Після 2 місяців просування за допомогою наших спеціалістів інтернет-магазин Bedroom збільшив доходи через «Кошик» на сайті на 72,21%. Кількість транзакцій зросла на 81,42%.
Загальна інформація про клієнта:
-
Назва компанії: bedroom.ua
-
Локація: Україна
-
Статус проекту: виконується
-
Строки проекту: 3 місяці
Мережа мультибрендових магазинів під торговою маркою Bedroom успішно розвивається в Україні протягом 15 років. Тут покупцям пропонують широкий асортимент різноманітного текстилю для дому: постільні речі, подушки, ковдри, пледи, рушники, халати та багато іншого. Досвідчений клієнт знайде в каталозі найрізноманітнішу продукцію від відомих брендів: Karaca Home, Irya, Barine, Buldans, Penelope, Othello, Beverly Hills Polo Club та інші. Компанія має мережу роздрібних магазинів у Києві, Дніпрі, Кривому Розі. Вона приваблює споживачів відмінним сервісом, різноманітністю якісних товарів, гнучкою системою знижок для постійних покупців, високим рівнем лояльності.
Останнім часом стратегію розвитку компанії направили на розширення продаж через інтернет-платформу. Заплановано масштабування бізнесу на всю Україну. У зв'язку з цим фірма Bedroom звернулася до нашої компанії за послугою просування сайту та налаштування PPC-реклами.
Цілі та завдання
Головна мета нашого клієнта була пов'язана з розширенням географії продажу та збільшенням своєї присутності онлайн. Це стало особливо актуальним в епоху пандемії під час кількох локдаунів, коли роздрібні магазини були закриті. Основними завданнями було визначено наступні:
Просування за допомогою контекстної реклами було вигідним клієнту, тому що оплата знімалася лише за транзакцію. Для досягнення цілей було обрано маркетингові інструменти Google Ads, які дозволяли точно виміряти кінцевий результат та скоригувати запущені рекламні кампанії.
Наші рішення
Сформували зручну структуру пошукових кампаній за ключовими словами
На першому етапі ми постаралися співвіднести показ рекламних оголошень із потребами цільової аудиторії. Для цього наші фахівці розділили всі запити, які використовувалися у роботі, на кілька категорій:
-
комерційні;
-
брендові запити (за виробниками);
-
інформаційні;
-
загальні;
-
конкурентні.
Крім того, було опрацьовано семантику на рівні фільтрів. Чітке структурування забезпечило залучення різної аудиторії, збільшення відвідуваності ресурсу. Такий підхід дозволив гнучко регулювати бюджет та відстежити ефективність кампаній.
Для просування за комерційними запитами та подолання конкуренції у ніші геозалежні пропозиції розділили за рівнями:
-
Київ;
-
міста-мільйонники;
-
населені пункти, де розташовувався склад та/або магазин;
-
інші регіони.
Це дозволило нам оптимізувати витрати на просування у різних галузях, уточнити запити для тих міст, де знаходяться офлайн-магазини, щоб залучити туди споживачів.
Використовували фід даних із сайту під час налаштування динамічних пошукових кампаній
Оскільки на сайті інтернет-магазину нашого клієнта були представлені сотні товарів, нам потрібен був спосіб, який би дозволив генерувати рекламні оголошення автоматично відповідно до запитів потенційних покупців. Це ставало можливим під час використання фіда даних на сайті інтернет-магазину.
Налаштовуючи динамічні пошукові кампанії, наші фахівці сформували шаблони оголошень, відстеження змін на сайті та створення ключових слів з fead. Після першого місяця роботи перевірили результативність та виправили помилки, що призводили до розсинхронізації процесів.
Цей механізм давав можливість привести майбутнього клієнта на необхідну сторінку.
Активізували просування за допомогою Google Shopping
Для проведення торгових рекламних кампаній цей інструмент є особливо важливим. Правильне заповнення картки компанії у рекламному кабінеті дає можливість передати до пошукової системи актуальну інформацію про свою пропозицію. Ці дані будуть показані користувачеві в найрізноманітніших місцях — у вкладках «Покупки», «Картинки» при пошуку в Google, на картах, в контекстно-медійній мережі «Гугла».
Результати проекту
За перший місяць роботи досягли коефіцієнта ROAS у 239%
Протягом першого місяця наш клієнт одержав дохід понад 80 тис. грн. від продажу після переходів на сайт із рекламних оголошень. Підсумкова вартість макроконверсій (результат транзакцій, налаштувань «Купити в 1 клік», прямого зворотного дзвінка Get call) становила 185 грн. Під час розрахунків не враховувалися прямі дзвінки та асоційовані конверсії.
Провели корекцію та збільшили показники ROAS до 396 %
Виходячи з отриманих даних протягом другого місяця роботи, ми відкоригували стратегію з метою зменшення вартості одного кліку. Коригування було виконано всіма типами інструментів: Google Shopping, пошукові, динамічні та медійні кампанії. За цей період дохід нашого клієнта зріс у 1,7 раза за збереження того самого обсягу рекламного бюджету. Вартість макроконверсій зменшилася майже вдвічі. Все це показало дієвість нашої стратегії.