На порядку денному проект медичної тематики – сайт компанії "Мед-Сервіс". Перед нами стояло завдання щодо збільшення конверсій. Ми розповімо, що було зроблено в ході робіт з просування, які проблеми на ресурсі заважали спочатку досягти поставлених клієнтом цілей, що вийшло в результаті.
Тож поїхали.
Загальні відомості про проект:
Назва компанії : «Мед-Сервіс» |
Послуга : пошукове просування |
Рік реєстрації домену : 2015 |
Специфіка ніші : медична тематика |
Регіон просування : вся Україна |
Завдання клієнта : збільшити конверсії з сайту |
Тип ресурсу : інтернет-аптека |
Підсумки роботи : коефіцієнт транзакцій із пошукових систем збільшився вдвічі. Кількість транзакцій за ресурсом – на 77%. |
З якими проблемами прийшов клієнт
Власника сайту не влаштовував обсяг трафіку із пошуку. Перша причина цієї проблеми полягала у слабкій технічній частині ресурсу. У ході аудиту ми також виявили, що профіль посилається основним конкурентам. Третя проблема полягала у превалюванні трафіку на інформаційні статті, а чи не на комерційні. В результаті погіршувалась конвертація користувачів у покупців.
Як ми шукали рішення
Роботи одразу стартували з детального вивчення ресурсу та конкурентного середовища. Покроково ми виконали такий перелік завдань:
- Аудит технічної частини . Досліджували сайт на наявність помилок, які знижують обсяг та якість трафіку з пошукових систем.
- Аудит посилання профілю . Проаналізували якість зовнішніх посилань, які ведуть ресурс «Мед-Сервіс».
- Створення стратегії посилальної маси . На основі попереднього етапу розробили план нарощування зовнішніх посилань з урахуванням переліку факторів (якість та кількість контенту, особливості семантичного ядра, рівень конкуренції у ніші).
- Аудит юзабіліті . Оцінили зручність сайту для користувачів: його функціонал, інтерфейс, адаптивність до мобільних пристроїв. Було проаналізовано усе, що впливає падіння показника конверсій.
- Формування семантичного ядра запитів (СЯ) . Зібрали список фраз, які залучать відвідувачів на сайт. Семантичне ядро надалі планували використовувати під час створення контенту для посадкових сторінок.
- Написання та публікація статей . На основі зібраного СЯ планувалося створити з нуля унікальні, корисні та структуровані тексти для розділів та карток товарів.
Це короткий список виконаних робіт, які допомогли виявити недоліки на сайті та скласти ефективну стратегію подальшого просування ресурсу «Мед-Сервіс».
Які слабкі місця сайту ми виявили
Комплексний аудит дозволив знайти всі проблеми, через які сайт слабо конвертував органічний трафік у покупців.
-
технічні недоліки . Сайт був погано адаптований до мобільних пристроїв, сторінки повільно завантажувалися, були присутні дублі контенту;
-
мало зовнішніх посилань . Ресурс відставав від конкурентів за обсягами та якістю посилального профілю;
-
слабка оптимізація сторінок категорій та товарів . Поточна ситуація не відповідала вимогам пошукових систем та користувачів.
Як бачите, проблеми були виявлені в різних напрямках, тому нам довелося скласти послідовну тактику їхнього результативного вирішення.
Що ми зробили
За підсумками аудиту розробили план просування, який включив 4 етапи:
- Ми підготували для програмістів технічне завдання доопрацювання. Від фахівців потрібно вирішити проблеми, які здатні вплинути на індексацію та ранжування сайту в пошукових системах. Поки що внесення доопрацювань триває, оскільки періодично під час роботи з'являлися непрямі технічні проблеми. На щастя, їх оперативне рішення дозволило уникнути просідання трафіку.
- Щоб підвищити видимість ресурсу у пошуку за запитами для категорій та товарів, ми оптимізували мета-теги та контент поточних сторінок. На цьому етапі використовували раніше сформоване семантичне ядро.
- Аудит посилальної маси клієнтів дав нам уявлення про подальшу зовнішню оптимізацію. Ми задіяли якісні трастові сайти, тематичні ресурси та форуми.
- У 2020 році Google розробив кілька важливих оновлень алгоритму ранжирування, які суттєво вплинули на видачу в медичній ніші. У зв'язку з цим ми підготували та частково впровадили технічні завдання на доопрацювання юзабіліті, комерційних та інших факторів ранжирування. За цим напрямком роботи поки що не завершено.
Що каже наш експерт
Сайт «Мед-Сервіс» має всі шанси вийти в лідери ринку і обійти поточних сильних конкурентів. Роботи із зовнішньої та внутрішньої оптимізації дійсно дали результати у вигляді збільшення числа транзакцій із пошуку. На цьому ми не зупиняємось. У планах запровадити ще перелік рішень, які відкриють доступ до стрімкого зростання органічного трафіку та кількості заявок.
Артур Каспаров
SEO optimizer
Яких результатів вдалося досягти
За підсумками виконаної роботи на сьогоднішній день ми маємо таку картину:
-
у січні 2020 р. зафіксовано 2274 транзакції з пошукової системи;
-
у червні 2020 р. це число досягло 3555;
-
у січні 2021 р. кількість транзакцій збільшилась до 4 130.
Таким чином, ми спостерігаємо плавне, але стійке зростання трафіку. Далі більше.
Якими будуть наші подальші дії
Ми не зупиняємось на досягнутому та продовжуємо опрацьовувати зовнішні та внутрішні чинники ранжування сайту. Наразі зусилля спрямовані на розширення структури ресурсу, додавання посадкових сторінок, оптимізацію карток товарів. Впевнені, що попереду за проектом «Мед-Сервіс» чекають ще більші здобутки.