Кейс. Приклад розробки мобільного застосунку для охоронних агенцій

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
5.0
11.09.2016
19620
0

Кейс. Як за допомогою мобільного застосунку ми розширили можливості індивідуальної безпеки для клієнтів приватних охоронних агентств.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Завдання

Розробити рішення для передачі координат клієнта за будь-якої загрози його життю та безпеці з можливістю управління процесом наведення групи реагування та розпізнаванням не лише місця, а й конкретного ініціатора виклику.

Вимоги

Перед нами висувалося кілька вимог:

  1. Максимально швидка та повна за інформативністю активація тривожної події;
  2. ID клієнта з максимальною деталізацією щодо як ідентифікації, так і місця події;
  3. Портативність рішення - без додаткових пристроїв, що носяться;
  4. Бюджетність – охоронний бізнес не з найвищим обігом.  

Аналіз

Спочатку нам потрібно було проаналізувати вже наявні рішення та оцінити їх з погляду зручності та простоти використання для клієнта та інформативності для охоронних підприємств.

Перший варіант – тип сигналу «Телефонний дзвінок»

У цьому випадку клієнт повинен мати можливість здійснити дзвінок на номер пульта або чергової частини та ідентифікуватися за опцією, що використовується.

Опції ідентифікації:

  1. Охоронна грамота;
  2. Карта персональної безпеки;
  3. Пароль (літерно-цифровий).

Плюс цього рішення:

Особа, яка телефонує, може точно описати характер ситуації та місце події

Мінус рішення:

У клієнта може не бути:

  • часу для дзвінка;
  • відповідного емоційного стану;
  • виразності мови;
  • логічної послідовності в описі ситуації;
  • можливості говорити через ризик бути поміченим;
  • відсутності чітких орієнтирів поблизу.

Другий варіант – тип сигналу «Брелоки та трекери, що носяться»

Клієнт повинен завжди мати при собі переносний брелок (трекер), щоб подати сигнал на пульт.

Плюс цього рішення:

Визначення розташування та індикації місця події за допомогою GPS-координат

Мінус рішення:

  • необхідність регулярно стежити за рівнем заряду ще одного пристрою та змінювати його у разі ламання;
  • багато хто забуває куди кладуть дрібні, нечасто використовувані речі;
  • не завжди точне визначення місцеперебування (похибка до 30 метрів);
  • додаткові витрати та висока ціна пристрою;
  • в літній період кількість речей, що постійно носяться, значно зменшується, великий шанс «не взяти, тому що не влізло».

Що зрештою?

Ми дійшли висновку, що необхідно поставити перед собою такі завдання:

  • реалізація максимально швидкого та легкого доступу до можливості ініціювати «тривогу»;
  • отримання максимальної кількості необхідних даних, необхідних екстреної ідентифікації як місця, так і особи;
  • мінімізація витрат на розробку та подальше обслуговування рішення;
  • максимально можлива простота та ефективність при взаємодії між користувачем, центральним пультом та групою реагування;
  • універсальність пристрою.

Що зробили

Для реалізації задуманих завдань ми вирішили розробити рішення у вигляді мобільного застосунку для клієнтів фірми замовника, який складався б з трьох частин: клієнтської, модуля групи затримання, пультової.

Клієнтська частина

У клієнтській частині програми реалізували для пристроїв на ОС від iOS та Android наступний функціонал:

  • іконка кнопки виклику, при натисканні на яку ініціюється випадання двох підменю, для передачі та підтвердження сигналу «Тривога»;
  • після активації тривоги надходить запит отримання підтвердження від пультової частини про проходження сигналу: іконка змінює колір та на дисплеї додатково з'являється текстова інформація про успішність процесу передачі;
  • витрата трафіку - близько 1 Мб за 10 хвилин роботи програми в активному статусі "Тривога";
  • за відсутності підтвердження про «тривогу», як резервна функція, передбачено опцію швидкого телефонного дзвінка для голосового зв'язку з ПЦН;
  • опція розсилки push-повідомлень як канал інформаційної підтримки користувачів;
  • можливість адаптації під бажання охоронного агентства;
  • керування налаштуваннями програми;
  • додатково можуть інтегруватися наступні функції:
    - надіслати письмове повідомлення та фотографії
    - заповнити заявку на послугу

Модуль групи затримання

У частині модуля для групи затримання:

  • програма для планшетів на ОС Android;
  • при отриманні сигналу тривоги на екрані показується:
    - місце події на карті;
    - вся доступна інформація про користувача, в тому числі і його фото;
  • прокладання маршруту до потерпілого;
  • можливість вивести фотографію клієнта на весь екран для точності впізнання у людному місці;
  • панель управління;
  • є текстове повідомлення про наявність Інтернету;
  • обмін текстовими повідомленнями із диспетчером пульта (отримання).

Пультова частина

У пультовій частині функціонал реалізований у вигляді веб-сервісу:

  • є два рівні доступу: для адміністратора та для диспетчера;
  • на карті зображені машини, що перебувають на чергуванні;
  • є звукове повідомлення про подію;
  • для простоти управління при тривозі іконка потерпілого курсором миші переноситься на машину, щоб інформація була передана в групу реагування;
  • час початку та закінчення тривоги фіксується автоматично;
  • зберігається історія дзвінків клієнта;
  • для простоти керування після обробки оператором, індикатор клієнта та призначена на нього машина змінюють колір статусу, таким чином вільні машини та нові тривожні події виділяються.

Результат

У ході виконаних дій та реалізації поставлених раніше завдань нам вдалося створити досить простий, зручний та ефективний застосунок, який задовольняє базові потреби як користувачів, так і охоронних агентств.

«Коробкова» ціна цього проекту у нашому виконанні за комплект із двох мобільних інтерактивних застосунків для користувачів+застосунок для груп реагування+серверна керівна частина з оперативною місткістю на 200 абонентів та 10 машин реагування становить еквівалент 1200 у.о.

Застосунок користувача доступний для завантаження у вільному доступі. Перед початком використання клієнту необхідно під'їхати до охоронної фірми для укладання договору та внесення своїх даних до бази.

Досягнення проекту:

  • перше в Україні подібне рішення;
  • маємо на нього патент;
  • робота велася лише 2 місяці - з 04.09 по 25.10.2013 року;
  • застосунком користуються охоронні служби в Україні, Росії та Киргизії;
  • сьогодні вже є розробки розширеного функціонала цього проекту.

Плюси розв'язання задачі у вигляді смарт-застосунку:

+ Відсутність необхідності носіння додаткового пристрою

+ Зручність та простота для користувача, та для охоронного підприємства

+ Зображення інформації про клієнта з можливістю виведення збільшеного фото на планшеті групи реагування для точної візуальної ідентифікації

+ Достатньо точні дані про місцеперебування для локалізації ділянки пошуку нарядом

+ Доступність

Мінуси:

- Залежність від технічних можливостей, рівня заряду батареї та якості сигналу зв'язку у конкретного смартфона. Щоправда, тут ми анітрохи не програємо альтернативам.

- Дорожнеча використання якісних карт – це стосується пультової частини. Карти мають досить багато можливостей (наприклад, можна отримати висоту місця події), але ці функції платні.

- Значне використання ресурсу заряду акумулятора в момент передачі сигналу.

Ще один успішний проект, реалізований фахівцями Wezom, ви можете знайти у нашому блозі: кейс – розробка інтернет-магазину для автомобільних шин та покришок.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах