Лінкбілдинг англомовного сайту у сфері eCommerce

26.04.2022
5.0
1936
0

Ми вже неодноразово порушували тему внутрішньої оптимізації сайту з метою його просування. Сьогодні поговоримо про іншу складову успішної розкрутки ресурсів eCommerce - так званому Off-page SEO.

Йтиметься про лінкбілдінг для англомовних сайтів. Тобто, про нарощування зовнішньої маси посилань, що сприяє кращому ранжируванню веб-ресурсу і його виходу в топ пошукової видачі. Отже, почнемо!

Чому лінкбілдинг - це так важливо в eCommerce

Алгоритм ранжирування Google влаштований таким чином: що більше ресурсів у Мережі посилається на ваш сайт, то більше до нього довіри. Відповідно, Google вважає його більш якісним та авторитетним. Тому намагається підняти у списку видачі за релевантними ключовими запитами.

Але ж є нюанс!

За незнанням (а іноді і цілком усвідомлено) SEO-фахівці намагаються «брати кількістю», закуповуючи якнайбільше посилань на різних зовнішніх майданчиках, щоб швидко і дешево наростити посилальну масу. Такий підхід справді давав добрі результати років п'ять-десять тому. Але сьогодні алгоритми ранжирування стали набагато досконалішими. Кількість посилань це вже давно не головний показник. Зараз набагато важливіша їхня якість.

Чому лінкбілдинг - це так важливо в eCommerce

Якщо ви працюєте у сфері eCommerce та плануєте займатися лінкбілдингом, настійно рекомендуємо користуватися нашими порадами щодо вибору майданчиків для розміщення посилань:

  1. Вибирайте авторитетні сайти . Це мають бути ресурси, які давно існують у Мережі, мають високі позиції та хороші вхідні посилання, без надлишку вихідних.
  2. Розміщуйте посилання на різних доменах . Три посилання з різних доменів - це набагато краще, ніж та ж кількість з одного сайту.
  3. Слідкуйте, щоб вміст сторінки збігався з контентом, на який ведеться посилання . Якщо, наприклад, на сторінці з рецептом суші з'явиться посилання на сайт ювелірних виробів, воно вважатиметься поганим.
  4. Прописуйте цільовий анкорний текст . Не можна приховувати текстом посилання, яке йому відповідає. Ідеально, якщо використовувати відповідну ключову фразу.

У Мережі існують досить великі біржі посилань, де за достатнього бюджету можна купити хоч тисячі посилань на зовнішніх майданчиках. Питання лише в тому, наскільки це розумно зараз. Google не вітає такий підхід. Неякісні посилання гірші за їхню відсутність зовсім. Тому купувати - це завжди гра з вогнем.

Але якщо купувати посилання — це погано, то як тоді нарощувати масу посилань? Відповідь: природними методами. Саме про них ми розповімо далі.

7 нескладних стратегій лінкбілдингу для eCommerce

7 нескладних стратегій лінкбілдингу для eCommerce

Ідеально коли інші майданчики посилаються на ваш сайт добровільно. Це, по-перше, дуже добре для ранжування. По-друге, насправді, безкоштовно. По-третє, працює за принципом сарафанного радіо.

Щоб лінкбілдинг почав діяти «сам собою», доведеться постаратися. Ми маємо кілька стратегій, які добре себе зарекомендували.

1. Створюйте цінний та якісний контент

Вважаємо, тут коментарі зайві. Якісний, унікальний, корисний та важливий для цільової аудиторії контент охоче читатимуть і посилатимуться на нього. Хороший експертний текст цілком може отримати сотню-другу зворотних посилань. І ви за них не заплатите жодного цента!

Звичайно, над створенням контенту доведеться добре попрацювати. Причому немає гарантії, що він вистрілить. Для більшого ефекту не зайве спочатку лити трафік на нову публікацію, привертаючи до неї більше уваги. Але просування безпосередньо контенту — це вже тема зовсім іншої розмови.

2. Відповідайте на найчастіші запитання (FAQ)

По-перше, створіть на своєму сайті розділ FAQ, якщо досі цього не зробили. По-друге, відповідайте на запитання користувачів на зовнішніх майданчиках. Причому намагайтеся посилатися на свій сайт чи продукт. Ваші відповіді виконують одразу кілька важливих завдань:

  • підвищують рівень довіри до бренду;
  • сприяють зростанню впізнаваності;
  • допомагають потенційним клієнтам ухвалити рішення;
  • збільшують зовнішню посилальну масу.

Крім того, короткі та ємні відповіді потрапляють у результати пошукової видачі Google за відповідними ключовими запитами. Для SEO просування це дуже корисно.

Відповідайте на найчастіші запитання (FAQ)

3. Встановіть партнерські відносини

Практично в будь-якій сфері eCommerce можна знайти партнерів, які готові просувати ваш продукт, посилатися на нього, публікувати відповідні матеріали та ін. Перевага підходу в тому, що ви відразу охоплюєте аудиторію свого партнера.

По суті, цю стратегію можна співвіднести з інфлюєнс-маркетингом, оскільки принципи дуже схожі. Тому надто детально на цьому пункті ми зупинятись не будемо.

4. Шукайте згадки без посилання

Пошук витратний за часом, але іноді це досить ефективний і безкоштовний спосіб лінкбілдингу для eCommerce. Зводиться він до того, щоб знаходити згадки вашого бренду чи продукту, у яких немає посилань, звертатися до авторів та просити розмістити відповідне посилання.

Звичайно, не варто очікувати, що кожен погодиться на це. Багато ваших звернень буде просто проігноровано, і це нормально. Щоб мотивувати користувачів, можете запропонувати їм вигоду. Наприклад, знижка на нове замовлення, подарунок при наступній покупці і так далі.

5. Позбавляйтеся непрацюючих та неякісних посилань

Непрацюючі зовнішні посилання - явище досить поширене. Ви могли видалити сторінку, на яку посилався інший ресурс. Могла змінитися URL-адреса і так далі. Більше того, розміщення неробочих посилань - популярний хід несумлінних конкурентів, які таким чином хочуть послабити ваші позиції.

На щастя, із непрацюючими посиланнями можна боротися. Ось кілька способів:

  1. Зв'яжіться з власником сайту-донора та попросіть видалити посилання. Спосіб простий, але працює лише в тому випадку, якщо у вас є контакти.
  2. Якщо ви купували посилання на біржі, через неї майже завжди можна відключити їх.
  3. Коли попередні варіанти не підходять, можна використовувати Disavow Links Tool від Google. Він не видаляє зовнішні посилання, але інформує пошукові алгоритми, щоб їх більше не враховували.

Для пошуку зовнішніх і внутрішніх посилань, що не працюють, можна скористатися сервісом Xenu Link Sleuth або його аналогами.

Позбавляйтеся непрацюючих і неякісних посилань

6. Проводьте та публікуйте інтерв'ю з експертами

Тематичні інтерв'ю з відомими експертами здатні дати найпотужніший поштовх для нарощування зовнішньої маси посилань. На такі публікації активно посилаються ЗМІ та інші медіа. Крім того, і сам експерт може охоче поділитись посиланням на інтерв'ю зі своєю аудиторією. Ви отримаєте додатковий трафік.

7. Публікуйте статті у сторонніх блогах

Існують сотні популярних майданчиків, які охоче опублікують якісний та унікальний контент. Дехто навіть платить за це непогані гроші.

Декілька порад з підготовки гостьових публікацій:

  1. Не робіть рекламу "в лоб", не намагайтеся рекламувати відразу багато товарів. Краще взагалі обійтися без прямої реклами.
  2. Переконайтеся, що обраний майданчик дійсно релевантний вашій тематиці, і він на хорошому рахунку в галузі.
  3. Шукайте ідеї, які до вас ніхто ще повноцінно не розкрив. Ваш контент має бути не просто унікальним, він повинен залучати, розповідати щось нове, допомагати читачеві.

Звичайно, дотримуйтесь правил редакційної політики та рекомендацій майданчиків, де плануєте розміщувати матеріал. Інакше робота над ним перетвориться на нескінченне виробниче пекло.

Соціальні медіа – невід'ємна частина лінкбілдингу

У Google заявляють, що такі соціальні сигнали як лайки, репости та коментарі в соцмережах не впливають на рейтинг веб-ресурсу. Але опосередкований вплив таки є.

Активність у соціальних медіа підвищує впізнаваність, лояльність до бренду, активність цільової та навколоцільової аудиторії, рівень довіри та зацікавленість.

За даними порталу Sprout Social, сьогодні понад 70% інтернет-користувачів дізнаються про нові бренди та їх продукцію саме із соцмереж. Тому недооцінювати цей канал точно не варто. Щоб стимулювати аудиторію активніше взаємодіяти з вашим брендом, рекомендуємо:

  1. Опублікувати детальні огляди продуктів у своїх облікових записах.
  2. Використовувати релевантні хештеги, але не надто багато (2-3 достатньо).
  3. Взаємодіяти з аудиторією безпосередньо, а не тільки опосередковано.
  4. Стежити за актуальними трендами в Інтернеті. По можливості намагайтеся адаптувати їх до свого бренду.
  5. Задіяти користувальницький контент (огляди, відгуки, публікації та ін.) як соціальний доказ.

Природно, ви можете піти трохи іншим шляхом і використовувати платний маркетинг у соцмережах, тобто співпрацювати з інфлюєнсерами, запустити рекламу, що таргетує, залучити посла бренду або домовитися про взаємопіар з іншою компанією.

Лінкбілдинг у соціальних медіа – процес трудомісткий і іноді фінансово витратний. Якщо приділити йому достатньо часу та зусиль, то ваші канали в соцмережах стануть важливими джерелами зворотних посилань та трафіку.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.