та залучити більше клієнтів.

При цьому дуже важливо, щоб сторінку, на яку веде посилання, було оптимізовано для конверсій. Якщо людина переходить за лінком, вона повинна мати можливість легко зробити цільову дію — прочитати інформацію, що цікавить, зв'язатися з менеджером, оформити замовлення і так далі.

Як використовувати фірмовий стиль в бізнес-профілі Instagram

Використовуйте фірмовий стиль в своєму профілі Instagram, щоб підкреслити серйозність та авторитетність свого бренду. Застосовуйте фірмові кольори, шрифти, логотип і так далі. Все це допомагає виділитися, зробити компанію більш відомою, відобразити ваші головні цінності і так далі.

Звичайно, розробити фірмовий стиль з нуля самостійно дуже складно та довго. Тому оптимальне рішення – звернутися до дизайнера, який візьме цю роботу на себе. Знову ж таки, фахівці Wezom – до ваших послуг.

 

Основні принципи управління бізнес-акаунтом в Instagram

З технічної точки зору ведення бізнес-акаунту в Інстаграмі мало чим відрізняється від ведення акаунту особистого. У вас за великим рахунком є ті ж інструменти, ті ж можливості і ті ж обмеження. Однак ми все ж таки хочемо поділитися з вами деякими основними правилами ведення бізнес-профілю в Instagram:

  1. Сформулюйте айдентику вашого бренду – його візуальний стиль. Завдяки йому весь вас майбутній контент буде так чи інакше пов'язаний зі стилістикою, стане впізнаваним і більш візуально привабливим.
  2. Завжди робіть акцент саме на візуалі. Instagram – це «візуальна» платформа. Тут користувачі в першу чергу бачать зображення та відео, а потім — текст.
  3. Будьте послідовні. Публікуйте нові пости, Stories та Reels регулярно. Наполегливість і послідовність – важливі складові успішного просування бізнес-акаунту в Інстаграмі.
  4. Не забувайте використовувати хештеги. Вони допомагають збільшити охоплення та залучити більше цільової аудиторії. Але не використовуйте генератор хештегів і не копіюйте типові хештеги типу #likeforlike, #likeme тощо. Від них немає жодної користі, тільки шкода.
  5. Намагайтеся більше взаємодіяти з аудиторією. Мотивуйте її до діяльності у коментарях, проводьте тести та опитування, влаштовуйте голосування тощо. Чим більше активностей, тим краще.
  6. Експериментуйте із форматами. Не обмежуйтесь тільки публікаціями в основній стрічці та Stories. Спробуйте Reels, IGTV, прямі трансляції. Все це допомагає зробити просування бренду в Інстаграм ефективнішим та залучити більше цільової аудиторії.

Ну і, звичайно ж, не забувайте відстежувати аналітику, щоб у випадку необхідності коригувати свою стратегію просування і досягати найкращих результатів при менших вкладеннях. Розкрутка сторінки в Інстаграм без аналізу може виявитися абсолютно контрпродуктивною.

 

Як створювати контент для просування Instagram-акаунту

На самому початку статті ми сказали, що Instagram – це візуальна платформа. І саме на створенні якісного візуала необхідно робити особливий акцент. Але не лише на ньому!

Пропонуємо вам розглянути основні формати контенту в Інстаграмі, а також ознайомитись з деякими рекомендаціями наших спеціалістів, які допоможуть зробити розкручування вашого бренду в Instagram ефективнішим.

Публікації в основній стрічці Instagram

Пости в основній стрічці — це одна з основ вашого акаунту. Вони, на відміну від Stories, не зникають через 24 години, а залишаються у профілі назавжди (якщо ви самі їх не видалите або не приховаєте, звісно).

Намагайтеся використати якісні авторські фото, зображення і відео. Якщо в цьому є необхідність, публікуйте пости-каруселі з кількома зображеннями або відеороликами (до 10 штук). Але головним зображенням/відео повинно бути найважливіше та найпривабливіше. Інакше користувачі просто не гортатимуть карусель далі.

Щодо того, скільки публікацій потрібно робити за добу, думки розходяться. Але якщо ви налаштовані серйозно, хочете максимально залучати свою аудиторію, можемо відповідально радити щодня публікувати хоча б 1–2 пости.

 

IGTV для просування в Instagram

IGTV — у певному сенсі досить специфічний формат контенту в Instagram. Його все активніше витісняють Reels, але сам формат все ще існує. Ми не стверджуємо, що вам обов'язково потрібно його використовувати, але в деяких ситуаціях він буває дуже корисним. Наприклад, якщо ви хочете опублікувати досить довгий огляд свого товару або розповісти про послугу, IGTV може стати дуже хорошим варіантом. Також можна використовувати IGTV, щоб ділитися навчальними посібниками, залаштунковим контентом та демонстраціями продуктів.

Враховуйте, що, за даними Instagram, тільки 70 % користувачів дивляться IGTV зі звуком. Тому радимо додати субтитри до відео.

 

Reels в Instagram для просування

Reels – це короткі відеоролики, які відмінно підходять для демонстрації індивідуальності та креативності вашого бренду. За даними Instagram, у Reels з накладеним текстом рівень залучення на 40 % вище, ніж у роликів без тексту. При створенні роликів обов'язково використовуйте текст, музику та хештеги, щоб збільшити вашу видимість.

Перевага Reels в тому, що вони можуть потрапити до рекомендацій, завдяки чому їх у перспективі може побачити величезна аудиторія. Алгоритми поки що працюють не так добре, як у TikTok, але все ж і непогано. Користуйтесь цим інструментом просування – не пошкодуєте. Все ж таки відеоконтент вже зараз виходить на перше місце, витісняючи фото.

 

Stories для просування в Instagram

Stories – незамінний інструмент просування вашого акаунту в Інстаграм та взаємодії з аудиторією. За даними соцмережі, щодня близько 500 мільйонів користувачів публікують і переглядають Stories.

Публікуйте не просто фото та відео, але і текст, посилання, опитування і так далі. Так можна додатково залучати аудиторію і стимулювати її взаємодіяти з вашим акаунтом. А це величезний плюс для просування.

Не забувайте і про те, що Stories можна додавати до хайлайтів на сторінці, розподіливши їх за різними категоріями. Це дуже зручний інструмент з кількох причин. По-перше, ви можете структурувати свої Stories та зберегти їх прямо на своїй сторінці. По-друге, в хайлайтах можна розмістити актуальну інформацію: ціни на товари або послуги, огляди, відгуки клієнтів, відповіді на питання, що часто задаються, і багато іншого.

 

Геолокація Instagram

Це не дуже очевидний, але досить ефективний інструмент просування в Інстаграмі. За інформацією самої соцмережі, пости з тегом місцерозташування отримують на 79 % більше відгуків, ніж пости без нього. Крім того, теги місцерозташування можуть допомогти залучити місцевих клієнтів у ваш бізнес.

Якщо ваша компанія працює, наприклад, на всю Україну, ви цілком можете використовувати геопозицію різних міст, щоб залучати аудиторію з регіонів. Це не заборонено.

Існує також інша, «локальна», практика використання геолокації. Наприклад, акаунт ресторану використовує в своїх публікаціях геомітки інших популярних громадських закладів у місті, щоб тим самим переманювати частину їхньої аудиторії до себе. Технічно це також не заборонено і ніяк не карається з боку Інстаграму. Тому використання такого методу просування, як говориться, залишається на вашій совісті.

Хештег та навігація для просування

Хештег – непоганий безкоштовний інструмент просування, який хоч і не привабить до вас велику аудиторію, але все ж таки може виявитися дуже корисним.

Ми рекомендуємо створити кілька унікальних брендових хештегів, які будуть пов'язані тільки з вашим брендом. Це комфортно для пошуку. Крім того, радимо створити кілька навігаційних хештегів, щоб зробити зручну навігацію між вашими публікаціями.

 

Наведемо приклад!

Припустимо, ми хочемо налаштувати навігацію за допомогою хештегів в акаунті Wezom. Просто створюємо відповідні хештеги:#wezom_советы, #wezom_seo, #wezom_smm і так далі. Тепер у постах ми використовуємо ці хештеги. А користувачі, клацнувши по певному хештегу, відразу побачать список публікацій, у яких він вже використовується, і можуть відразу ознайомитися з ними. Це свого роду фільтр контенту на вашій сторінці, котрий може виявитися дуже корисним не тільки для підписників, а й для вас самих.

Не рекомендуємо використовувати генератор хештегів і копіювати різного роду добірки у свої публікації. Найчастіше вони лише захаращують ваші пости, але не несуть ніякої практичної користі. До того ж, не забувайте, об`єм тексту публікації обмежений 2200 символами з пробілами. Десятки хештегів тільки «відкусять» частину цього обсягу і обтяжують ваш основний текст для сприйняття.

Стратегії просування Instagram-акаунту

Як би нам цього не хотілося, ми не можемо надати вам універсальну стратегію просування Instagram-акаунту, яка працюватиме абсолютно для будь-якого бренду та бізнесу. Проте готові поділитися невеликим списком найважливіших складових будь-якої стратегії просування.

 

  1. Створюйте якісний і цікавий контент

Контент – це основа всього просування в Інстаграмі. Якщо він не буде унікальним, цікавим і корисним для вашої цільової аудиторії, то і цікавості до вашого акаунту у підписників теж не буде.

Складіть контент-план та слідкуйте, щоб у ньому було наступне співвідношення публікацій: 40 % інформативних, 40 % розважальних та 20 % тих, що продають. Звичайно, співвідношення може трохи змінюватись, але слідкуйте, щоб у вас не було надлишку контенту, що лише продає. Він викликає лише роздратування.

  1. Регулярно публікуйте Stories

Багато брендів недооцінюють значущість Stories у просуванні, а концентрують всі зусилля саме на публікаціях у стрічці. Дуже дарма! Зараз глибина перегляду Stories стає навіть більше, ніж основних постів. До того ж вони багато в чому більш функціональні. В них ви можете проводити опитування, розміщувати посилання, влаштовувати голосування та вікторини тощо. Користуйтесь цим! Аудиторія високо це оцінить!

  1. Використовуйте користувальницький контент

Користувальницький контент (UGC) — це контент, створений вашими підписниками та клієнтами. Заохочуючи користувача до створення контенту і поділившись ним у своєму акаунті, ви можете підвищити залученість та просувати свій акаунт серед ширшої аудиторії. Ви також можете використовувати UGC, щоб продемонструвати, як люди використовують ваші продукти чи послуги.

Приклади користувальницького контенту в Instagram: репости Stories підписників, публікація їх оглядів та відгуків у своєму акаунті, інше.

  1. Запускайте таргетовану рекламу

Далі у статті ми ще більш докладно торкнемося цього питання. Тут лише скажемо, що розкручування акаунту Instagram за допомогою таргетованої реклами — це дуже зручний, ефективний та досить недорогий інструмент залучення аудиторії. Користуйтесь!

Безкоштовні методи просування в Instagram

Розкрутка акаунту в Інстаграм може бути зовсім безкоштовною. Але враховуйте, що цей процес вимагає вашої залученості та активності.

 

Перелічимо кілька популярних безкоштовних методів просування і заразом поділимося деякими корисними порадами.

  1. Хештег. Як ми й сказали раніше, хештеги можуть бути корисним інструментом у просуванні. Хтось каже, що зараз вони вже не працюють. Це лише частково правда. Вони все ще здатні залучити аудиторію, якщо використовувати саме релевантні хештеги, не спамити ними та користуватися наведеними вище рекомендаціями.
  2. Регулярні публікації. Ваші пости, Stories та Reels — це не тільки інструмент залучення аудиторії, але й свого роду сигнал для Інстаграму, що ваш акаунт «живий» і активний. Відповідно, соцмережа буде активніше рекомендувати ваш профіль іншим користувачам
  3. Взаємодія з аудиторією. Ваш акаунт не повинен існувати у «вакуумі». Спілкуйтеся з підписниками, влаштовуйте різні активності, проводьте опитування та голосування, інше. Залучаючи аудиторію, ви робите просування ефективнішим.
  4. Співпрацюйте з іншими акаунтами. Ви можете влаштовувати різні колаборації з іншими брендами, щоб залучати і їх аудиторію. Головне правило тут – не співпрацювати з прямими конкурентами. Інакше розкручування може дати зворотний ефект — ваша аудиторія піде до конкурентів.
  5. Оптимізуйте свій профіль. Експериментуйте з фото та наповненням профілю, використовуйте нові дизайнерські рішення, дивуйте свою аудиторію і приваблюйте її увагу. Але не робіть це занадто часто і уникайте занадто радикальних змін. Інакше підписники просто перестануть вас впізнавати, і їм буде складніше знайти ваш акаунт у пошуку.

Тобто головне правило безкоштовного просування в Інстаграмі – бути активним! Якщо ви публікуєте всього пару постів і Stories на тиждень, ніяк не взаємодієте з підписниками та ведете акаунт, що називається, «для галочки», таке розкручування сторінки не принесе ніяких результатів.

Платні методи просування в Instagram

Безкоштовне розкручування Instagram має один серйозний недолік – воно зазвичай достатньо повільне. А вже на самому початку просування, коли у вас новий і практично порожній акаунт, його ефективність за замовчуванням буде досить низькою. Тому його здебільшого варто поєднувати з платними методами просування. Про них і поговоримо далі.

Як використовувати таргетовану рекламу в Instagram

Таргетована реклама — це практично єдиний офіційний рекламний інструмент в Інстаграмі. І при цьому досить ефективний, якщо все зробити правильно.

Таргетинг дозволяє показувати вашу рекламу саме тим користувачам, які підпадають під задані параметри: стать, вік, геолокація, інтереси, поведінка тощо. Рекламну кампанію можна запустити прямо у додатку Instagram або використовувати рекламний кабінет Facebook. Перший варіант простіше і швидше, але другий дає вам більше інструментів та налаштувань. Вибір за вами.

Таргетована реклама також дозволяє використовувати безліч форматів контенту: фото, відео, карусель та рекламу у Stories, інше.

 

Як використовувати рекламу в інфлюенсерів в Instagram

Просування бренду чи продукту через блогерів – далеко не новий формат. Але він все ще дуже популярний. Це чудова можливість одразу охопити велику аудиторію, заявити про себе, підкреслити переваги свого бренду, товару чи послуги.

Головне правило співпраці з блогерами – ретельний аналіз їх аудиторії. Дуже важливо, щоб у підписниках інфлюенсера було якомога більше ваших потенційних клієнтів. Тільки в цьому випадку реклама спрацює.

Також не варто гнатися за блогерами-мільйонниками. Реклама у них може коштувати тисячі доларів, а рентабельність таких вкладень далеко не завжди достатня. Для початку рекомендуємо звернути увагу на блогерів з кількома тисячами фоловерів. У них досить часто можна замовити рекламу за бартером або за дуже невеликою ціною. А аудиторія зазвичай навіть більш лояльна та активна, ніж у мільйонників.

 

Як використовувати Giveaway та спонсорство в Instagram для просування

Розіграші подарунків та спонсорство – популярний спосіб збільшити залучення і просувати свій бізнес у Instagram. Ви можете провести розіграш або конкурс, що вимагає, щоб користувачі підписувалися на вашу сторінки, відзначали своїх друзів чи ділилися вашою публікацією, щоб отримати шанс виграти приз. Це може допомогти збільшити кількість підписників і охопити ширшу аудиторію, хоча надалі частина фоловерів, напевно, відпишеться.

Однак будьте уважні! Instagram не дуже любить подібні активності. Якщо ви будете ними зловживати, акаунт цілком може потрапити в тіньовий бан на деякий час. А це дуже погано для бізнесу та просування.

 

Як захистити свій Instagram-акаунт від злому

Просування акаунту Instagram – це одне. А його захист – зовсім інше. Буде вкрай неприємно, якщо ваш акаунт або акаунт бренду виявиться зламаний, і у вас не буде можливості відновити до нього доступ.

Як показує практика, цьому набагато простіше запобігти, ніж надалі виправити. Тому робіть за нашими рекомендаціями:

  1. Використовуйте надійний та унікальний пароль. Він повинен містити хоча б до 10 символів, серед яких є великі та малі латинські літери, цифри та спецсимволи. Взагалі рекомендуємо використовувати генератор та менеджер паролів.
  2. Увімкніть двофакторну автентифікацію. Оптимально – через номер телефону. Таким чином ви зможете суттєво підвищити безпеку свого акаунту.

 

  1. Стережіться фішингу. Не переходьте за підозрілими посиланнями і не передавайте конфіденційну інформацію невідомим джерелам (сайтам, сервісам або людям).
  2. Регулярно оновлюйте програму та свій пристрій. Оновлення – це не лише нові функції, а й нові інструменти підвищення безпеки. Тому слідкуйте, щоб і програма Instagram, і ваша операційна система на телефоні/планшеті були в актуальному стані.

І пам'ятайте, що популярний інстаграм-акаунт з великою та активною аудиторією – це дуже ласий шматочок для зловмисників. Вони можуть спробувати отримати доступ до вашого акаунту. Якщо ви не подбаєте про запобіжні заходи, у майбутньому може бути занадто пізно.

Як отримати статистику акаунту в Instagram

Сама програма Instagram надає користувачеві досить вичерпну статистику. І до неї досить легко отримати доступ:

  1. Перейдіть на бізнес-акаунт, якщо не зробили цього раніше. Відразу після цього у вас буде доступ до аналітичної інформації у профілі. Але якщо до цього у вас був особистий акаунт, то отримати дані за попередній період не вийде.
  2. Щоб переглянути статистику окремої публікації, натисніть під нею кнопку «Подивитися статистику». Таким чином ви зможете побачити кількість показів, охоплення та залучення аудиторії.
  3. Перегляньте загальну інформацію про акаунт. Для цього перейдіть у свій профіль, натисніть на три рядки у верхньому правому кутку і натисніть кнопку «Статистика». Тут можна побачити кількість відвідувань профілю, кількість підписників, список найпопулярніших публікацій та багато іншого.

 

Зрозуміло, вам зовсім не обов'язково обмежуватись лише вбудованими інструментами аналітики в Instagram. Щоб отримати більше можливостей та інформації, можна використовувати сторонні сервіси аналітики, такі як Hootsuite, Iconosquare, Sprout Social та інші. Вони надають значно більше інформації, але найчастіше є платними. Тому вибір за вами — обмежуватись даними Інстаграму безкоштовно або отримати більше цінних відомостей за гроші.

Корисні Telegram-боти для керування Instagram-акаунтом

Не всі знають, але Інстаграм-просування можна зробити трохи ефективніше і простіше, якщо використовувати Telegram-боти. Їх існує досить багато як абсолютно безглуздих, так і дуже корисних.

 

Ми зібрали для вас список з 5 популярних телеграм-ботів, які можемо сміливо рекомендувати:

  • @voicybot — бот, який використовує двигуни розпізнавання мови wit.ai та Google Speech, перетворюючи ваші аудіозаписи на текст. Просто диктуйте йому, наприклад, текст наступного посту, а він видасть його текстом. Скопіюйте та використовуйте! Все дуже просто.
  • @instasavegrambot – корисний телеграм-бот, за допомогою якого ви можете завантажувати фото, відео і навіть тексти зі свого або чужого акаунту Instagram. Дуже багатофункціональний інструмент.
  • @SaveAsBot – ще один бот для завантаженння контенту з Instagram. Але, на відміну від попереднього робота, він вміє також завантажувати контент з Pinterest і TikTok. Якщо ви активно працюєте з цими платформами, бот може бути дуже корисним.
  • @LandingPageInstagramBot – бот, який ділить ваше зображення на 9 квадратів, після чого їх можна завантажити по черзі у свій інстаграм-акаунт і отримати велике зображення на своїй сторінці. Непоганий спосіб привернути увагу аудиторії, але не зловживайте ним.
  • @izibot – бот, який також вміє завантажувати контент із Instagram-профілів. Плюс працює з YouTube та Pinterest, що теж буває дуже корисно.

Взагалі в Telegram можна знайти величезну кількість цікавих та корисних ботів, з якими просування акаунту в Інстаграм буде легше та зручніше. Але ми просимо вас уважно підходити до вибору таких роботів, тому що через них недоброзичливці можуть отримати доступ до вашого акаунту. Не надсилайте жодним роботам дані для входу в акаунт, дані своїх банківських карток та будь-яку іншу конфіденційну інформацію. Пам'ятайте про цифрову безпеку!

Висновки

Отже, ми розглянули основні методи розкручування акаунту в Інстаграмі, безкоштовні та платні способи, а також деякі корисні лайфхаки.

Сподіваємося, ця інформація виявилася для вас корисною і ви зможете взяти її на озброєння, щоб ваше просування в Інстаграм стало ще ефективніше. Але в будь-якому випадку пам'ятайте, що розкручування в інтернеті — це складний і комплексний процес, що вимагає серйозного підходу та розуміння, що і як робити для досягнення результату. Тому, якщо ви не впевнені, що зможете ефективно просувати Instagram-акаунт самостійно, рекомендуємо звертатися до фахівців Wezom і довірити це завдання професіоналам. Ми до ваших послуг!

 

FAQ

Що таке просування Instagram-сторінки?

Просування Інстаграм – це комплекс заходів, що допомагають просувати бренд, товар чи послугу. Сюди відносяться як безкоштовні методи просування (публікації контенту, опитування та інші активності), так і платні (таргетована реклама, співпраця з інфлюенсерами тощо).

Які переваги дає просування бізнес-акаунту в Instagram?

Розкручування в Інстаграмі дозволяє підвищити видимість та впізнаваність бренду, ефективно взаємодіяти саме зі своєю цільовою аудиторією, легко налаштовувати та запускати таргетовану рекламу, збільшувати залученість підписників, а також нарощувати трафік основного сайту компанії, залучаючи його з Інстаграм-акаунту.

Який продукт найлегше просувати в Instagram?

В Інстаграмі досить добре продається більшість товарів, які не заборонені. Але найкраще — такі категорії: одяг, взуття та аксесуари, продукти харчування, косметика та засоби догляду, товари для фітнесу, домашній декор тощо. Як правило, найактивніше продаються відносно недорогі товари.

Як правильно просувати бізнес-сторінку в Instagram?

Встановіть чіткі цілі та завдання просування, визначте свою цільову аудиторію, розробіть рекламну кампанію з урахуванням специфіки ЦА, використовуйте релевантні хештеги та теги розташування для збільшення видимості та охоплення, контролюйте ефективність рекламної кампанії та за потреби оптимізуйте її.

Як вам стаття?
2.7
Проголосувало: 3
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.