Діджиталізація логістичного бізнесу

Євген
Євген
CBDO
06.08.2021
06.08.2021
5.0
7122
0

Логістичний бізнес працює за своїми законами та стандартами. Але впровадження нових технологій докорінно змінило підхід до комунікації всередині компанії, підходу до роботи з посередниками та виконавцями та до роботи з клієнтами. Диджиталізація логістичного бізнесу дозволяє автоматизувати багато робочих процесів, зняти з менеджерів рутинні завдання, покращити комунікацію всередині компанії, знизити витрати. Це далеко не всі завдання. Використання нових технологій виводить компанію на інший рівень і дозволяє масштабуватись. Давайте розберемося, як це відбувається.

Діджиталізація логістичного бізнесу

Що таке діджиталізація логістики

Процеси логістики відбуваються у багатьох сферах бізнесу. Це компанії, які займаються вантажними перевезеннями, виробничі підприємства, торгові представники, дистриб'ютори. Логістика – один із головних процесів, що забезпечують доставку товару клієнту, як у B2B, так і у B2C сегменті.

Диджиталізація – це процес впровадження технологій та сучасних інструментів, що дозволяють зробити процеси всередині компанії швидкими, точними та автоматизованими. Це не лише розробка IT-продуктів. Диджиталізація передбачає комплексне запровадження інструментів, які покращують роботу компанії. Це можуть бути нові верстати, обладнані системою ЧПУ, або, у разі сфери логістики, датчики, що контролюють маршрут вантажоперевезення, системи роботи зі складом, введення штрих-кодів та інші технології.

Диджиталізація логістики є невід'ємною частиною розвитку підприємства. Вона дозволяє скоротити витрати, автоматизувати рутинні процеси, структурувати та впорядкувати дані, отримувати звіти у реальному часі, налагодити комунікацію між компанією, виконавцем та клієнтом. Головне – вона вирішує певні бізнес-мети. Далі з прикладу ми покажемо, як працює диджиталізація логістики в компаніях.

Що дає діджиталізація логістичних процесів бізнесу

Що дає діджиталізація логістичних процесів бізнесу

Насамперед, вирішення конкретних завдань та проблем. У компанії є проблема : висока вартість доставки вантажу з точки А до точки Б. Завдання : знизити витрати. Це досягається шляхом запровадження діджитал інструментів. Наприклад, розробляється додаток для клієнтів, які бачитимуть маршрут транспорту реальному часі. Це знижує навантаження на менеджерів. Документообіг оцифровується і учасникам процесу не доведеться довго поратися з паперами.

Далі автомобіль оснащується системою контролю палива, що унеможливлює розкрадання. Логістичні системи будують оптимальний маршрут в автоматичному режимі. Системи керування складом дозволяють прискорити вивантаження-навантаження та мінімізувати помилки. У результаті значно скорочується час на обробку доставки, зменшується ймовірність втрат, знижуються витрати на обслуговування транспорту, простої. Як наслідок – виконується головне завдання – витрати знижуються.

Диджиталізація логістичних процесів для бізнесу дає величезні переваги, ось основні з них:

  • Спрощення комунікації . Це стосується як внутрішніх процесів, так і спілкування із клієнтами. Зручні програми дозволяють швидко отримувати відповіді на питання, вирішувати робочі завдання та повністю контролювати кожен процес.
  • Автоматизація планування перевезення . Сучасні технології дозволяють повністю автоматизувати процес будівництва маршруту, підбирати оптимальні рішення, організовувати роботу зі складом.
  • Контроль перевезення у реальному часі . Як клієнт, так і менеджери в реальному часі зможуть бачити, де знаходиться вантаж, які складності складаються, чи є затримки та інші нюанси.
  • Планування замовлень . Інструменти планування дозволяють клієнту вибирати найзручніші для себе рішення, вибудовувати графік для співробітників, дивитися навантаження та правильно розподіляти завдання.
  • Контроль виконавця . Відкрите прозоре проведення торгів, авторозподіл замовлень, контроль пересування автомобіля та інші інструменти дозволяють повністю бачити процеси, стежити за тим, що і як відбувається у логістиці.
  • Робота зі складом . Введення системи штрих-кодів, правильне розміщення товарів для вивантаження та навантаження дозволяють знизити навантаження на склад, зменшити простої, прискорити обслуговування та оптимізувати складські площі.
  • Аналітика та звітності . Усі дані збираються у єдину базу, у якій можна відстежувати ефективність співробітників, завантаженість, зрозуміти, як виглядають процеси логістики всередині компанії. Усі звіти надаються у зручній формі.
  • Управління бюджетом . Завдяки інтеграції систем фінансового обліку можна контролювати витрати та доходи компанії, відстежувати ефективність, а на основі зібраних даних завдяки процесам машинного навчання система формує нові рішення.

Це не всі завдання, які виконує діджиталізація процесів логістики у компаніях. Варто зазначити, що без неї можна вести бізнес. Але навіть молоді компанії, які лише виходять на ринок, матимуть переваги при впровадженні діджитал інструментів. Це сучасний підхід, якого має прагнути компанія, якщо хоче залишатися над ринком, зростати і збільшувати обороти.

Як знизити витрати та автоматизувати логістику на конкретних прикладах

Як знизити витрати та автоматизувати логістику

Давайте на конкретних прикладах розглянемо, як діджиталізація логістики дозволяє знизити витрати та покращити ефективність. Це реальні приклади існуючих компаній. Ми приховаємо їх дані, але опишемо процес впровадження діджитал інструментів і зміни, що відбулися.

Підвищення викупності замовлення

Компанія в сегменті B2C займається перевезеннями, доставкою останньої милі. Вона має 2 основні запити: підвищити викупність замовлення та індекс лояльності. Аналітика показала, що покупці задоволені якістю обслуговування, швидкістю роботи, але частка не викуплених товарів залишається високою.

Проблема опинилася в недостатній поінформованості покупця та відсутності інструментів комунікації між компанією та клієнтом. Щоб зменшити кількість «холостих» доставок, були розроблені інструменти для комфортної взаємодії.

Аналіз показав, що час і дата доставки призначалися автоматично, а щоб змінити їх, потрібно було телефонувати менеджеру. Відслідковувати посилку клієнт не міг, тільки отримував статуси, а єдиним каналом зв'язку був call-центр. Компанія має мобільний додаток і сайт, тому інструменти диджиталізації впроваджувалися у вже існуючі платформи.

У результаті розроблено додаток для клієнтів, в якому вони можуть:

  • вибирати самостійно дату та час доставки;
  • відстежувати замовлення у реальному часі;
  • залишати відгуки;
  • дивитися новини та останню інформацію від компанії;
  • мати одночасно зв'язок з менеджером, кур'єром та іншими учасниками процесу.

Що це дало бізнесу? Компанія змогла перебудувати робочі графіки та зрозуміти, коли доставка найбільш затребувана. Навантаження на менеджерів знизилося на 26%. Бренд став більш впізнаваним, а лояльність клієнтів значно підвищилася за рахунок можливості почитати відгуки та залишити свої. Багато питань клієнтів вирішуються в онлайн-просторі. Викупність товару зросла, тому що клієнт тепер може сам призначати час доставки. Це спричинило значне зниження витрат та підвищення індексу лояльності.

Автоматизація логістики у виробничій компанії

Ще один кейс для компанії із сегмента B2B. Компанія займається виробництвом будівельних матеріалів, працює із 35 транспортними перевізниками, має великі склади. Керівництво не влаштовує відсутність прозорості угод із посередниками, оскільки не до кінця зрозуміло, як відбувається вибір підрядника, формуються ціни та як оцінювати їхній рівень роботи.

До впровадження діджитал інструментів менеджери вручну формували замовлення та збиралися до таблиці. Далі кожної транспортної компанії надсилалися ці таблиці, де підрядник проставляв свої ціни. Потім менеджер знову збирав все в одну таблицю вручну та вибирав конкретних виконавців на маршрути. На цю процедуру, як з'ясувалося в ході аналітики, витрачалося 70% робочого часу.

Після затвердження перевізника компанія-посередник призначала водія. В офісі він отримував усі документи, і лише тоді міг розпочати замовлення. Після доставки він мав брати пакет документів та повертатися до офісу, щоб довести, що вантаж доставлений. Це є підставою для оплати. Процеси довгі, трудомісткі та нераціональні.

Завдання полягало в тому, щоб, не змінюючи суті процесу, вдосконалити їх, автоматизувати та знизити витрати. Диджиталізація логістики цієї компанії зроблено так:

  • Розроблено платформу як єдиний простір для всіх підрядників. Вони реєструються у ній, приймають умови співробітництва і вже там проводяться відкриті торги на замовлення.
  • Система автоматизації маршруту становить найвигідніший шлях доставки та пропонує перевізнику готові рішення. Всі замовлення підтверджуються онлайн, якщо перевізник згоден слідувати маршруту та його влаштовує ціна, достатньо натиснути на кілька кнопок, щоб взяти замовлення.
  • Розроблено мобільний додаток для водіїв, завдяки якому наймач може у реальному часі відстежувати переміщення вантажу, а водій отримує детальну інформацію про замовлення та може забронювати конкретне завдання.
  • У мобільному додатку для водіїв зроблено спрощений документообіг, усі накладні та інші документи надходять в електронному вигляді. Після вивантаження йому більше не потрібно їхати в офіс, достатньо надіслати документи з цифровим підписом одержувача вантажу. Крім того, програма ставить геометку, визначаючи місце вивантаження.

У результаті власники компанії в реальному часі можуть повністю контролювати логістику компанії. Система роботи зі складом дозволила оптимізувати процеси вивантаження та навантаження, скоротити витрати на простої, неправильне завантаження. Поліпшилась цінова політика підрядників. Компанія спромоглася побачити, де труднощі на етапах доставки вантажів та усунути проблеми. Витрати знизилися, швидкість і якість роботи зросли, компанія отримала бажаний результат.

Які інструменти діджиталізації впроваджуються для покращення логістичних процесів

Процеси диджиталізації досить складні та трудомісткі. Вони включають велику кількість інструментів, причому багато з них розробляються індивідуально для бізнесу. Аналітики компанії WEZOM проводять консультації, вивчають бізнес-процеси, будують гіпотези та формують завдання. На основі цих завдань підбираються рішення.

Незважаючи на велику кількість інструментів, які допомагають діджиталізувати бізнес, умовно їх можна об'єднати у дві найпоширеніші системи: WMS та TMS. Це комплексні рішення, що дозволяють покращити логістику компанії незалежно від її напряму діяльності. Вони включають набір інструментів, які дозволяють вирішувати бізнес-завдання.

WMS системи

WMS – це Система керування складом. Вона дозволяє автоматизувати складські процеси, розширити обсяги та збільшувати обороти. Одне із завдань такої системи – відстежувати життєвий цикл товарів, щоб контролювати запаси, терміни придатності, формувати схеми розвантаження з урахуванням термінів придатності. Усі складські процеси стають прозорими, кожна операція – точна та легко відстежувана.

Пропускна здатність складу також збільшується завдяки системі WMS. За рахунок організації роботи транспорту та розподілу товарів у приміщенні зменшується навантаження на працівників, а швидкість виконання завдання зростає. Серед інших переваг впровадження WMS системи можна виділити такі:

  • підвищується продуктивність праці за рахунок зниження рутинних завдань, точного відстеження кожної операції та спрощення взаємодії між співробітниками;
  • пропускна спроможність складу значно збільшується, а простір можна оптимізувати за рахунок правильного розміщення товару;
  • спрощується документообіг, багато процесів легко автоматизувати;
  • збільшується оборот за рахунок прискореної роботи та високої точності.

Впровадження WMS системи підходить компаніям, які мають складські приміщення. Торгові представники, дистриб'ютори, виробничі підприємства, компанії, пов'язані з продуктами харчування та інші, зможуть діджиталізувати склад та комфортно працювати з ним. А головне, це покращує процеси логістики.

TMS системи

TMS – це Система керування транспортом. Вона включає великий набір діджитал інструментів, що дозволяють автоматизувати процеси логістики будь-якої компанії. Кожен етап транспортування легко контролюється, покращуються бізнес-процеси. А завдяки гнучкості та впровадженню унікальних інструментів можна вирішувати будь-які завдання.

Головне завдання TMS системи – організувати доставку вантажу з точки А до точки Б. Як це робиться? Система автоматично розподіляє завдання серед парку машин, спираючись на завантаження, можливості транспорту та інші дані. Є завдання – доставити вантаж. Вказуючи параметри вантажу, система розуміє, який транспорт необхідний вирішення цього завдання. Далі складається оптимальний маршрут із урахуванням дорожньої ситуації. Враховуються такі фактори як завантаженість доріг, графік роботи точки прийому товару, режим праці водія.

TMS система дозволяє автоматизувати роботу з документами, збирає дані та звітності щодо витрат палива, інших витрат і пропонує варіанти оптимізації. Завдяки інструментам моніторингу може контролювати рух транспорту, прогнозувати час доставки.

Мобільні рішення дають можливість водіям, менеджерам, складським працівникам та іншим учасникам процесу логістики отримувати своєчасну інформацію. Це дає можливість налагодити комунікацію всередині компанії та покращити логістичні процеси за рахунок правильної взаємодії всіх учасників. Що дає TMS система для бізнесу:

  • знижуються транспортні витрати;
  • покращується комунікація всередині компанії;
  • робляться точніші розрахунки маршруту;
  • визначаються «слабкі місця» на етапі доставки вантажу та пропонуються шляхи їх вирішення;
  • пришвидшується процес доставки;
  • мінімізуються ризики та втрати при транспортуванні вантажу;
  • підвищується рівень безпеки товару, особливо, якщо він має термін придатності;
  • всі перевезення стають прозорими та повністю контролюються.

TMS система дозволяє значно підвищити якість логістики та виконувати головне завдання – доставляти вантаж з точки А до точки Б безпечно, комфортно та найбільш вигідно.

Які інструменти діджиталізації впроваджуються

Інші інструменти діджиталізації логістики

Крім впровадження IT технологій, що дозволяють діджиталізувати логістику компанії, є й інші інструменти, що автоматизують багато процесів. Ось приклад деяких рішень:

  • Інтернет речей . Це фізичні пристрої, що підключаються до інтернету і зв'язують цифровий та матеріальний світи. Датчик, який встановлюється для контролю температури всередині автомобіля при перевезенні продуктів, що швидко псуються, збирає інформацію, дозволяє регулювати температуру в автоматичному режимі. Або пристрій, що контролює маршрут водія та зчитує витрату палива, що дозволяє уникнути розкрадання. Це і є інтернет-речей.
  • Аналітика та BigData . Сервіси дозволяють збирати та обробляти велику кількість інформації та на її основі робити прогнози, вибудовувати логічні ланцюжки та знаходити рішення. Збираючи та обробляючи дані, можна значно знизити витрати, зменшити витрату палива, оптимізувати маршрути.
  • Автономні транспортні засоби . Нові технології дозволили створити пристрої, щоб забезпечити автономну доставку. У 2016 році компанія Amazon вперше доставила посилку клієнту за допомогою дрону. Використання таких інструментів дозволяє прискорити логістику, знизити витрати і зробити її більш комфортною.
  • Роботизація . У логістиці роботизація поки що використовується не так активно, але все ж таки великі компанії впроваджують автоматизовані системи для поліпшення процесів. Наприклад, роботи, які працюють усередині складу, системи упаковки вантажу, навантажувачі, інвентаризатори. Це лише частина прикладів роботів, які можуть працювати у системі логістики.

Диджиталізація логістики - це комплексний процес, що включає підбір інструментів для вирішення завдань бізнесу. Саме тому наша компанія WEZOM приділяє особливу увагу аналітиці та бізнес-плануванню. Важливо як розуміти поточні завдання, а й бачити етапи масштабування підприємства.

Типові проблеми в системі постачання

Типові проблеми в системі постачання

Процеси логістики можуть бути унікальними залежно від сфери діяльності бізнесу, але часто мають типові проблеми. Ми розібрали, які проблеми найчастіше зустрічаються в системі постачання. Подивіться, як діджиталізація логістики допоможе усунути ці проблеми.

70% часу – на підготовку

Більшість часу у компанії йде на організацію логістики. Це відбувається приблизно так: компанії потрібно перевезти вантаж із однієї точки до іншої. Менеджер складає завдання, описуючи маршрут, особливості вантажу. Все формується до таблиці. Далі вона розсилається посередникам, кожен із яких ставить свою ціну і відправляє файл назад. Менеджер збирає всі файли і з'єднує вручну одну таблицю, після чого вибирається виконавець.

Далі компанія повідомляє виконавця про те, що його обрано. Після цього посередник обирає водія. Повідомляє дані менеджера. Менеджер готує документи та відправляє посереднику, та передає їх водієві. І лише в цей момент починається процес навантаження та транспортування.

Такий складний ланцюжок займає 70% часу менеджера і потребує великих ресурсних витрат. Діджиталізація дозволяє звести цей процес до кількох простих кроків.

Застаріла система взаємодії

Зв'язок із посередниками, клієнтами, водіями йде через телефон чи електронну пошту. Сучасні компанії можуть використовувати месенджери, але це не вирішує проблем. Застаріла система комунікації не дозволяє своєчасно отримувати інформацію, оперативно вирішувати будь-які завдання та підвищувати ефективність.

Розрахунок оптимального маршруту

Логістика часто вибудовується вручну. Менеджер дивиться точки відправлення та призначення та формує маршрут. Але не враховуються дорожня обстановка, графіки роботи точок навантаження та вивантаження, можливості транспортного засобу, ресурси водія та багато інших факторів. Діджиталізація дозволяє розрахувати оптимальний маршрут та враховувати десятки факторів, які можуть на нього вплинути. При необхідності маршрут перебудовується на більш ефективний.

Документообіг

Це одна з найбільших проблем. Робота з документами займає значну частину часу, завжди є ймовірність помилок, які спричиняють додаткові витрати, втрату часу та бюрократичні складнощі. Цифровий документообіг значно простіше, зручніше, безпечніше і практичніше.

Контроль задачі

Прозорість проведення угод, повний контроль роботи складу, процесів навантаження та вивантаження, відстеження маршруту в реальному часі дозволяють компанії бачити, як працює логістика. Проблема в тому, що без диджиталізації контролювати завдання дуже складно, тим більше впливати на їх зміни.

Звичайно, проблем у логістичній сфері достатньо, і діджиталізація дозволяє вирішити якщо не всі, то більшість із них. Впровадження сучасних технологій відкриває великі можливості для компанії та допомагає організувати логістику правильно.

Очікування та реальність діджиталізації логістики

Очікування та реальність діджиталізації логістики

Може скластися думка, що діджиталізація логістики – це «пігулка від усіх хвороб». Що ж, ложку дьогтю теж варто додати. Вона не вирішує всіх проблем компанії, особливо коли очікування стикаються з реальністю.

Теоретично все виглядає відмінно. Але на практиці процес диджиталізації - це складний механізм, що вимагає комплексного та планомірного впровадження. Не варто очікувати на швидкі результати та моментальні рішення після розробки програми або впровадження нової функції на сайт. Давайте розберемо основні очікування від диджиталізації і що відбувається насправді.

Очікування : Миттєві результати після пілотного проекту.

Реальність : Спочатку компанія запускає пілотний проект, який не вимагає великих інвестицій. Потрібно перевірити гіпотези, зрозуміти, що і як працює і чи це приносить результат. Нерідко створюються MVP замість повноцінних продуктів. Це мінімально життєздатні продукти, що дозволяють перевірити функціонал. Деякі компанії припиняють інвестування в діджиталізацію, тому що на пілоті результати не відповідають очікуванням. Але в цьому й суть пілота – перевірити гіпотези та зробити висновки. Такий підхід дозволяє заощадити гроші на розробку та вкладатися лише у робочі продукти.

Очікування : Використання відбувається швидко, для цього тільки потрібна IT-компанія.

Реальність : Дійсно, компанія, яка розробить софт, потрібна і саме вона займається використанням технічної частини. Але етап диджиталізації – це передусім переосмислення підходу. Щоб технології обліку складу працювали, необхідно навчити співробітників складу користуватися цими технологіями. Без активної участі підприємства та повного занурення у цифровізацію нічого не вийде. Включеність компанії до процесів діджиталізації логістики – елемент пазла, без якого загальної картинки просто не буде.

Очікування : Діджиталізація не зачепить сильно компанії.

Реальність : Усвідомлення масштабу змін – головне завдання, яке має вирішити керівництво компанії. Нерідко змінюється структура та робота цілих відділів, докорінно змінюється підхід до вирішення бізнес завдань. Не всі компанії готові вдатися до такого кроку.

Очікування Всі співробітники компанії будуть розуміти, що робити.

Реальність : Це ще одна важлива помилка сприйняття змін. Кожен співробітник повинен отримати мотивацію та зрозуміти, навіщо йому потрібно вивчати діджитал процеси, як вони покращать його діяльність. Уявіть, що ви впроваджуєте на склад роботизовану систему обліку. Співробітник, який раз на тиждень проводив інвентаризацію, переживає, що його звільнять, бо замість нього працюватиме робот. Напевно, ви чули ці страшилки, що роботи замінять людей. Так ось цьому співробітнику важливо пояснити, що його не замінюють, а спрощують йому завдання, він буде «начальником» цих роботів і контролюватиме їхню роботу.

Усвідомлюючи, що диджиталізація логістики не відбувається спонтанно, швидко та просто, компанія може готуватися до змін. А головне, пройде через всі ці етапи правильно і зможе покращити своє становище та бізнес-процеси.

Коли компанії варто проводити діджиталізацію логістики

Завжди. Це якщо коротко. Але насправді є безліч нюансів. Якщо компанія невелика, то використання діджитал інструментів може обійтися невиправдано дорого. Тому, перш ніж впроваджувати сучасні технології у процес логістики, необхідно проаналізувати, наскільки це вигідно.

У будь-якому випадку, впровадження діджитал інструментів завжди дасть великі переваги та користь для компанії. Якщо у вас склад, працює більше 10 осіб, постійно вирушають вантажі, тобто є сенс автоматизувати багато процесів. Якщо ж ви працюєте з 1-2 посередниками, доставка вантажу здійснюється рідко і стабільним маршрутом, то такі інструменти впроваджувати не обов'язково. Однак варто розуміти, що й масштабування без диджиталізації логістики практично неможливе. Тому якщо компанія хоче рости і розвиватися, то рано чи пізно доведеться впроваджувати сучасні технології.

Що буде з компанією без діджіталізації? Вона поступово почне йти з ринку та втрачати позиції. Більшість великих підприємств функціонують за рахунок постійних клієнтів та великих оптових замовлень. Але їхня частка зменшуватиметься. Рівень конкуренції зростає, і навіть якщо конкурент невеликий, але надає вигідніші, спрощені умови взаємодії, він виграватиме. Щоб уникнути цього, необхідно впроваджувати діджитал інструменти у логістику та інші процеси компанії.

Етапи диджиталізації логістики у WEZOM

Етапи диджиталізації логістики у WEZOM

Компанія WEZOM спеціалізується на діджиталізації бізнес-процесів. Наші фахівці проводять комплекс заходів, що дозволяють впровадити сучасні інструменти та покращити робочі процеси, автоматизуючи їх та спрощуючи. Як ми говорили раніше, сам процес переходу не є швидким. У компанії WEZOM етап диджиталізації проходить так:

  1. Аналітика сфери діяльності. Докладно вивчається напрямок, особливості сфери діяльності підприємства. Важливо зібрати інформацію щодо конкурентів, зрозуміти цільову аудиторію, завдання, які вирішує бізнес.
  2. Аналітика бізнес-процесів компанії. Коли зрозумілі принципи роботи бізнесу, фахівці приступають до детального вивчення бізнес-процесів компанії. Основне завдання – зрозуміти, що саме потрібно діджиталізувати, навіщо та чому. Відповівши ці запитання, стає зрозуміло, які інструменти слід впроваджувати.
  3. Упорядкування гіпотез. Далі фахівці компанії WEZOM складають гіпотези та прогнози, що базуються на головних завданнях. Як тільки стає зрозуміло, які проблеми має бізнес, формується бачення, що дозволяє вирішити ці проблеми.
  4. Після гіпотез розробляється набір інструментів, що дозволяє діджіталізувати логістику компанії.
  5. Прототипування. Створюються прототипи діджитал інструментів, їх функціонал та можливості. Після їх затвердження розпочинається розробка.
  6. Розробка та дизайн. Програмісти створюють рішення для бізнесу, дизайнери оформляють візуальну частину, створюють зручний інтерфейс. Проводяться етапи тестування, щоб зрозуміти, чи інструмент працює.
  7. Використання інструментів на підприємство. Це основний процес диджиталізації. Після розробки інструментів їх потрібно впровадити. На це йде досить багато часу, але від якості застосування залежить весь результат. Співробітники проходять навчання, якщо використовуються фізичні продукти, вони налаштовуються, підключаються. Все запроваджується поступово, завдяки чому процес роботи компанії можна не зупиняти.
  8. Підтримка. Після диджиталізації компанія WEZOM надає технічну підтримку продуктів, забезпечуючи безперебійну роботу.

Диджиталізація логістики у компанії WEZOM – це великий крок на шляху до зростання та масштабування. Впровадження сучасних інструментів від фахівців допомагає заощадити час та ресурси. Це рішення, що гарантують результат.

Висновок

Диджиталізація процесів логістики є невід'ємним процесом зростання компанії. Вона допомагає автоматизувати робочі процеси, знизити навантаження на співробітників, покращити комунікацію та оптимізувати процеси логістики. Зведення дій при організації доставки вантажу до мінімуму скорочує витрати, зменшує простої, економить час і призводить до правильної та ефективної організації роботи підприємства. Зателефонуйте нам, щоб отримати детальну консультацію та дізнатися, чи варто впроваджувати інструменти діджиталізації логістики у ваш бізнес і як це зробити правильно.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.