Як розкрутити Інстаграм у 2025 році

3.3
08.05.2025
12704
0

За даними Forbes, на сьогодні в Instagram понад 2 мільярди активних користувачів. А щодня додатком користується близько 500 мільйонів людей у всьому світі. Це одна з найпопулярніших соціальних мереж і водночас зручна платформа комунікації. Ну і, звичайно, ефективний рекламний майданчик.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Наша сьогоднішня тема – це розкручування Інстаграм. Ми розповімо, чому це незамінний інструмент для бізнесу, як генерувати цікаві тексти та відео для соцмережі, які платні і безплатні інструменти варто використовувати для досягнення результатів. Буде багато цікавого!

Що таке просування в Інстаграмі

Просування в Інстаграмі — це комплекс дій, спрямованих на те, щоб більше людей дізналися про ваш бренд, продукт або послугу, зацікавилися ними та стали вашими клієнтами або підписниками. По суті, це спосіб побудувати зв'язок з людьми через популярну соціальну мережу. Але пам'ятайте: на цій платформі важливо надихати, викликати емоції та бути корисним. Коли профіль стає живим, щирим і цінним — аудиторія росте природним чином, а разом із нею і ваш бізнес.

У просуванні в Інстаграмі важливі кілька напрямів:

  • створення візуально привабливого та стильного контенту;

  • правильне оформлення профілю;

  • активна взаємодія з підписниками;

  • грамотний підбір гештегів;

  • запуск таргетованої реклами;

  • співпраця з блогерами та партнерами.

І найголовніше — все потрібно постійно аналізувати. Таким чином, розкрутка Інстаграм — це стратегія, що поєднує креатив, аналітику та постійне вдосконалення.

Чому Instagram-просування є важливим для сучасного бізнесу

 

Ми можемо назвати як мінімум 5 основних причин, чому просування Instagram — це правильне рішення для сучасного бізнесу:

  1. В Інстаграмі величезна та активна аудиторія. Як ми й сказали, це понад два мільярди людей. У якій сфері бізнесу ви б не працювали, ми впевнені, що ваша ЦА присутня в цій соцмережі. Найчастіше (за рідкісними винятками) це саме так.
  2. Instagram — це потужна візуальна платформа. Тут ви можете демонструвати свої товари та послуги, ділитися оглядами та відгуками клієнтів, рекламувати власний продукт яскраво, стильно та наочно. Сьогодні візуал – це основа маркетингу. Пам'ятайте про це.
  3. В Інстаграмі можна дуже легко та досить точно налаштувати таргетовану рекламу. Розробники подбали, щоб навіть людина без досвіду могла швидко налаштувати та запустити рекламну кампанію безпосередньо у додатку. Процес максимально автоматизований і точно не викличе жодних складнощів навіть у новачка.
  4. Таке просування часто виявляється більш рентабельним, ніж використання інших форматів розкручування. Одна з причин цього – можливість встановлювати власний бюджет, щоб не вийти за його рамки і отримати максимально можливий результат за вкладені гроші.
  5. Зручні вбудовані інструменти аналітики. Тут ми маємо одну з найкращих аналітичних платформ серед усіх популярних соцмереж.

Якщо ви з якоїсь причини досі не використовуєте Instagram для свого бізнесу, рекомендуємо якнайшвидше це виправити. Не пошкодуєте!

 

Поради щодо початку просування бізнесу в Instagram

Мабуть, перша та головна порада – переконайтеся, що тут є ваші потенційні клієнти. Тому що якщо це не так, то ніяка розкрутка просто не дасть результатів. Але в переважній більшості випадків ЦА все ж таки є в соцмережі. Залишається тільки зареєструватися і перейти на бізнес-профіль.

Як зареєструватися та створити профіль в Instagram

Реєстрація профілю  – процес нескладний. Він складається з п'яти простих кроків:

  1. Завантажте застосунок з App Store або Google Play Store.
  2. Відкрийте застосунок та натисніть «Зареєструватися».
  3. Введіть власну електронну пошту або номер телефону та придумайте надійний пароль.
  4. Виберіть ім'я профіля.
  5. Заповніть власний профіль, додавши зображення профілю, біографію, посилання на вебсайт, інше.

Впевніться, що зображення вашого профілю і біографія представляють ваш бренд і чітко повідомляють, чим займається ваш бізнес.

Звертаємо увагу, що під час реєстрації створюється звичайний профіль. Про те, як перевести його у бізнес-акаунт, ми розповімо далі.

Огляд різних типів профілів в Instagram

На цей час майданчик пропонує три види профілів:

  • Особистий акаунт — базовий вид профілю, призначений для звичайних користувачів, які нічого не продають.

  • Бізнес-акаунт — профіль компанії чи бренду, що надає додаткові інструменти.

  • Акаунт автора — профіль відомої особи. Наприклад, блогера, музиканта, письменника, політика і так далі. Він також надає зручні інструменти аналітики.

Очевидно, що для підвищення впізнаваності бренду чи певного виду товару/послуг варто вибирати тип бізнес. Це можна зробити менш ніж за хвилину.

 

Як перейти з особистого акаунту на бізнес в Instagram

Щоб перевести власний особистий профіль в бізнес, достатньо виконати кілька простих кроків:

  1. Запустіть застосунок і перейдіть на сторінку свого профілю.
  2. У верхній правій частині екрана натисніть три смужки та виберіть пункт «Налаштування та конфіденційність».
  3. Промотайте меню вниз і знайдіть пункт «Тип облікового запису та інструменти».
  4. Натисніть «Перейти на професійну обліковий запис» або «Створити новий професійний обліковий запис», якщо хочете створити окремий бізнес-профіль.
  5. Ознайомтеся з інформацією, виберіть категорію вашого бізнесу та натисніть готово.

Перехід здійснюється миттєво. Після цих нескладних маніпуляцій ви отримуєте доступ до всіх інструментів соцмережі. І можете ставати до роботи. Звичайно, у майбутньому ви можете так само повернутися на особистий акаунт.

 

Стратегії просування

Як би нам цього не хотілося, ми не можемо надати вам універсальну стратегію, яка працюватиме абсолютно для будь-якого бренду та бізнесу. Проте готові поділитися невеликим списком найважливіших складових будь-якої стратегії.

 

  1. Створюйте якісний і цікавий контент

Контент – це основа всього. Якщо він не буде унікальним, цікавим і корисним для ваших підписників, то і цікавості до вашого акаунту у підписників теж не буде.

Складіть контент-план та слідкуйте, щоб у ньому було наступне співвідношення публікацій: 40 % інформативних, 40 % розважальних та 20 % тих, що продають. Звичайно, співвідношення може трохи змінюватись, але слідкуйте, щоб у вас не було надлишку рекламних текстів. Вони викликають лише роздратування.

  1. Регулярно публікуйте Stories

Багато брендів недооцінюють значущість історій у просуванні, а концентрують всі зусилля саме на публікаціях у стрічці. Дуже дарма! Зараз глибина перегляду сторіс стає навіть більше, ніж основних постів. До того ж вони багато в чому більш функціональні. В них ви можете проводити опитування, розміщувати посилання, влаштовувати голосування та вікторини тощо. Користуйтесь цим! 

  1. Використовуйте користувальницький контент

Користувальницький контент (UGC) — це контент, створений вашими підписниками та клієнтами. Якщо заохочувати до його створення і ділитися ним в своєму обліковому записі, то можна підвищити залученість та просувати свій бізнес серед ширшої аудиторії. Ви також можете використовувати UGC, щоб продемонструвати, як люди використовують ваші продукти чи послуги.

Приклади користувальницького контенту: репости історій підписників, публікація їх оглядів та відгуків тощо.

  1. Запускайте таргетовану рекламу

Далі у статті ми ще більш докладно торкнемося цього питання. Тут лише скажемо, що таргетована реклама — це дуже зручний, ефективний та досить недорогий інструмент залучення лідів. Користуйтесь!

Безкоштовні методи просування в Instagram

Розвиток бізненсу в соцмережах може бути зовсім безкоштовним. Але враховуйте, що цей процес вимагає вашої залученості та активності.

 

Перелічимо кілька популярних безкоштовних методів просування і заразом поділимося деякими корисними порадами.

  1. Хештеги. Як ми й сказали раніше, хештеги можуть бути корисним інструментом. Хтось каже, що зараз вони вже не працюють. Це лише частково правда. Вони все ще здатні залучити лідів, якщо використовувати саме релевантні хештеги, не спамити ними та користуватися наведеними вище рекомендаціями.
  2. Регулярні публікації. Ваші пости, Stories та Reels — це не тільки інструмент залучення аудиторії, але й свого роду сигнал для алгоритму, що ваш акаунт «живий» і активний. Відповідно, соцмережа буде активніше рекомендувати ваш профіль іншим користувачам.
  3. Взаємодія з аудиторією. Ваш акаунт не повинен існувати у «вакуумі». Спілкуйтеся з підписниками, влаштовуйте різні активності, проводьте опитування та голосування, інше. 
  4. Співпрацюйте з іншими акаунтами. Ви можете влаштовувати різні колаборації з іншими брендами, щоб залучати і їх підписників. Головне правило тут – не співпрацювати з прямими конкурентами. Інакше розкручування може дати зворотний ефект — ваша аудиторія піде до них.
  5. Оптимізуйте свій профіль. Експериментуйте з фото та наповненням профілю, використовуйте нові дизайнерські рішення, дивуйте своїх підписників і привертайте їх увагу. Але не робіть це занадто часто і уникайте занадто радикальних змін. Інакше вони просто перестануть вас впізнавати, і їм буде складніше знайти вас у пошуку.

Тобто головне правило безкоштовного просування – бути активним! Якщо ви публікуєте всього пару постів і сторіс на тиждень, ніяк не взаємодієте з підписниками і ведете акаунт, що називається, «для галочки», це не принесе ніяких результатів.

Платні методи просування

Безкоштовне розкручування має один серйозний недолік – воно зазвичай достатньо повільне. А вже на самому початку просування, коли у вас новий і практично порожній профіль, його ефективність за замовчуванням буде досить низькою. Тому його здебільшого варто поєднувати з платними методами. Про них і поговоримо далі.

Як використовувати таргетовану рекламу

Таргетована реклама — це практично єдиний офіційний рекламний інструмент. І при цьому досить ефективний, якщо все зробити правильно.

Таргетинг дозволяє показувати вашу рекламу саме тим людям, які підпадають під задані параметри: стать, вік, геолокація, інтереси, поведінка тощо. Рекламну кампанію можна запустити прямо в застосунку або використовувати рекламний кабінет Facebook. Перший варіант простіше і швидше, але другий дає вам більше інструментів та налаштувань. Вибір за вами.

Таргетована реклама також дозволяє використовувати безліч форматів контенту: фото, відео, карусель та рекламу в історіях, інше.

 

Як використовувати рекламу в інфлюенсерів в Instagram

Підвищення впізнаваності бренду чи продукту через блогерів – далеко не новий формат. Але він все ще дуже популярний. Це чудова можливість одразу охопити велику кількість людей, заявити про себе, підкреслити переваги свого бренду, товару чи послуги.

Головне правило співпраці з блогерами – ретельний аналіз їх підписників. Дуже важливо, щоб у підписниках інфлюенсера було якомога більше ваших потенційних клієнтів. Тільки в цьому випадку реклама спрацює.

Також не варто гнатися за блогерами-мільйонниками. Реклама у них може коштувати тисячі доларів, а рентабельність таких вкладень далеко не завжди достатня. Для початку рекомендуємо звернути увагу на блогерів з кількома тисячами фоловерів. У них досить часто можна замовити рекламу за бартером або за дуже невеликою ціною. А аудиторія зазвичай навіть більш лояльна та активна, ніж у мільйонників.

 

Як використовувати Giveaway та спонсорство

Розіграші подарунків та спонсорство – популярний спосіб збільшити залученість. Ви можете провести розіграш або конкурс, що вимагає, щоб користувачі підписувалися на вашу сторінки, відзначали своїх друзів чи ділилися вашою публікацією, щоб отримати шанс виграти приз. Це може допомогти збільшити кількість підписників і охопити ширшу аудиторію, хоча надалі частина фоловерів, напевно, відпишеться.

Однак будьте уважні! Алгоритм не дуже любить подібні активності. Якщо ви будете ними зловживати, можете потрапити в тіньовий бан на деякий час. А це дуже погано для бізнесу та самого профілю.

 

Як захистити свій Instagram-акаунт від злому

Буде вкрай неприємно, якщо ваш акаунт або акаунт бренду виявиться зламаний, і у вас не буде можливості відновити до нього доступ.

Як показує практика, цьому набагато простіше запобігти, ніж надалі виправити. Тому робіть за нашими рекомендаціями:

  1. Використовуйте надійний та унікальний пароль. Він повинен містити хоча б до 10 символів, серед яких є великі та малі латинські літери, цифри та спецсимволи. Взагалі рекомендуємо використовувати генератор та менеджер паролів.
  2. Увімкніть двофакторну автентифікацію. Оптимально – через номер телефону. Таким чином ви зможете суттєво підвищити безпеку свого акаунту.

 

  1. Стережіться фішингу. Не переходьте за підозрілими посиланнями і не передавайте конфіденційну інформацію невідомим джерелам (сайтам, сервісам або людям).
  2. Регулярно оновлюйте програму та свій пристрій. Оновлення – це не лише нові функції, а й нові інструменти підвищення безпеки. Тому слідкуйте, щоб і програма Instagram, і ваша операційна система на телефоні/планшеті були в актуальному стані.

І пам'ятайте, що популярний профіль з великою та активною аудиторією – це дуже ласий шматочок для зловмисників. Вони можуть спробувати отримати доступ до вашого акаунту. Якщо ви не подбаєте про запобіжні заходи, у майбутньому може бути занадто пізно.

Як відстежувати статистику

Застосунок надає досить вичерпну статистику. І до неї досить легко отримати доступ:

  1. Перейдіть на бізнес-акаунт, якщо не зробили цього раніше. Відразу після цього у вас буде доступ до аналітичної інформації у профілі. Але якщо до цього у вас був особистий акаунт, то отримати дані за попередній період не вийде.
  2. Щоб переглянути статистику окремої публікації, натисніть під нею кнопку «Подивитися статистику». Таким чином ви зможете побачити кількість показів, охоплення та залучення.
  3. Перегляньте загальну інформацію про акаунт. Для цього перейдіть у свій профіль, натисніть на три рядки у верхньому правому кутку і натисніть кнопку «Статистика». Тут можна побачити кількість відвідувань профілю, кількість підписників, список найпопулярніших публікацій та багато іншого.

 

Зрозуміло, вам зовсім не обов'язково обмежуватись лише вбудованими інструментами аналітики в Instagram. Щоб отримати більше можливостей та інформації, можна використовувати сторонні сервіси аналітики, такі як Hootsuite, Iconosquare, Sprout Social та інші. Вони надають значно більше інформації, але найчастіше є платними. Тому вибір за вами.

Корисні Telegram-боти

Не всі знають, але Інстаграм-просування можна зробити трохи ефективніше і простіше, якщо використовувати Telegram-боти. Їх існує досить багато як абсолютно безглуздих, так і дуже корисних.

 

Ми зібрали для вас список з 5 популярних телеграм-ботів, які можемо сміливо рекомендувати:

  • @voicybot — бот, який використовує двигуни розпізнавання мови wit.ai та Google Speech, перетворюючи ваші аудіозаписи на текст. Просто диктуйте йому, наприклад, текст наступного посту, а він видасть його текстом. Скопіюйте та використовуйте! Все дуже просто.

  • @instasavegrambot – корисний телеграм-бот, за допомогою якого ви можете завантажувати фото, відео і навіть тексти зі свого або чужого акаунту Instagram. Дуже багатофункціональний інструмент.

  • @SaveAsBot – ще один бот для завантаженння з Instagram. Але, на відміну від попереднього робота, він вміє також завантажувати з Pinterest і TikTok. Якщо ви активно працюєте з цими платформами, бот може бути дуже корисним.

  • @LandingPageInstagramBot – бот, який ділить ваше зображення на 9 квадратів, після чого їх можна завантажити по черзі у свій профіль та отримати велике зображення на своїй сторінці. Непоганий спосіб привернути увагу аудиторії, але не зловживайте ним.

  • @izibot – бот, який також вміє завантажувати з Instagram-профілів. Плюс працює з YouTube та Pinterest, що теж буває дуже корисно.

Взагалі в Telegram можна знайти величезну кількість цікавих та корисних ботів, з якими розвивати сторінку буде легше та зручніше. Але ми просимо вас уважно підходити до вибору таких роботів, тому що через них недоброзичливці можуть отримати доступ до вашого акаунту. Не надсилайте жодним роботам дані для входу, дані своїх банківських карток та будь-яку іншу конфіденційну інформацію. Пам'ятайте про цифрову безпеку!

Думка експерта

«Говорячи про те, яким має бути ефективне просування Інстаграм, ми виділяємо два важливі напрями, без яких сучасна стратегія просто не працює. Перший — це таргетована реклама. Завдяки розширеним параметрам можна показувати оголошення саме тим людям, які з високою ймовірністю зацікавляться вашим продуктом.

Другий важливий напрямок — аналітика. Ми радимо регулярно аналізувати статистику публікацій, відстежувати показники охоплення, збереження, переходів і відмов. Це дозволяє приймати виважені рішення. Instagram дає багато підказок, головне — вміти їх читати».

Ніна Майорова, Head of SMM & targeted advertising

Висновки

Отже, ми розглянули основні методи розвитку акаунта в Інстаграмі, безкоштовні та платні способи, а також деякі корисні лайфхаки.

Сподіваємося, ця інформація виявилася для вас корисною і ви зможете взяти її на озброєння, щоб ваше просування стало ще ефективніше. Але в будь-якому випадку пам'ятайте, що це складний і комплексний процес, що вимагає серйозного підходу та розуміння, що і як робити для досягнення результату. Тому, якщо ви не впевнені, що зможете ефективно розвивати Instagram-акаунт самостійно, рекомендуємо звертатися до фахівців Wezom і довірити це завдання професіоналам. Ми до ваших послуг!

 

FAQ

Що таке просування Instagram-сторінки?

Це комплекс заходів, що допомагають просувати бренд, товар чи послугу. Сюди відносяться як безкоштовні методи (публікації контенту, опитування та інші активності), так і платні (таргетована реклама, співпраця з інфлюенсерами тощо).

Які переваги дає просування бізнесу в Instagram?

Розкручування в Інстаграмі дозволяє підвищити видимість та впізнаваність бренду, ефективно взаємодіяти саме зі своїми потенційними клієнтами, легко налаштовувати та запускати таргетовану рекламу, збільшувати залученість підписників, а також нарощувати трафік основного сайту компанії.

Який продукт найлегше просувати в Instagram?

Досить добре продається більшість товарів, які не заборонені. Але найкраще — такі категорії: одяг, взуття та аксесуари, продукти харчування, косметика та засоби догляду, товари для фітнесу, домашній декор тощо. Як правило, найактивніше продаються відносно недорогі товари.

Як правильно просувати бізнес-сторінку в Instagram?

Встановіть чіткі цілі та завдання просування, визначте свою цільову аудиторію, розробіть рекламну кампанію з урахуванням специфіки ЦА, використовуйте релевантні хештеги та теги розташування для збільшення видимості та охоплення, контролюйте ефективність рекламної кампанії та за потреби оптимізуйте її.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Copywriter
10
Сотні проєктів: лендинги, блоги, рекламні кампанії, email-розсилки та соціальні мережі — з фокусом на охоплення, трафік і конверсії. Володіє навичками роботи з tone of voice, структурою контенту та психологічними тригерами. Має досвід у сферах e-commerce, технологій, B2B, FMCG та освіти. Кожен текст — це баланс чіткості й емоцій, що поєднує бізнес-цілі з потребами аудиторії.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
3.3
Проголосувало: 4
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах