Стратегія просування профілю в Linkedin: методи розкрутки

10.02.2023
4.9
7027
7 хвилин
0

LinkedIn — найбільша професійна соціальна мережа у світі, яку український бізнес здебільшого завзято ігнорує або використовує далеко не всі її можливості. Але, як свідчить наш власний досвід, дуже дарма!

Отже, сьогодні ми розповімо вам, чому просування в Лінкедін — це актуально для українського бізнесу, як ефективно просуватися в соцмережі та як отримати від неї максимальний результат за умови невеликих вкладень часу та коштів. Якщо ви з якоїсь причини теж досі ігнорували LinkedIn, саме час це виправити!

 

Чому варто використовувати LinkedIn і які переваги це дає

LinkedIn входить до топ-5 соціальних мереж у світі, охоплює 200 країн та більш ніж 750 мільйонів користувачів. З них близько 1,5 млн — це українці. Але відразу варто уточнити, що більшість наших громадян не заходять далі реєстрації акаунту.

Проте активне ведення та просування профілю в LinkedIn здатне дати вам кілька важливих переваг:

  • залучення трафіку на цільову сторінку;
  • отримання прямого продажу через торгові оффери;
  • пошук партнерів, співробітників чи вакансій;
  • підвищення інтересу до вашого проєкту чи продукту;
  • ефективна реклама бренду, товару, послуги чи події;
  • збір лідів для заходів та багато іншого.

Але найголовніше — у LinkedIn вас бачать! Якщо в Європі та США компанії чи фахівця немає в LinkedIn, його, вважай, немає в інтернеті. Це трохи перебільшено, але все ж таки близьке до істини. Тому рекомендуємо зареєструватися в соцмережі прямо зараз, якщо ви ще цього ще не зробили.

 

Як ефективно використовувати LinkedIn для маркетингу та генерації лідів

Стратегія просування в LinkedIn має бути комплексною, якщо ви націлені на результат. Тому, якщо ви беретеся за таке завдання, намагайтеся зробити свою присутність у соцмережі та просування профілю в LinkedIn ефективнішим.

  1. Зробіть свій профіль максимально інформативним

Немає сенсу починати просування в Лінкедин з абсолютно порожнім профілем. Заповніть всі необхідні поля, розкажіть про себе та ваш бренд, продемонструйте свою експертність та переваги. Ви повинні зацікавити потенційного клієнта або партнера ще до того, як він вивчить вашу пропозицію детальніше.

  1. Діліться новинами з життя компанії

Формуйте так званий «бренд із людським обличчям». Покажіть «внутрішню кухню» компанії, дайте підписникам можливість дізнатися більше про вас, ніж написано в профілі.

 

  1. Покажіть роботу бізнесу зсередини

Діліться фото робочого процесу та ваших співробітників, звітами з заходів та інших активностей, покажіть, що ви такі самі, як і ваші клієнти. Це дозволить вам краще привернути до себе аудиторію.

  1. Демонструйте експертність

Якщо ваші публікації експертні та корисні, це буде всіляко підтримувати інтерес до профілю компанії. Ваша стрічка новин має привертати увагу! І не лише потенційних клієнтів, а й колег чи партнерів. І навіть ваших конкурентів!

 

  1. Постійно розширюйте мережу контактів

Корисні контакти — основа просування в LinkedIn. Намагайтеся налагоджувати нові зв'язки, взаємодіяти з іншими компаніями та брендами. Це відкриє перед вами нові перспективи для розвитку та розширення бізнесу. Звичайно, якщо ви самі того забажаєте.

  1. Створюйте групи за інтересами

Групи, наприклад, за галузями чи за професіями — це зручні майданчики для комунікації представників однієї сфери бізнесу. Загалом у LinkedIn і без того багато таких груп, але значна частина з них занедбана, давно не оновлюється. Якщо ви плануєте використовувати цей формат, подбайте, щоб у вас був час для його підтримки.

  1. Організовуйте офлайн-заходи та вебінари

Ви можете ділитись власним досвідом онлайн чи офлайн. А Лінкедін при цьому можна використовувати для інформування аудиторії про подію, що відбудеться. Так само як і інші соцмережі. Не упускайте можливість повідомити про майбутній захід якомога більше людей.

  1. Використовуйте таргетовану рекламу

LinkedIn має вкрай функціональну платформу для налаштування та запуску таргетованої реклами. Так, цей спосіб просування вимагає від вас вкладень. Але якщо підійти до нього серйозно й комплексно, всі ці вкладення дуже швидко окупляться, а ви отримаєте гарний профіт від рекламної кампанії. До речі, 58% маркетологів називають LinkedIn найпродуктивнішою платформою з погляду таргетованої реклами.

Просування товарів та послуг, пошук інвесторів та партнерів через LinkedIn

Безкоштовні можливості просування товарів та послуг на LinkedIn:

  1. Створення компанії та заповнення профілю. Додавання детальної інформації про вашу фірму, продукти та послуги допоможе зацікавити цільову аудиторію.
  2. Публікація контенту. Створення цікавого та унікального контенту теж приверне увагу ЦА та збільшить кількість підписників.
  3. Активна участь у групах та спільнотах. Приєднання до груп та спільнот, пов'язаних із вашою сферою діяльності, та активна участь у дискусіях — ще один плюс для впізнаваності.

 

Платні можливості просування товарів та послуг на LinkedIn:

  1. Реклама на LinkedIn. LinkedIn пропонує кілька типів рекламних кампаній, зокрема Sponsored Content, Sponsored InMail та LinkedIn Ads. Таке просування профілю в LinkedIn дозволяє досягати збільшення цільової аудиторії за допомогою різних таргетованих параметрів.
  2. LinkedIn Sales Navigator. Це платформа, яка допомагає продавцям та маркетологам знайти нових клієнтів та партнерів, використовуючи таргетинг та функції пошуку на LinkedIn.
  3. LinkedIn Premium. Це платна підписка, яка надає додаткові можливості, що дозволяють знайти роботу, розкрутити бренд та знайти нових клієнтів та партнерів.

Якщо ви налаштовані на ефективне просування компанії в Лінкедін, без платних інструментів, швидше за все, не обійтися. Але при цьому не варто ставити їх на чолі всієї маркетингової стратегії. Просування все ще може бути безкоштовним та досить результативним.

Поради щодо написання ефективних публікацій на LinkedIn

Розкрутка LinkedIn багато в чому будується саме на публікаціях контенту. Але якогось «золотого правила» тут немає. Іноді оптимальна формула досягається методом спроб і помилок. Однак це зовсім не означає, що можна діяти навмання та дивитися, що буде. Ми все ж таки готові поділитися деякими порадами та рекомендаціями.

 

Пишіть правильні заголовки на LinkedIn

По-перше, намагайтеся, щоб вам вистачило 40 символів. Дослідження компанії Noah Kagan доводить, що довжина заголовка впливає на кількість переглядів публікації. Писати занадто довгі назви не варто.

По-друге, робіть заголовки такими, що залучають, щоб людині захотілось ознайомитися з вашим постом. Застосовуйте правила копірайтингу, що продає.

По-третє, за можливості використовуйте релевантні ключові запити, щоб залучати більше читачів із пошуку.

Використовуйте зображення

Візуальний контент відіграє важливу роль для просування публікацій та залучення аудиторії. У ваших постах обов'язково має бути хоча б одне зображення, щоб привертати більше уваги. Але численні дослідження показують, що оптимальна кількість картинок у публікації — 8 шт.

Звичайно, не для кожного посту вдасться підібрати або створити з нуля вісім релевантних та якісних зображень. У такому разі не женіться за кількістю. Нехай картинок буде менше, але кожна з них — у тему. Просування в Лінкедін має бути якісним, а не кількісним!

 

Обмежте використання відеоконтенту

Насправді відео може стати непоганим інструментом для привернення уваги та залучення аудиторії. Однак це працює лише в тому разі, якщо ви не використовуєте відео тільки для просування продукту або послуги. Подібні ролики лише відштовхують. Крім того, величезну роль відіграє якість. LinkedIn — це професійна соцмережа, а тому ваш відеоконтент має відповідати високим стандартам. Якщо ви не впевнені, що зможете створити по-справжньому якісний, інформативний та експертний відеоролик, краще обійтися текстами та зображеннями. Крім того, для відео є кращі платформи — YouTube або TikTok.

Використовуйте питання для привернення уваги

Питання в заголовку здатне викликати більший інтерес аудиторії, ніж твердження. Наприклад, можна використовувати «Як просувати сайт у Києві та не витратити всі гроші?» замість «Недороге просування сайтів у Києві». Здавалося б, суть в обох заголовках є абсолютно ідентичною. Але подача в цьому разі грає вирішальну роль. Другий заголовок привертає більше уваги й мотивує людину дізнатися відповідь на поставлене питання.

При цьому слідкуйте, щоб не всі заголовки були питальними. Одноманітність дратує. Якщо кожен ваш пост буде починатися з питання, це може не сподобатися аудиторії. Потрібно розбавляти!

Робіть розбивку за заголовками: це важливо для публікацій на LinkedIn

У редакторі LinkedIn можна використовувати заголовки типу H1, H2, H3. І ми рекомендуємо користуватися цим! По-перше, така розбивка робить текст більш читабельним та структурованим. По-друге, це допомагає користувачеві швидше знайти потрібну йому інформацію, а не читати весь ваш великий пост. По-третє, підзаголовки важливі з погляду SEO, адже пошукові алгоритми враховують їх під час ранжування сайтів.

Публікуйте лонгріди

Результати багатьох досліджень підтверджують, що короткі публікації в LinkedIn проглядають рідше, ніж лонгріди. Тому рекомендуємо писати пости обсягом понад 2 000 слів — 12–15 тисяч символів без пробілів або трохи більше.

Так, написання такого тексту потребує часу та зусиль. Але в більшості випадків один якісний лонгрід набагато кращий, ніж десяток коротких постів із низькою інформативністю.

Якщо у вас немає можливості самостійно писати лонгріди, зверніться до спеціалістів. Але слідкуйте, щоб автори були добре обізнані саме у вашій темі та могли створити справді якісний контент, який зацікавить аудиторію.

Ділиться контентом за межами LinkedIn

Насамперед рекомендуємо ділитися посиланнями на публікації у Twitter та Facebook. Це допоможе вам залучити більше трафіку з соцмереж. Також не забувайте робити тизер майбутніх статей. Їх можна публікувати як безпосередньо в LinkedIn, так і в інших соціальних мережах.

Якщо ви спочатку публікуєте новий контент на сайті, то варто розмістити тизер в акаунті на LinkedIn. Знову ж таки, у такий спосіб можна залучити більше трафіку безпосередньо на ваш сайт.

 

Взаємодійте з аудиторією на LinkedIn

Йдеться не лише про активність у коментарях. Коли ви набиратимете нову аудиторію, рекомендуємо періодично публікувати «пости-знайомства» — коротко писати про себе та свою компанію, а також просити підписників розповісти про себе. І, звичайно ж, не забувайте комунікувати з ними, дякувати за активність, ставити запитання та всіляко мотивувати аудиторію продовжувати взаємодіяти з вами. Алгоритм LinkedIn враховує такі дії.

Допомагайте друзям репостами

У LinkedIn немає сенсу бути «самому по собі». Якщо ви знаєте, що ваші колеги або бізнес-партнери, наприклад, шукають співробітників, робіть репости або напишіть коротку публікацію про це. Ви допоможете їм, а вони в майбутньому, можливо, допоможуть вам. Це взаємовигідне та максимально просте співробітництво.

А ось чого в LinkedIn робити точно не варто, то це репостити різні прохання дати притулок домашнім вихованцям, стати донором крові тощо. Для подібних публікацій є інші соцмережі. LinkedIn у цьому разі зовсім не підходить.

Складайте супровідний текст

Багато новачків на LinkedIn роблять однакову помилку: вони публікують різні посилання без будь-якого супровідного тексту. Так, LinkedIn, швидше за все, «підтягне» заголовок з URL. Але цього недостатньо. Якщо ви хочете, щоб на посилання клікали, варто додати хоча б 200–300 символів супровідного тексту.

Робити занадто довгі публікації ми при цьому не радимо, оскільки вони можуть відволікти від самого посилання. Читач дізнається про все, що хотів, і навіть не клікне на лінк. Тому дотримуйтесь балансу, пишіть про головне. Бажано — з закликом до дії.

 

Слідкуйте за читанням постів на LinkedIn

У LinkedIn є досить зручні інструменти статистики, до яких ви можете отримати доступ у такий спосіб:

  1. Увійдіть до свого акаунта та до розділу «Моя сторінка».
  2. Перейдіть до пункту «Активність» та натисніть «Статистика».
  3. Виберіть публікацію, яку хочете відстежувати, та натисніть на неї.
  4. Ознайомтеся з даними статистики: кількість переглядів, лайків, коментарів та репостів.

Також ви можете налаштувати повідомлення про нові перегляди та взаємодії, клацнувши на кнопку «Стежити за статистикою» поряд із публікацією.

Якщо інструментів LinkedIn вам недостатньо, можна використовувати сторонні сервіси для відстеження статистики: Hootsuite, Sprout Social, Buffer та інші.

Помилки, яких варто уникати при написанні постів на LinkedIn

Існує досить багато поширених помилок, через які ваше просування в LinkedIn може виявитися неефективним. Ось лише деякі з них:

  1. Відсутність мети публікації контенту. Уникайте безцільних та безглуздих постів.
  2. Занадто прості, банальні заголовки. Робіть їх більш актуальними, але не «жовтими».
  3. Відсутність інтерактивності. Намагайтеся залучати аудиторію до обговорення.
  4. Граматичні та пунктуаційні помилки. Тут, мабуть, пояснення зайві.
  5. Запозичення контенту. Ваші публікації мають бути унікальними.
  6. Ігнорування коментарів. Взаємодіяти зі своєю аудиторією потрібно завжди.

І найголовніше: підходьте до створення постів з усією серйозністю. Якщо вже ви взялися за просування компанії в LinkedIn, будьте послідовні у своїх діях. І тоді соцмережа стане для вас по-справжньому ефективною.

 

FAQ

Як написати пост у LinkedIn?

Увійдіть у свій акаунт, натисніть «Написати статтю» у верхній частині сторінки, додайте заголовок та введіть текст вашого поста. На свій розсуд можна додати зображення, мультимедійний контент та посилання. Після цього натисніть «Опублікувати». Готово!

Як розкрутити пост у Лінкедін?

Оптимізуйте заголовки та тексти для пошукових систем, використовуючи релевантні ключові слова, публікуйте пости в той час, коли ваша ЦА найбільш активна, просувайте їх у соцмережах та застосовуйте email-розсилки, залишайте коментарі та ставте лайки публікаціям інших користувачів, щоб збільшити власну видимість та зробити просування в Лінкедін ефективнішим.

Як набрати контактів у LinkedIn?

Повністю заповніть свій профіль, додайте фото та короткий опис, знаходьте потенційну аудиторію, використовуючи ключові слова, надсилайте персональні повідомлення, приєднуйтесь до груп та спільнот, пов'язаних із вашою тематикою, за можливістю відвідуйте професійні заходи та конференції, де можна завести нові контакти та залучити потенційних клієнтів чи партнерів.

Як вам стаття?
4.9
Проголосувало: 15
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.