Як дізнатися про трафік сайту конкурента

09.04.2021
4.1
29639
0

Відвідуваність сайту – показник, який демонструє, чи потрібний ресурс, які сторінки користувачі дивляться частіше. Власнику необхідно чітко знати, наскільки успішний проект та які його позиції серед конкурентів. Крім цих цифр, для оцінки ефективності веб-ресурсу використовуються конверсії, поведінкові чинники та інші метрики. Аналіз трафіку конкурентів є дуже важливим для розробки стратегії просування будь-якого інтернет-проекту.

трафік сайту конкурента

Кому й для чого може знадобитися дізнатися кількість відвідувачів чужого сайту

Власникам сайтів часто потрібно дізнатися, які є особливості в роботі ресурсів конкурентів, який у них трафік. Високі показники відвідуваності свідчать, що люди готові заходити на ресурс, якщо у ньому розміщено цікавий контент. Уточнення того, звідки надходить трафік, які матеріали користуються більшою популярністю, надає змогу вирішити багато завдань. Ця інформація може бути корисною:

1. Конкурентам

Статистичні дані покажуть, які сторінки затребуваніші, за якими ключовими словами люди заходили на них. Це допоможе спланувати стратегію просування власного ресурсу, сформувати перелік ключів для контекстної реклами. Дослідження вмісту сторінок сайтів-конкурентів дає можливість дізнатися, як змінюються запити користувачів, спланувати, на чому можна зіграти, щоб підкреслити свої переваги.

2. Рекламодавцям

Для даної категорії професійних користувачів інтернету дізнатися про відвідуваність сайту особливо важливо, оскільки від цього залежать результати проведеної рекламної кампанії, її окупність. Розміщене посилання на ресурс з високою відвідуваністю дасть гарантії того, що на ваш сайт буде більше переходів.

Як правило, ресурси з високим трафіком не приховують своїх показників, а всіляко демонструють їх. А ось перевіряти параметри невеликих сайтів фахівці радять самостійно, щоб спрогнозувати результативність вкладення коштів.

3. Покупцям

Багатьом людей важливо усвідомлювати, що вони залишаються одні у своєму виборі, їхні дії схожі на вчинки більшості середньостатистичних покупців. Про це свідчить той факт, що клієнти віддають перевагу великим торговим мережам, розкрученим ресурсам, тому їм може бути цікава статистика сайту для прийняття остаточного рішення.

4. Стартаперам

Перед виходом ринку з будь-яким проектом розробникам важливо розуміти потреби користувачів, де є незакриті ніші, яка може бути віддача від вкладених коштів, хто стане потенційним замовником (демографічний портрет). Все це дозволить оцінити перспективи свого стартапу, деталізувати його.

5. Контент-менеджерам

Оцінка та аналіз дій конкурентів дають можливість виявити, що цікаво покупцям у тій чи іншій ніші, зрозуміти, реалізація яких ідей та форматів призводить до реальної конверсії ресурсу, а які не особливо ефективні, чи є коливання трафіку у зв'язку із сезонністю тощо. Все це важливе для підготовки власного контенту.

кому і для чого може знадобитися дізнатися кількість відвідувачів чужого сайту

Тому багато людей замислюються, як дізнатися про відвідуваність сайту, прагнуть проникнути в таємниці статистичних сервісів, правда, кожен з них вирішує своє власне завдання.

Прості способи дізнатися про відвідуваність сайту конкурента

Існує кілька варіантів, як дізнатися про трафік сайту конкурента. Багато залежить від цілей використання. Зокрема, можна діяти наступним чином:

  1. Запитати необхідні дані у прямому листуванні. Як правило, так діють ті, хто планує згодом розмістити рекламу на ресурсі. Власники найчастіше відкривають гостьовий доступ до Google Analytics або до "Яндекс.Метрики", оскільки зацікавлені в отриманні додаткового доходу. Цей спосіб дозволяє отримати найдостовірніші дані, але не всі ресурси готові ділитися подібною інформацією.
  2. Приблизно спрогнозувати трафік, ґрунтуючись на позиціях ресурсу у видачі у певній тематичній ніші. На збір даних та розрахунки доведеться витратити забагато часу, а отримані цифри не завжди відповідатимуть дійсності
  3. Використовувати у роботі спеціальні інструменти.

Останній підхід є оптимальним

Щоб зробити якісний аналіз трафіку сайту конкурента, варто зібрати статистику про:

  • кількість відвідувань за окремі періоди;
  • демографічний портрет аудиторії;
  • найпопулярніший контент;
  • ключі, їхня частотність.

Така інформація дасть їжу для роздумів щодо своїх сильних та слабких сторін, допоможе виявити ключові запити або канали просування, які не використовуються на вашому ресурсі.

прості способи дізнатися відвідуваність сайту конкурента

Лічильники статистики

Якщо вам потрібна статистика інформаційного ресурсу, то, швидше за все, проблем з її отриманням не виникне, оскільки у футері сайту часто розміщують спеціальні лічильники, що показують актуальний трафік, приналежність порталу до відомих рейтингів. На комерційних сайтах подібна інформація найчастіше прихована. Про найвідоміші лічильники йтиметься далі.

Hit.ua

Зручний та простий у використанні лічильник, який надає дані про відвідуваність ресурсів. Залежно від тематики сайти поділяються на категорії, відповідно до яких формуються рейтинги.

hit.ua

Top Bigmir

Сервіс досить популярний у російськомовному сегменті, він показує кількість IP-адрес, звідки прийшли на сайт, глибину перегляду. У звіті передбачено отримання даних щодо активності ресурсу за останній місяць, про географію відвідувачів. Для багатьох проектів Bigmir лічильник став додатковим джерелом користувачів.

top bigmir

Сервіси для перегляду статистики конкурентних сайтів

Якщо на сайтах, що цікавлять, немає спеціальних лічильників або до них закритий доступ, то можна подивитися трафік чужого сайту за допомогою спеціальних інструментів. На сучасних сервісах аналітики використовуються власні оригінальні алгоритми, тому дані з різних джерел можуть досить відрізнятися. SEO-фахівці зазначають, що іноді різниця сягає 70 відсотків. Тому для визначення позицій свого сайту краще використовувати результати з одного ресурсу. Розглянемо особливості деяких сервісів.

Alexa

Сьогодні це один із популярних ресурсів, де представлена оцінка трафіку, його джерел та обсягу. Метрики, які тут використовуються, дозволяють дізнатися ключові слова, охоплення окремих сторінок, дані про відвідувачів. Зручність для фахівців просування полягає в тому, що система порівнює дані вашого сайту з показниками конкурентів. Є можливість побачити місце свого ресурсу у локальному сегменті та у світі в цілому.

alexa

SimilarWeb

Перевага цього інструменту полягає в тому, що він дає найбільш повну інформацію за такими параметрами:

  • відвідуваність сайту за півроку та супутні відомості щодо глибини переглядів, відсотка відмов, типу пристроїв тощо;
  • регіон. У звіті буде виділено ключові географічні місця, надано інформацію щодо країн;
  • канали трафіку. На зручній діаграмі видно джерела відвідування – пошукові, реферальні, рекламні, із соціальних мереж тощо;
  • ключові запити. Ця інформація у перспективі буде дуже корисною для аудиту власного ресурсу;
  • соціальний трафік. У сучасному світі поширення соцмереж потрібно чітко розуміти, якими з них найчастіше користуються ваші потенційні клієнти;
  • схожі ресурси та їх позиції.

Останній параметр дозволяє виявити суперників, яких ви навіть не знали.

similarweb

Зручно, що доступ до даних мають й незареєстровані користувачі. Для отримання інформації достатньо запровадити адресу сайту. Якщо потрібно перевірити велику кількість ресурсів, можна підключити професійний пакет вартістю $1 099.

Netpeak Checker

Ще один інструмент для масового аналізу — це програма Netpeak Checker. З її допомогою можна не тільки перевірити відвідуваність сайту конкурента, а й виконати комплексний аналіз його маркетинг-стратегії.

Серед інших можливостей Netpeak Checker:

  • вивчення активності у соцмережах;
  • одержання контактних даних зі списку сторінок;
  • просунутий парсинг видачі пошукових систем;
  • визначення якості майданчиків для розміщення посилань та інше.

Результат роботи програми зводиться до зручного звіту, який можна експортувати для подальшої роботи з ним.

Інструменти для відстеження трафіку з пошуку

Найчастіше оцінка відвідуваності чужих ресурсів потрібна для ефективного SEO просування проекту. Саме повна інформація про трафік із пошуку стає найважливішою в цьому випадку.

Тому особливу популярність серед оптимізаторів завоювали сервіси для аналізу, які надають дані не лише про відвідуваність, а й про інші важливі фактори:

  • семантичне ядро;
  • позиції за ключовими запитами;
  • посилальна маса.

Розглянемо найпопулярніші з них.

SerpStat

Сьогодні це досить великий ресурс, який використовує для якісного аудиту сайту понад 200 баз даних Google, що постійно оновлюються. Крім того, інструмент дає відповіді на запитання про:

  • вік сайтів конкурентів;
  • рівень індексації ресурсів;
  • сильні та слабкі сторони трафіку сайтів суперників;
  • показники видимості конкуруючих ресурсів;
  • структуру сайтів, що цікавлять, та її особливості.

Сео-фахівцеві буде доступна інформація про метадані, семантику проектів, що працюють у вашій тематичній ніші, про швидкість завантаження та інше. Сервіс покаже, які сторінки знаходяться в топі, та чи використовують суперники контекстну рекламу. Якісний аналіз одержаної інформації дозволить суттєво оптимізувати стратегію просування свого ресурсу.

serpstat

SEMRush

Як і у випадках з іншими онлайн-інструментами, спеціаліст знайде статистику відвідуваності сайтів конкурентів. Але головний акцент зроблено на частотність ключів та оцінку їхньої ефективності. Робота з кожним окремим запитом дозволяє продумати семантику власного проекту. Російськомовний ресурс платний, вартість місячного абонементу – $99.

semrush

Ahrefs

Конкурентна перевага цього ресурсу полягає в тому, що тут аналізується профіль будь-якого сайту. За одним запитом будуть надані дані щодо ключів, які використовуються конкурентами, якості посилань, платної видачі. Підключення цього інструменту коштує від $99.

ahrefs

Quantcast

Для виходу ринку зарубіжних країн та оцінки позицій ресурсу корисний аналіз трафіку сайту, отриманий з урахуванням даних цієї платформи. На ній використовуються різні аналітичні інструменти, що дозволяють дізнатися про особливості поведінки аудиторії, її демографічний профіль, види пристроїв входу тощо. Доступ до інформації надається безкоштовно за підпискою, єдиний нюанс – веб-аналітика виконується в англомовному сегменті інтернету.

quantcast

SpyFu

Це сервіс з необмеженим пошуком та експортом даних. Його можна використовувати для пошуку сайтів конкурентів, вивчення їх СЕО та прийомів PPC, дослідження ключових слів, пошуку якісних зворотних посилань та багато іншого. За допомогою SpyFu ви зможете побачити сайт конкурента зсередини, зрозуміти, як йому вдалося вийти в топ-видачу, які помилки ним були при цьому допущені, і не допустити їх самому.

Сервісом можна користуватися безкоштовно, але з певними обмеженнями. Щоб отримати доступ до всіх інструментів SpyFu, необхідно оплатити підписку. Новим користувачам надається безкоштовний пробний період.

 

SE Ranking

Щоб дізнатися трафік сайту конкурента, також можна використати сервіс SE Ranking. Він буде корисним і для власників бізнесу, і для СЕО-експертів, і для Digital-агентств. Сервіс дозволяє вирішити відразу кілька завдань:

  • відстежити позиції конкурентів;
  • визначити найкращі ключі, які принесуть найбільше трафіку;
  • скоригувати свою СЕО-стратегію;
  • запобігти канібалізації;
  • забезпечити стабільний трафік свого ресурсу та багато іншого.

Перевірка позицій сайту виконується в реальному часі з максимально точними даними. Для створення звітів використовується потужний конструктор. Також за допомогою сервісу можна розробити план просування сайту та запустити автопостинг у соціальних мережах.

 

Lucky Orange

Це сервіс, за допомогою якого ви зможете виміряти трафік сайту, а також зрозуміти поведінку своїх потенційних клієнтів. За допомогою Lucky Orange ви дізнаєтеся, які товари продаються найкраще, скільки грошей витрачають ваші клієнти і звідки вони приходять, чому не роблять покупки і залишають сайт тощо. В сервісі є всі необхідні інструменти, щоб проаналізувати зручність використання ресурсу та виконати повну оптимізацію. Новим користувачам безкоштовно надається пробний семиденний період.

SEO-плагіни для перевірки відвідуваності чужого сайту

Спеціальні розширення для популярних браузерів Chrome, Opera та інших дозволяють побачити кількість трафіку на сайті. Більшість із них доступна безкоштовно.

RDS bar

Різна SEO-інформація, в тому числі й статистика відвідуваності сайту, відкрита для користувачів цього розширення. Плагін покаже вік цікавого ресурсу, час завантаження окремих сторінок, швидкий аналіз SEO-показників сайту, параметри, пов'язані з пошуковою видачею та багато іншої корисної інформації. Єдиний нюанс – у конкурента має бути відкритий один із лічильників аналітики.

rds bar

Висновки: як правильно використовувати отримані дані

Скориставшись спеціальними інструментами та сервісами аналітики, ви зможете переглянути відвідуваність сайту-конкурента. А отримані дані допоможуть вам:

  • вивчити популярні ключові слова та теми;
  • оптимізувати свій сайт та покращити його конверсію;
  • оцінити ефективність рекламних кампаній;
  • оцінити вашу ринкову частку та інше.

Сподіваємося, що завдяки нашій статті вам не складе труднощів дізнатися про трафік сайту конкурента, і ви зможете використовувати ці дані для ефективного розвитку вашого бізнесу.

FAQ

Що таке трафік на сайт?

Якщо говорити простою мовою, то це кількість користувачів, які за певний період перейшли на вебресурс. Проаналізувавши трафік, можна зрозуміти, чи популярний сайт, які позиції він займає серед конкурентів, які сторінки відвідують найчастіше тощо.

Як дізнатися, який трафік на сайті?

Отримати ці відомості можна, використовуючи лічильники статистики або ж спеціальні сервіси аналітики. Перші підійдуть для відстеження трафіку інформаційних ресурсів. Найвідоміші лічильники – це Hit.ua і Top Bigmir. Якщо цікавить трафік комерційних сайтів і на них немає спеціальних лічильників або ж доступ до них закритий, можна використовувати сервіси на кшталт Alexa та SimilarWeb.

Які бувають типи трафіку?

Виділяють п'ять основних типів: органічний (пошуковий) – його складають користувачі, які перейшли на вебресурс за певним запитом в пошуковику; платний – люди, що прийшли на сайт завдяки інтернет-рекламі; прямий – відвідувачі, які відкривають сайт зі збережених закладок або ж вводять в адресний рядок його URL; реферальний – користувачі, яких на сайт привели посилання, розміщені на інших ресурсах; соціальний – люди, що перейшли на сайт за посиланням із соціальних мереж.

Як вам стаття?
4.1
Проголосувало: 9
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.