Особливості зовнішнього просування у сфері e-commerce на закордонному ринку

19.12.2022
1298
5 хвилин
0

Зміст:

  • Основні тонкощі створення посилань для вебсайтів сфери e-commerce на ринку західних країн
  • 7 стратегій розміщення посилань на західному ринку
  • Соцмережі – перспективи для просування сайтів на закордонному ринку
  • Висновки

Якщо проаналізувати статті про SEO на закордонному ринку, то можна помітити, що частими є рекомендації щодо того, як поліпшити технічну складову сайту. Але нерідко акцент зміщується, і зовнішнє просування залишається поза увагою. Але від лінкбілдингу безпосередньо залежить успішність SEO, і на закордонному ринку цей процес супроводжується деякими нюансами. Розглянемо детальніше, як просувати на Заході вебсайти у сфері e-commerce за двома основними напрямками – через соцмережі та шляхом зовнішніх посилань, і розповімо, з якими нюансами доведеться зіткнутися.

 

Основні тонкощі створення посилань для вебсайтів сфери e-commerce на ринку західних країн

Лінкбілдинг є однією з найбільш істотних і поширених складових зовнішнього просування для бізнесу будь-якого типу. Але варто врахувати, що на закордонному ринку розміщення посилань супроводжується певними відмінностями від стратегій, які використовуються в нас.

На Заході багато методів SEO контролюють самі компанії. Але не лінкбілдинг. Можливість розміщення на зовнішніх ресурсах посилання на сайт не залежить від його власника. Цей процес контролює інша організація. Тому суть лінкбілдингу на ринку західних країн зводиться до пошуку фахівців, готових втілити стратегію зовнішнього просування в реальність.

Як і на просторах вітчизняного онлайн-ринку, нарощування посилальної маси за кордоном теж здійснюється поступово. Саме плавність є ключовим принципом у роботі, оскільки ця умова викликає довіру до сайту в очах пошуковика Google. Відповідно, це допомагає в ранжуванні за цільовими ключами.

Зазначимо також і типи зворотних посилань, які найкраще працюють для просування ресурсів сфери e-commerce на західному ринку:

  • що ведуть з авторитетних вебсайтів. Відбирати потрібно ресурси, які існують деякий час і мають свою колекцію зворотних посилань;
  • що розміщені на унікальних доменах, не пов'язаних раніше з сайтом клієнта. Суть проста: 5 різних ресурсів, які посилаються на вашу сторінку, – це краще й надійніше, ніж 5 посилань з однієї платформи;
  • що ведуть з вебсторінки з релевантним змістом;
  • що мають якісний текстовий анкор. Краще, якщо це буде ключове слово або максимально близька до нього фраза.

Як бачимо, вимоги на закордонному ринку до зворотних посилань такі самі, як і в нас, тому нічого нового в цьому плані винаходити не потрібно. Тепер поговоримо про особливості розміщення. Є кілька тонкощів, які допоможуть домогтися переходів на сайт.

7 стратегій розміщення посилань на західному ринку

Для того, щоб люди перейшли на сайт, потрібно докласти зусиль, тобто постаратися зацікавити їх. Досягти результату допоможуть такі стратегії.

1.Цінний і корисний контент

Найкраще готувати його, ґрунтуючись на даних. Як приклад можемо навести компанію Groupon. Фахівці провели багато досліджень, щоб визначити, у якому штаті США найбільше вживають пиво. Далі була створена розсилка електронних листів тим людям, які хоч раз писали про найкращі міста для цінителів пінного напою. Їм розповіли про проведені дослідження. Як результат – тільки на одну сторінку вдалося домогтися 110 переходів. І у разі введення в пошуковику запиту «Найкращий штат США для любителів пива» сайт компанії з'являвся на 2-му місці.

Але не завжди контент повинен ґрунтуватися на реальних даних. Важливо, щоб він був якісним. Якщо дані не відповідають такій вимозі, то не варто ними ділитися, ніхто не захоче на такий матеріал посилатися. А ось коли є корисна інформація для ресурсів сфери е-commerce, то варто знайти людей, які раніше публікували релевантний контент, або тих, кому вона може бути цікавою. Вони є вашою ЦА й допоможуть отримати переходи.

2.Відповіді на часті питання

Вони є буквально в кожній тематиці. Знайти їх можна, якщо досліджувати ключові слова та посидіти на форумах типу Reddit або Quora. Далі можна створювати публікації, що відповідають на ці питання.

Повторимося ще раз – тільки цікавий, корисний і актуальний контент гідний посилань. І якщо давати першокласні відповіді на типові питання, які стосуються вашого бізнесу, то клієнти та користувачі будуть на них посилатися. Плюс такі сторінки швидше підіймаються на верхні позиції в пошуковій видачі.

Відповіді на часті питання допоможуть також домогтися того, щоб система Google показувала цитати з публікацій вгорі сторінки з результатами пошуку:

 

Ще Гугл може показати сайт у розділі «Люди запитують». Це також добре підвищує видимість вебсторінки.

3.Партнерство

У разі запуску бізнесу за кордоном важливо спершу налагодити взаємини з партнерами. Це можуть бути якісь організації, підприємства. Варто зв'язатися з ними, дізнатися, чи згодні вони приймати спонсорську допомогу від вас, отримувати бонуси й за це розміщувати інформацію про вашу компанію на своїх ресурсах.

Як приклад – комерційний сайт з продажу корму для собак, який іноді безплатно відправляє товари в гуманітарні організації, просячи натомість поставити посилання на свою сторінку в них на сайтах.

4.Згадування імені

Якщо бренд знаходиться на ринку деякий час, то, ймовірно, люди періодично згадують його в мережі. Введіть у пошуковий рядок Гугл назву компанії. Система покаже згадки про ваше ім'я та бізнес, навіть якщо з вами не зв'язувалися ті, хто залишив свій відгук або рекомендацію.

Далі потрібно скласти список із тих, хто згадував вашу компанію, і написати кожному індивідуально. Надішліть ввічливий лаконічний лист на email з проханням посилатися на ресурс, надайте URL для використання.

5.Заміна неактивних посилань

У будь-якого комерційного підприємства є конкуренти. Хтось із них, швидше за все, створював вебсторінки, яких уже не існує. Такі сайти можуть також мати й зворотні посилання.

Суть полягає в тому, що хтось посилається на сторінку, яка не працює, але на ній колись був вміст, що стосується вашої компанії. Толку від цього немає, звичайно. Щоб виправити ситуацію, варто запропонувати посилання на свою активну сторінку.

Наприклад, нам потрібно, щоб релевантні ресурси посилалися на наш матеріал про морепродукти. У такий спосіб ми можемо стати одним з авторитетів у цій ніші, і тоді система Google покаже ваш сайт відвідувачам, які шукають такі товари. І, коли це трапиться, можна вважати, що вдалося залучити користувачів на сторінки сайту, підштовхнути їх до купівлі.

Відстежити статистику можна за допомогою інструменту SEMrush Backlink Analytics. Він покаже безліч проіндексованих вебсторінок, на яких розміщені неактивні посилання:

 

Причому більша частина з них взагалі не стосується справи. Але якщо відсортувати їх за обсягом посилань, то можна знайти пару гідних можливостей.

Наприклад, можете зустріти биту сторінку про нерку, на якій 15 зворотних посилань, або неактивну сторінку про мікіжу з трьома посиланнями. Якщо ваш сайт має схожий матеріал, то можна звернутися до тих, хто посилався на вебсторінки, які не працюють, щоб вони поміняли їх на активні URL.

Цей спосіб піде на користь як вам, як і платформі-донору, тому що Google віддає перевагу сайтам з активними посиланнями, а ресурси з неактивними потрапляють під санкції.

6.Звернення до експертів

Наприклад, ви створили матеріал про екологічно чисті морепродукти. Якщо опублікувати кілька інтерв'ю або ж використовувати цитати експертів з цієї тематики, то компанії, де працюють ці фахівці, теж, найімовірніше, виявлять бажання про це розповісти.

Варто спробувати написати публікації в блозі з темами на зразок: «Топ-10 найбільш екологічно чистих морепродуктів: вибір експертів», «Найстійкіші до зберігання морепродукти. Інтерв'ю з фахівцями».

Після того, як матеріал буде опублікований, варто зв'язатися зі згаданими в ньому людьми, надати їм активний URL. Вони, швидше за все, з радістю поділяться ним у себе в профілі або навіть погодяться розмістити посилання в себе на сайті.

7.Використання гостьових блогів

Суть в тому, щоб розміщувати публікації в чужому блозі (як варіант – брати участь в оглядах). Інші ресурси зазвичай з готовністю дозволяють ведення гостьового блогу в себе, тому що для них забезпечується безплатне наповнення сторінок. Ви ж у контенті можете вставляти посилання на свій сайт. Зручний і дієвий варіант.

Ось кілька порад щодо вибору ресурсів для впровадження стратегії з гостьовим блогом:

  • не варто вести його на дуже великій кількості ресурсів. Достатньо 10-20 релевантних сайтів, які працюють у вашій ніші бізнесу;
  • переконайтеся в тому, що ресурс, до якого ви звертаєтеся, авторитетний. Краще, якщо це буде лідер у своїй галузі;
  • знайдіть круті ідеї для контенту. Можна провести дослідження, запропонувати не просто цікаву тему, а таку, яка буде поєднуватися з іншими матеріалами сайту. Інакше є ймовірність отримати відмову в публікації;
  • враховуйте різні поради для фрилансерів або щодо особливостей ведення гостьових блогів.

Як бачимо, стратегій зовнішнього просування досить багато, тому можна пробувати різні способи для досягнення потрібного результату.

Соцмережі – ще один спосіб просування сайтів на закордонному ринку

Не так давно компанія Google зробила заяву, що ретвіти, лайки або репости («валюта» соцмереж) не впливають на складання рейтингу ресурсів. Але це не означає, що такі платформи жодним способом не можуть допомогти ранжуванню. Навпаки, часті згадки в соцмережах сприяють підвищенню видимості сайту.

Коли бізнес відомий у соціальних мережах, більше відвідувачів приходять на сайт компанії. Це, зі свого боку, збільшує трафік і число зворотних посилань, що чинить позитивний вплив на просування й ранжування.

Для того, щоб залишатися у сфері B2C конкурентоспроможними, ваша стратегія SEO повинна враховувати можливості соцмереж. Варто переконатися, що ваш маркетплейс або ресурс e-commerce розміщує на таких платформах інформацію про рекламні акції, продукти. Домогтися результату можна двома способами: веденням акаунтів або через платне просування. Зупинимося на них детальніше.

Особливості ведення акаунтів

Згідно з інформацією від SproutSocial, понад 70% відвідувачів дізнаються про якісь бренди саме в соціальних мережах. Причому найчастіше – від інфлюенсерів.

Щоб змусити природне просування в соцмережах працювати, можна спробувати такі методи:

  • публікації оглядів;
  • додавання хештегів до постів;
  • пряма взаємодія з клієнтами;
  • контролювання згадок. Для цього є спеціальні інструменти. Подібний аналіз дає можливості приєднуватися до листування або привертати увагу до свого бізнесу;
  • застосування контенту користувачів, для того щоб підкреслити власну значущість і важливість. Можна загадати будь-якого споживача, розповісти його історію.

Останній метод дасть можливість іншим потенційним клієнтам зрозуміти, що в людей є позитивний досвід взаємодії з вашою компанією.

Як працює платний маркетинг

Цей спосіб просування варто спробувати за наявності достатнього бюджету. Але в будь-якому випадку потрібна грамотна реалізація. Розробляючи стратегію платного маркетингу, слід додати до неї такі елементи:

  • послуги інфлюенсерів. Згадування бренду або продуктів лідерами думок допоможе привернути увагу аудиторії. Зв'язатися з ними можна через різні платформи;
  • запуск реклами заздалегідь створених публікацій;
  • формування взаємин на умовах партнерства з іншим брендом із суміжною тематикою;
  • програма амбасадорів. Суть її в тому, щоб безплатно відправляти речі людям в обмін на позитивні відгуки.

Якщо докласти зусиль, то через деякий час канали компанії в соцмережах стануть вашим стабільним джерелом трафіку та зворотних посилань. У такий спосіб вони стануть однією з важливих частин SEO-просування сайту у сфері e-commerce в умовах закордонного ринку.

Висновки

Наостанок підкреслимо, що для комерційних вебсайтів західних країн зовнішнє просування має таке саме важливе значення, як і розвиток ресурсу зсередини. 

Якщо плануєте вихід на ринок західних країн, варто прислухатися до рекомендацій від наших фахівців. У нас є безліч успішних кейсів просування ресурсів зі сфери е-комерс і досвід у цій сфері.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.