Як розкрутити Інстаграм у 2024 році

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
3.3
23.03.2023
7761
0
15 хвилин

За даними Forbes, на сьогодні в Instagram понад 2 мільярди активних користувачів. А щодня додатком користується близько 500 мільйонів людей у всьому світі. Це одна з найпопулярніших соціальних мереж і водночас зручна платформа комунікації. Ну і, звичайно, ефективний рекламний майданчик.

Наша сьогоднішня тема – це розкручування Інстаграм. Ми розповімо, чому це незамінний інструмент для бізнесу, як генерувати цікаві тексти та відео для соцмережі, які платні і безплатні інструменти варто використовувати для досягнення результатів. Буде багато цікавого!

Чому Instagram-просування є важливим для сучасного бізнесу

 

Ми можемо назвати як мінімум 5 основних причин, чому просування Instagram — це правильне рішення для сучасного бізнесу:

  1. В Інстаграмі величезна та активна аудиторія. Як ми й сказали, це понад два мільярди людей. У якій сфері бізнесу ви б не працювали, ми впевнені, що ваша ЦА присутня в цій соцмережі. Найчастіше (за рідкісними винятками) це саме так.
  2. Instagram — це потужна візуальна платформа. Тут ви можете демонструвати свої товари та послуги, ділитися оглядами та відгуками клієнтів, рекламувати власний продукт яскраво, стильно та наочно. Сьогодні візуал – це основа маркетингу. Пам'ятайте про це.
  3. В Інстаграмі можна дуже легко та досить точно налаштувати таргетовану рекламу. Розробники подбали, щоб навіть людина без досвіду могла швидко налаштувати та запустити рекламну кампанію безпосередньо у додатку. Процес максимально автоматизований і точно не викличе жодних складнощів навіть у новачка.
  4. Таке просування часто виявляється більш рентабельним, ніж використання інших форматів розкручування. Одна з причин цього – можливість встановлювати власний бюджет, щоб не вийти за його рамки і отримати максимально можливий результат за вкладені гроші.
  5. Зручні вбудовані інструменти аналітики. Тут ми маємо одну з найкращих аналітичних платформ серед усіх популярних соцмереж.

Якщо ви з якоїсь причини досі не використовуєте Instagram для свого бізнесу, рекомендуємо якнайшвидше це виправити. Не пошкодуєте!

 

Поради щодо початку просування бізнесу в Instagram

Мабуть, перша та головна порада – переконайтеся, що тут є ваші потенційні клієнти. Тому що якщо це не так, то ніяка розкрутка просто не дасть результатів. Але в переважній більшості випадків ЦА все ж таки є в соцмережі. Залишається тільки зареєструватися і перейти на бізнес-профіль.

Як зареєструватися та створити профіль в Instagram

Реєстрація профілю  – процес нескладний. Він складається з п'яти простих кроків:

  1. Завантажте застосунок з App Store або Google Play Store.
  2. Відкрийте застосунок та натисніть «Зареєструватися».
  3. Введіть власну електронну пошту або номер телефону та придумайте надійний пароль.
  4. Виберіть ім'я профіля.
  5. Заповніть власний профіль, додавши зображення профілю, біографію, посилання на вебсайт, інше.

Впевніться, що зображення вашого профілю і біографія представляють ваш бренд і чітко повідомляють, чим займається ваш бізнес.

Звертаємо увагу, що під час реєстрації створюється звичайний профіль. Про те, як перевести його у бізнес-акаунт, ми розповімо далі.

Огляд різних типів профілів в Instagram

На цей час майданчик пропонує три види профілів:

  • Особистий акаунт — базовий вид профілю, призначений для звичайних користувачів, які нічого не продають.
  • Бізнес-акаунт — профіль компанії чи бренду, що надає додаткові інструменти.
  • Акаунт автора — профіль відомої особи. Наприклад, блогера, музиканта, письменника, політика і так далі. Він також надає зручні інструменти аналітики.

Очевидно, що для підвищення впізнаваності бренду чи певного виду товару/послуг варто вибирати тип бізнес. Це можна зробити менш ніж за хвилину.

 

Як перейти з особистого акаунту на бізнес в Instagram

Щоб перевести власний особистий профіль в бізнес, достатньо виконати кілька простих кроків:

  1. Запустіть застосунок і перейдіть на сторінку свого профілю.
  2. У верхній правій частині екрана натисніть три смужки та виберіть пункт «Налаштування та конфіденційність».
  3. Промотайте меню вниз і знайдіть пункт «Тип облікового запису та інструменти».
  4. Натисніть «Перейти на професійну обліковий запис» або «Створити новий професійний обліковий запис», якщо хочете створити окремий бізнес-профіль.
  5. Ознайомтеся з інформацією, виберіть категорію вашого бізнесу та натисніть готово.

Перехід здійснюється миттєво. Після цих нескладних маніпуляцій ви отримуєте доступ до всіх інструментів соцмережі. І можете ставати до роботи. Звичайно, у майбутньому ви можете так само повернутися на особистий акаунт.

 

Поради щодо оформлення бізнес-профілю в Instagram, щоб привернути увагу аудиторії

Будемо чесними, Instagram не дуже багатий на інструменти оформлення. Ви не можете створити по-справжньому унікальний профіль, ваші можливості сильно обмежені. Попри це, ми все ж радимо підійти до питання оформлення з усією відповідальністю. Тому що правильне розкручування цієї соцмережі починається саме з оформлення.

Як вибрати ім'я для профілю

Ім'я профілю має відображати ваш бренд і легко запам'ятовуватися. Якщо назви бренду ще немає, придумайте таку, яка буде зрозумілою, асоціативною і такою, що легко запам'ятовується. За можливості використовуйте в імені ключові слова, що описують вашу компанію чи продукт.

Не варто намагатися вставити в ім'я якнайбільше інформації. Будьте лаконічними. Чим коротше та простіше для запам'ятовування ім'я профілю, тим краще. Також ми не рекомендуємо використовувати спецсимволи та цифри в імені – вони ускладнюють пошук вашої сторінки.

Як вибрати фото профілю

Світлина профілю — це, мабуть, найпомітніший та яскравий елемент сторінки. Тому необхідно вибрати фото, яке буде візуально привабливим і при цьому легко зчитуватись. Логотип бренду підійде ідеально. Але можна використовувати і інше зображення, що асоціюється з вашим брендом і легко впізнаване серед безлічі інших.

 

Як створити «шапку» профілю 

Заголовок профілю – це перше, що побачать клієнти при відвідуванні вашого акаунту, тому важливо зробити сильне перше враження. У «шапці» постарайтеся наголосити на індивідуальності бренду, розкажіть про сильні сторони вашої пропозиції, опишіть, чим ви займаєтеся.

Тут можливо використовувати не лише текст, а й всілякі емодзі. Але з ними потрібно бути обережними і не використовувати занадто багато. Надлишок смайликів створює враження несерйозності бренду. Хоча в деяких випадках це лише плюс.

Як додати посилання на свій сайт

В Інстаграм можна додати одну посилання в профілі. Швидше за все, це буде ваш сайт – це оптимальний варіант, якщо ви хочете збільшити обсяги трафіку та залучити більше клієнтів.

При цьому дуже важливо, щоб сторінку, на яку веде посилання, було оптимізовано для конверсій. Якщо людина переходить за лінком, вона повинна мати можливість легко зробити цільову дію — прочитати інформацію, що цікавить, зв'язатися з менеджером, оформити замовлення і так далі.

Як використовувати фірмовий стиль

Використовуйте фірмовий стиль в своєму профілі, щоб підкреслити серйозність та авторитетність свого бренду. Застосовуйте фірмові кольори, шрифти, логотип і так далі. Все це допомагає виділитися, зробити компанію більш відомою, відобразити ваші головні цінності і так далі.

Звичайно, розробити фірмовий стиль з нуля самостійно дуже складно та довго. Тому оптимальне рішення – звернутися до дизайнера, який візьме цю роботу на себе. Знову ж таки, фахівці Wezom – до ваших послуг.

 

Основні принципи управління бізнес-акаунтом

З технічної точки зору ведення мало чим відрізняється від особистого. У вас за великим рахунком є ті ж інструменти, ті ж можливості і ті ж обмеження. Однак ми все ж таки хочемо поділитися з вами деякими основними правилами:

  1. Сформулюйте айдентику вашого бренду – його візуальний стиль. Завдяки йому весь вас майбутній контент буде так чи інакше пов'язаний зі стилістикою, стане впізнаваним і більш візуально привабливим.
  2. Завжди робіть акцент саме на візуалі. Instagram – це «візуальна» платформа. Тут відвідувачі насамперед бачать зображення та відео, а потім — текст.
  3. Будьте послідовні. Публікуйте нові пости, Stories та Reels регулярно. Наполегливість і послідовність – важливі складові успіху.
  4. Не забувайте використовувати хештеги. Вони допомагають збільшити охоплення та залучити більше цільової аудиторії. Але не використовуйте генератор хештегів і не копіюйте типові хештеги типу #likeforlike, #likeme тощо. Від них немає жодної користі, тільки шкода.
  5. Намагайтеся більше взаємодіяти з аудиторією. Мотивуйте її до діяльності у коментарях, проводьте тести та опитування, влаштовуйте голосування тощо. Чим більше активностей, тим краще.
  6. Експериментуйте із форматами. Не обмежуйтесь тільки публікаціями в основній стрічці та сторіс. Спробуйте Reels, прямі трансляції. Все це допомагає зробити розвиток бренду в соцмережах ефективнішим.

Ну і, звичайно ж, не забувайте відстежувати аналітику, щоб за необхідності коригувати свою стратегію і досягати найкращих результатів при менших вкладеннях. Розкрутка сторінки без аналізу може виявитися абсолютно контрпродуктивною.

 

Як створювати контент для просування

На самому початку статті ми сказали, що Instagram – це візуальна платформа. І саме на створенні якісного візуала необхідно робити особливий акцент. Але не лише на ньому!

Пропонуємо вам розглянути основні формати, а також ознайомитись з деякими рекомендаціями наших спеціалістів, які допоможуть зробити розкрутку вашого бренду ефективнішою.

Публікації в основній стрічці

Пости в основній стрічці — це одна з основ вашого акаунту. Вони, на відміну від історій, не зникають через 24 години, а залишаються у профілі назавжди (якщо ви самі їх не видалите або не приховаєте, звісно).

Намагайтеся використати якісні авторські фото, зображення і відео. Якщо в цьому є необхідність, публікуйте пости-каруселі з кількома зображеннями або відеороликами (до 10 штук). Але головним зображенням/відео повинно бути найважливіше та найпривабливіше. Інакше користувачі просто не гортатимуть карусель далі.

Щодо того, скільки публікацій потрібно робити за добу, думки розходяться. Але якщо ви налаштовані серйозно, можемо порадити щодня публікувати хоча б 1–2 пости.

 

 

Reels

Reels – це короткі відеоролики, які відмінно підходять для демонстрації індивідуальності та креативності вашого бренду. За даними платформи, у Reels з накладеним текстом рівень залучення на 40 % вище, ніж у роликів без тексту. При створенні роликів обов'язково використовуйте текст, музику та хештеги, щоб збільшити вашу видимість.

Перевага Reels в тому, що вони можуть потрапити до рекомендацій, завдяки чому їх у перспективі може побачити велика кількість людей. Алгоритми поки що працюють не так добре, як у TikTok, але все одно непогано. Все ж таки відеоконтент вже зараз виходить на перше місце, витісняючи фото.

 

Stories

Історії – незамінний інструмент для взаємодії з підписниками. За даними соцмережі, щодня близько 500 мільйонів користувачів публікують і переглядають Stories.

Публікуйте не просто фото та відео, але і текст, посилання, опитування тощо. Так можна додатково залучати аудиторію і стимулювати її до взаємодії.

Не забувайте, що сторіс можна додавати до хайлайтів на сторінці, розподіливши їх за різними категоріями. Це дуже зручний інструмент з кількох причин. По-перше, ви можете структурувати свої історії та зберегти їх прямо на своїй сторінці. По-друге, в хайлайтах можна розмістити актуальну інформацію: ціни на товари або послуги, огляди, відгуки клієнтів, відповіді на питання, що часто задаються, і багато іншого.

 

Геопозиція 

Це не дуже очевидний, але досить ефективний інструмент просування в цій соціальній мережі. За інформацією самої соцмережі, пости з тегом місцерозташування отримують на 79 % більше відгуків, ніж пости без нього. Крім того, теги місцерозташування можуть допомогти залучити місцевих клієнтів у ваш бізнес.

Якщо ваша компанія працює, наприклад, на всю Україну, ви цілком можете використовувати геопозицію різних міст, щоб залучати людей з регіонів. Це не заборонено.

Існує також інша, «локальна» практика використання геолокації. Наприклад, акаунт ресторану використовує в своїх публікаціях геомітки інших популярних громадських закладів у місті, щоб тим самим переманювати частину їхньої аудиторії до себе. Технічно це також не заборонено і ніяк не карається з боку соцмережі. Тому використання такого методу, як кажуть, залишається на вашій совісті.

Хештег та навігація

Хештег – непоганий безкоштовний інструмент, який хоч і не привабить до вас багато лідів, але все ж таки може виявитися дуже корисним.

Ми рекомендуємо створити кілька унікальних брендових хештегів, які будуть пов'язані тільки з вашим брендом. Це комфортно для пошуку. Крім того, радимо створити кілька навігаційних хештегів, щоб зробити зручну навігацію між вашими публікаціями.

 

Наведемо приклад!

Припустимо, ми хочемо налаштувати навігацію за допомогою хештегів в акаунті Wezom. Просто створюємо відповідні хештеги:#wezom_советы, #wezom_seo, #wezom_smm і так далі. Тепер у постах ми використовуємо ці хештеги. А користувачі, клацнувши по певному хештегу, відразу побачать список публікацій, у яких він вже використовується, і можуть відразу ознайомитися з ними. Це свого роду фільтр на вашій сторінці, котрий може виявитися дуже корисним не тільки для підписників, а й для вас самих.

Не рекомендуємо використовувати генератор хештегів і копіювати різного роду добірки у свої публікації. Найчастіше вони лише захаращують ваші пости, але не несуть ніякої практичної користі. До того ж, не забувайте, об`єм тексту публікації обмежений 2200 символами з пробілами. Десятки хештегів тільки «відкусять» частину цього обсягу і обтяжують ваш основний текст для сприйняття.

Стратегії просування

Як би нам цього не хотілося, ми не можемо надати вам універсальну стратегію, яка працюватиме абсолютно для будь-якого бренду та бізнесу. Проте готові поділитися невеликим списком найважливіших складових будь-якої стратегії.

 

  1. Створюйте якісний і цікавий контент

Контент – це основа всього. Якщо він не буде унікальним, цікавим і корисним для ваших підписників, то і цікавості до вашого акаунту у підписників теж не буде.

Складіть контент-план та слідкуйте, щоб у ньому було наступне співвідношення публікацій: 40 % інформативних, 40 % розважальних та 20 % тих, що продають. Звичайно, співвідношення може трохи змінюватись, але слідкуйте, щоб у вас не було надлишку рекламних текстів. Вони викликають лише роздратування.

  1. Регулярно публікуйте Stories

Багато брендів недооцінюють значущість історій у просуванні, а концентрують всі зусилля саме на публікаціях у стрічці. Дуже дарма! Зараз глибина перегляду сторіс стає навіть більше, ніж основних постів. До того ж вони багато в чому більш функціональні. В них ви можете проводити опитування, розміщувати посилання, влаштовувати голосування та вікторини тощо. Користуйтесь цим! 

  1. Використовуйте користувальницький контент

Користувальницький контент (UGC) — це контент, створений вашими підписниками та клієнтами. Якщо заохочувати до його створення і ділитися ним в своєму обліковому записі, то можна підвищити залученість та просувати свій бізнес серед ширшої аудиторії. Ви також можете використовувати UGC, щоб продемонструвати, як люди використовують ваші продукти чи послуги.

Приклади користувальницького контенту: репости історій підписників, публікація їх оглядів та відгуків тощо.

  1. Запускайте таргетовану рекламу

Далі у статті ми ще більш докладно торкнемося цього питання. Тут лише скажемо, що таргетована реклама — це дуже зручний, ефективний та досить недорогий інструмент залучення лідів. Користуйтесь!

Безкоштовні методи просування в Instagram

Розвиток бізненсу в соцмережах може бути зовсім безкоштовним. Але враховуйте, що цей процес вимагає вашої залученості та активності.

 

Перелічимо кілька популярних безкоштовних методів просування і заразом поділимося деякими корисними порадами.

  1. Хештеги. Як ми й сказали раніше, хештеги можуть бути корисним інструментом. Хтось каже, що зараз вони вже не працюють. Це лише частково правда. Вони все ще здатні залучити лідів, якщо використовувати саме релевантні хештеги, не спамити ними та користуватися наведеними вище рекомендаціями.
  2. Регулярні публікації. Ваші пости, Stories та Reels — це не тільки інструмент залучення аудиторії, але й свого роду сигнал для алгоритму, що ваш акаунт «живий» і активний. Відповідно, соцмережа буде активніше рекомендувати ваш профіль іншим користувачам.
  3. Взаємодія з аудиторією. Ваш акаунт не повинен існувати у «вакуумі». Спілкуйтеся з підписниками, влаштовуйте різні активності, проводьте опитування та голосування, інше. 
  4. Співпрацюйте з іншими акаунтами. Ви можете влаштовувати різні колаборації з іншими брендами, щоб залучати і їх підписників. Головне правило тут – не співпрацювати з прямими конкурентами. Інакше розкручування може дати зворотний ефект — ваша аудиторія піде до них.
  5. Оптимізуйте свій профіль. Експериментуйте з фото та наповненням профілю, використовуйте нові дизайнерські рішення, дивуйте своїх підписників і привертайте їх увагу. Але не робіть це занадто часто і уникайте занадто радикальних змін. Інакше вони просто перестануть вас впізнавати, і їм буде складніше знайти вас у пошуку.

Тобто головне правило безкоштовного просування – бути активним! Якщо ви публікуєте всього пару постів і сторіс на тиждень, ніяк не взаємодієте з підписниками і ведете акаунт, що називається, «для галочки», це не принесе ніяких результатів.

Платні методи просування

Безкоштовне розкручування має один серйозний недолік – воно зазвичай достатньо повільне. А вже на самому початку просування, коли у вас новий і практично порожній профіль, його ефективність за замовчуванням буде досить низькою. Тому його здебільшого варто поєднувати з платними методами. Про них і поговоримо далі.

Як використовувати таргетовану рекламу

Таргетована реклама — це практично єдиний офіційний рекламний інструмент. І при цьому досить ефективний, якщо все зробити правильно.

Таргетинг дозволяє показувати вашу рекламу саме тим людям, які підпадають під задані параметри: стать, вік, геолокація, інтереси, поведінка тощо. Рекламну кампанію можна запустити прямо в застосунку або використовувати рекламний кабінет Facebook. Перший варіант простіше і швидше, але другий дає вам більше інструментів та налаштувань. Вибір за вами.

Таргетована реклама також дозволяє використовувати безліч форматів контенту: фото, відео, карусель та рекламу в історіях, інше.

 

Як використовувати рекламу в інфлюенсерів в Instagram

Підвищення впізнаваності бренду чи продукту через блогерів – далеко не новий формат. Але він все ще дуже популярний. Це чудова можливість одразу охопити велику кількість людей, заявити про себе, підкреслити переваги свого бренду, товару чи послуги.

Головне правило співпраці з блогерами – ретельний аналіз їх підписників. Дуже важливо, щоб у підписниках інфлюенсера було якомога більше ваших потенційних клієнтів. Тільки в цьому випадку реклама спрацює.

Також не варто гнатися за блогерами-мільйонниками. Реклама у них може коштувати тисячі доларів, а рентабельність таких вкладень далеко не завжди достатня. Для початку рекомендуємо звернути увагу на блогерів з кількома тисячами фоловерів. У них досить часто можна замовити рекламу за бартером або за дуже невеликою ціною. А аудиторія зазвичай навіть більш лояльна та активна, ніж у мільйонників.

 

Як використовувати Giveaway та спонсорство

Розіграші подарунків та спонсорство – популярний спосіб збільшити залученість. Ви можете провести розіграш або конкурс, що вимагає, щоб користувачі підписувалися на вашу сторінки, відзначали своїх друзів чи ділилися вашою публікацією, щоб отримати шанс виграти приз. Це може допомогти збільшити кількість підписників і охопити ширшу аудиторію, хоча надалі частина фоловерів, напевно, відпишеться.

Однак будьте уважні! Алгоритм не дуже любить подібні активності. Якщо ви будете ними зловживати, можете потрапити в тіньовий бан на деякий час. А це дуже погано для бізнесу та самого профілю.

 

Як захистити свій Instagram-акаунт від злому

Буде вкрай неприємно, якщо ваш акаунт або акаунт бренду виявиться зламаний, і у вас не буде можливості відновити до нього доступ.

Як показує практика, цьому набагато простіше запобігти, ніж надалі виправити. Тому робіть за нашими рекомендаціями:

  1. Використовуйте надійний та унікальний пароль. Він повинен містити хоча б до 10 символів, серед яких є великі та малі латинські літери, цифри та спецсимволи. Взагалі рекомендуємо використовувати генератор та менеджер паролів.
  2. Увімкніть двофакторну автентифікацію. Оптимально – через номер телефону. Таким чином ви зможете суттєво підвищити безпеку свого акаунту.

 

  1. Стережіться фішингу. Не переходьте за підозрілими посиланнями і не передавайте конфіденційну інформацію невідомим джерелам (сайтам, сервісам або людям).
  2. Регулярно оновлюйте програму та свій пристрій. Оновлення – це не лише нові функції, а й нові інструменти підвищення безпеки. Тому слідкуйте, щоб і програма Instagram, і ваша операційна система на телефоні/планшеті були в актуальному стані.

І пам'ятайте, що популярний профіль з великою та активною аудиторією – це дуже ласий шматочок для зловмисників. Вони можуть спробувати отримати доступ до вашого акаунту. Якщо ви не подбаєте про запобіжні заходи, у майбутньому може бути занадто пізно.

Як відстежувати статистику

Застосунок надає досить вичерпну статистику. І до неї досить легко отримати доступ:

  1. Перейдіть на бізнес-акаунт, якщо не зробили цього раніше. Відразу після цього у вас буде доступ до аналітичної інформації у профілі. Але якщо до цього у вас був особистий акаунт, то отримати дані за попередній період не вийде.
  2. Щоб переглянути статистику окремої публікації, натисніть під нею кнопку «Подивитися статистику». Таким чином ви зможете побачити кількість показів, охоплення та залучення.
  3. Перегляньте загальну інформацію про акаунт. Для цього перейдіть у свій профіль, натисніть на три рядки у верхньому правому кутку і натисніть кнопку «Статистика». Тут можна побачити кількість відвідувань профілю, кількість підписників, список найпопулярніших публікацій та багато іншого.

 

Зрозуміло, вам зовсім не обов'язково обмежуватись лише вбудованими інструментами аналітики в Instagram. Щоб отримати більше можливостей та інформації, можна використовувати сторонні сервіси аналітики, такі як Hootsuite, Iconosquare, Sprout Social та інші. Вони надають значно більше інформації, але найчастіше є платними. Тому вибір за вами.

Корисні Telegram-боти

Не всі знають, але Інстаграм-просування можна зробити трохи ефективніше і простіше, якщо використовувати Telegram-боти. Їх існує досить багато як абсолютно безглуздих, так і дуже корисних.

 

Ми зібрали для вас список з 5 популярних телеграм-ботів, які можемо сміливо рекомендувати:

  • @voicybot — бот, який використовує двигуни розпізнавання мови wit.ai та Google Speech, перетворюючи ваші аудіозаписи на текст. Просто диктуйте йому, наприклад, текст наступного посту, а він видасть його текстом. Скопіюйте та використовуйте! Все дуже просто.
  • @instasavegrambot – корисний телеграм-бот, за допомогою якого ви можете завантажувати фото, відео і навіть тексти зі свого або чужого акаунту Instagram. Дуже багатофункціональний інструмент.
  • @SaveAsBot – ще один бот для завантаженння з Instagram. Але, на відміну від попереднього робота, він вміє також завантажувати з Pinterest і TikTok. Якщо ви активно працюєте з цими платформами, бот може бути дуже корисним.
  • @LandingPageInstagramBot – бот, який ділить ваше зображення на 9 квадратів, після чого їх можна завантажити по черзі у свій профіль та отримати велике зображення на своїй сторінці. Непоганий спосіб привернути увагу аудиторії, але не зловживайте ним.
  • @izibot – бот, який також вміє завантажувати з Instagram-профілів. Плюс працює з YouTube та Pinterest, що теж буває дуже корисно.

Взагалі в Telegram можна знайти величезну кількість цікавих та корисних ботів, з якими розвивати сторінку буде легше та зручніше. Але ми просимо вас уважно підходити до вибору таких роботів, тому що через них недоброзичливці можуть отримати доступ до вашого акаунту. Не надсилайте жодним роботам дані для входу, дані своїх банківських карток та будь-яку іншу конфіденційну інформацію. Пам'ятайте про цифрову безпеку!

Висновки

Отже, ми розглянули основні методи розвитку акаунта в Інстаграмі, безкоштовні та платні способи, а також деякі корисні лайфхаки.

Сподіваємося, ця інформація виявилася для вас корисною і ви зможете взяти її на озброєння, щоб ваше просування стало ще ефективніше. Але в будь-якому випадку пам'ятайте, що це складний і комплексний процес, що вимагає серйозного підходу та розуміння, що і як робити для досягнення результату. Тому, якщо ви не впевнені, що зможете ефективно розвивати Instagram-акаунт самостійно, рекомендуємо звертатися до фахівців Wezom і довірити це завдання професіоналам. Ми до ваших послуг!

 

FAQ

Що таке просування Instagram-сторінки?

Це комплекс заходів, що допомагають просувати бренд, товар чи послугу. Сюди відносяться як безкоштовні методи (публікації контенту, опитування та інші активності), так і платні (таргетована реклама, співпраця з інфлюенсерами тощо).

Які переваги дає просування бізнесу в Instagram?

Розкручування в Інстаграмі дозволяє підвищити видимість та впізнаваність бренду, ефективно взаємодіяти саме зі своїми потенційними клієнтами, легко налаштовувати та запускати таргетовану рекламу, збільшувати залученість підписників, а також нарощувати трафік основного сайту компанії.

Який продукт найлегше просувати в Instagram?

Досить добре продається більшість товарів, які не заборонені. Але найкраще — такі категорії: одяг, взуття та аксесуари, продукти харчування, косметика та засоби догляду, товари для фітнесу, домашній декор тощо. Як правило, найактивніше продаються відносно недорогі товари.

Як правильно просувати бізнес-сторінку в Instagram?

Встановіть чіткі цілі та завдання просування, визначте свою цільову аудиторію, розробіть рекламну кампанію з урахуванням специфіки ЦА, використовуйте релевантні хештеги та теги розташування для збільшення видимості та охоплення, контролюйте ефективність рекламної кампанії та за потреби оптимізуйте її.

Як вам стаття?
3.3
Проголосувало: 4
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.