Як розробити рекламну стратегію: основні етапи

4.8
01.05.2023
9503
0

Реклама — найважливіша складова загальної маркетингової стратегії підприємства. Це інструмент, за допомогою якого компанії спілкуються зі своєю цільовою аудиторією, викликають інтерес, підвищують впізнаваність бренду та просувають свої товари або послуги. І, як і будь-який інструмент, реклама потребує стратегії, або, іншими словами, плану дій.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Без цього рекламні зусилля можуть бути непослідовними, неефективними й дорогими. І стати причиною марної трати грошей, часу та втрачених можливостей. Добре реалізована рекламна стратегія дозволяє компаніям ефективно охопити цільову аудиторію, збільшити продажі та, як наслідок, доходи. Детальніше про це — далі.

5 причин замовити рекламу в інтернеті

Продумана рекламна кампанія в інтернеті може бути досить ефективним способом просування вашого бізнесу. Чому? Ось декілька причин:

  1. Широке охоплення. Реклама в інтернеті потенційно може охопити мільйони людей у всьому світі. Такого рівня впливу важко досягти за допомогою традиційних методів просування.
  2. Прицільний вплив. Рекламні платформи в інтернеті дозволяють націлюватися на конкретну аудиторію на основі демографічних даних, інтересів, поведінки й інших факторів. Отже, ви можете бути впевнені, що ваші оголошення побачать люди, які з найбільшою ймовірністю зацікавляться вашим товаром або послугою.
  3. Економічна ефективність. Багато онлайн-платформ пропонують різні варіанти просування, зокрема оплату за клік, за тисячу показів та інші моделі. А це дозволяє платити тільки за ту рекламу, яку дійсно побачили або на яку клікнули.
  4. Вимірні результати. Ефективність ваших кампаній можна оцінювати в режимі реального часу. Ви завжди будете знати, скільки людей бачать вашу рекламу, натискають на неї та перетворюються на клієнтів. Ці дані допоможуть вам у разі потреби вдосконалити кампанії.

 

А також реклама в інтернеті — це велика гнучкість у виборі формату, розміщення та часу показу. Ви можете вибирати з безлічі видів оголошень і самостійно вирішувати, коли та де вони будуть показані вашій цільовій аудиторії.

У яких випадках не обійтися без рекламної стратегії

Стратегія рекламної кампанії має вирішальне значення для успіху компанії. Будь-який бізнес, незалежно від його розміру, галузі або стадії зростання, може отримати користь від її наявності.

Підприємствам, які тільки починають свою діяльність, рекламна стратегія може знадобитися для підвищення впізнаваності бренду та створення інтересу до їхньої продукції або послуг. Розробивши цільову кампанію, вони зможуть залучити свою ЦА та сформувати клієнтську базу.

Усталеним компаніям розроблення рекламної стратегії може знадобитися для збереження своїх позицій на ринку, підвищення лояльності клієнтів і стимулювання продажів. Постійно вдосконалюючи свої кампанії, вони зможуть залишатися на слуху в цільової аудиторії та зберігати конкурентоспроможність у своїй галузі.

 

Також без рекламної стратегії не обійтися підприємствам, які прагнуть вийти на нові ринки або запустити нові продукти чи послуги. Продумана кампанія, яка відповідатиме інтересам і потребам цільової аудиторії, здатна збільшити шанси на успіх.

Строки реалізації рекламної стратегії залежать від цілей бізнесу, стадії зростання та галузі. Але загалом краще почати якомога раніше, щоб забезпечити найкращі результати.

Які існують цілі рекламних кампаній

Цілі можуть змінюватися в залежності від конкретних потреб і завдань бізнесу. Однак найчастіше рекламні кампанії проводять для:

  • підвищення впізнаваності. Реклама може допомогти бізнесу збільшити обізнаність про бренд серед цільової аудиторії;
  • генерування лідів і продажів. Кампанії можуть бути розроблені так, щоб спонукати потенційних клієнтів до дій, як-от здійснити купівлю або заповнити форму, щоб стати лідом;
  • формування лояльності аудиторії. Реклама підсилює послання компанії та створює у клієнтів позитивні асоціації з брендом;
  • покращення репутації. Кампанії можуть бути використані для формування необхідного іміджу бізнесу серед цільової аудиторії;
  • залучення трафіку на сайт. Реклама може привести до збільшення кількості потенційних клієнтів і продажів.

 

Також кампанії можуть допомогти виділитися серед конкурентів навіть на переповненому ринку. Головне, щоб цілі реклами були узгоджені з загальними цілями бізнесу й вона була розроблена так, щоб ефективно досягати ЦА.

З яких етапів складається розроблення рекламної кампанії

Перший етап створення кампанії містить дослідження ринку, цільової аудиторії та конкурентів. Це дозволяє зрозуміти потреби й інтереси ЦА, виявити ключові моменти продажу продукту або послуги та визначити найефективніші канали для просування.

Наступним кроком є розроблення рекламної стратегії. На цьому етапі визначаються цілі кампанії, а також бюджет і строки реалізації задуманого.

Після цього розробляються креативні елементи, які будуть використовуватися для донесення ключових повідомлень до ЦА.

Наступний крок — це планування й реалізація медіастратегії. Фахівці визначають найефективніші канали та платформи для охоплення цільової аудиторії й розробляють план розповсюдження та моніторингу реклами.

В процесі проведення кампанії важливо постійно контролювати й тестувати результати. Це потрібно, щоб переконатися, що вона досягла поставлених цілей. Тому розроблення рекламних кампаній не обходиться без постійного моніторингу.

На кінцевому етапі складається звіт і виконується аналіз результатів. Це дозволить визначити загальну ефективність реклами, а також виявити ідеї, які можна застосувати в майбутньому. Етапи розроблення кампанії можуть варіюватися в залежності від бізнесу та цілей просування.

 

Який тип рекламної стратегії вибрати

Існує декілька типів рекламної стратегії. За географією просування виділяють локальні, регіональні та міжнародні. Вони націлені на просування товарів або послуг на певній території, у конкретному регіоні й у різних країнах світу відповідно.

За плейсментом рекламні стратегії поділяють на офлайн або онлайн. Перші націлені на розкрутку через традиційні канали маркетингу: телебачення, радіо, газети тощо. Другі передбачають просування через інтернет (соцмережі, пошукові системи й інше).

Також існує поділ рекламних стратегій на масові або нішеві. Перші націлені на широку аудиторію, другі — на вузькі сегменти ринку з особливими потребами.

І ще існує поділ стратегій на сезонні, постійні, флайтові й імпульсні.

 

Вибирати підхожий тип слід з огляду на цілі бізнесу, галузь, бюджет, аудиторію тощо. Ось декілька порад, які допоможуть зорієнтуватися в процесі прийняття рішення:

  1. Визначте цілі. Розроблення стратегії рекламної кампанії необхідне для підвищення впізнаваності бренду? Або ж головне завдання — це стимулювання продажів?
  2. Визначте цільову аудиторію. Розуміння потреб і вподобань ЦА має вирішальне значення для вибору правильного типу рекламної стратегії. Наприклад, якщо аудиторія здебільшого використовує соціальні мережі, то, швидше за все, просування на цих платформах буде найбільш ефективним.
  3. Оцініть бюджет. Деякі види реклами можуть бути дорожчими за інші. Наприклад, просування товару на телебаченні обійдеться дорожче, ніж у пошукових системах.
  4. Враховуйте тип галузі, у якій працює підприємство. Наприклад, компанії зі сфери B2B можуть виявити, що цільовий маркетинг через електронну пошту або реклама в пошукових системах є більш ефективними, ніж просування в соціальних мережах.
  5. Вивчіть конкурентів. Розуміння того, як рекламуються суперники, також може бути корисним у виборі правильної стратегії. Ви зможете дізнатися, що добре працює в галузі, і визначити місця для диференціації.

Беручи до уваги ці фактори, ви зможете отримати рекламну стратегію, яка буде найефективнішою для досягнення поставлених цілей.

Аналіз ефективності рекламних кампаній

Щоб оцінити результати кампанії, виявити проблемні місця та вжити заходів для поліпшення маркетингової стратегії, необхідний аналіз ефективності. Його проводять із використанням різних методів та інструментів, зокрема збору й аналізу даних про продажі, трафік на сайт, рівень впізнаваності бренду й відгуки клієнтів. Ці відомості можна отримати з різних джерел, як-от аналітики вебресурсів, звітів про продажі, опитувань клієнтів тощо.

Внаслідок аналізу виявляються сильні та слабкі сторони кампанії, а також можливості для її поліпшення. Оцінювання ефективності реклами дозволяє бізнесу зрозуміти, наскільки успішно була проведена розкрутка, а також наскільки ефективно були використані ресурси на неї.

Які є типи рекламних кампаній

Існує багато різних типів кампаній, які підприємства можуть використовувати для досягнення цільової аудиторії та досягнення своїх рекламних цілей. Поговоримо про найпоширеніші. Це:

  1. Кампанії з підвищення обізнаності. Їхнє завдання — зробити так, щоб про бренд говорили та його впізнавали.
  2. Кампанії з запуску продукту. Вони використовуються для виведення на ринок нового товару або послуги та створення ажіотажу й галасу.
  3. Кампанії прямого відгуку. Вони розроблені для того, щоб викликати негайну реакцію цільової аудиторії. Наприклад, заповнення форми або купівлю.
  4. Ретаргетингові кампанії. Вони націлені на користувачів, які вже виявили інтерес до продукту чи послуги через відвідування сайту або попередню взаємодію з брендом.
  5. Кампанії в соціальних мережах. Ці платформи використовуються для залучення клієнтів.

Вибравши правильний тип кампанії відповідно до цілей бізнесу й ЦА, підприємства можуть ефективно охопити аудиторію та досягти успіху у просуванні.

І замість висновку

Грамотна рекламна стратегія підприємства гарантує, що бізнес отримає максимальну віддачу від вкладених коштів. Також вона допоможе створити сильний, впізнаваний фірмовий стиль, який буде виділятися на тлі конкурентів і знаходити відгук у клієнтів. І, звичайно ж, вона може сприяти зростанню продажів і доходів.

Але отримати всі ці переваги можна тільки в тому разі, якщо стратегія рекламної кампанії була правильно розроблена та впроваджена. Тому довіряти це необхідно тільки професіоналам. Фахівці компанії Wezom завжди готові прийти до вас на допомогу й забезпечити ефективне використання рекламних ресурсів для досягнення поставлених бізнес-цілей.

FAQ

Для чого потрібна рекламна стратегія?

Рекламна стратегія використовується для планування та проведення кампаній із метою досягнення конкретних бізнес-цілей. Це може бути підвищення впізнаваності бренду, стимулювання продажів або залучення потенційних клієнтів. Рекламна стратегія бренду охоплює визначення цільової аудиторії, вибір відповідних каналів, розроблення контенту, який ефективно впливає на цільову аудиторію, тощо.

Які є рекламні стратегії?

Існує багато стратегій: підвищення обізнаності про бренд, запуску продукту, прямого відгуку, ретаргетингу тощо. Підприємства можуть використовувати їх для досягнення своїх цілей. Кожна рекламна стратегія передбачає унікальний підхід і може використовувати різні канали й тактики. Вибравши правильний вид, який відповідає цілям бізнесу й ЦА, компанії можуть ефективно охопити та залучити бажану аудиторію.

Як розробити рекламну стратегію?

Розроблення рекламної стратегії містить декілька ключових етапів:

  1. Визначення цілей просування.
  2. Виявлення цільової аудиторії.
  3. Вибір рекламних каналів.
  4. Розроблення контенту.
  5. Встановлення бюджетів і строків.
  6. Запуск та оптимізація.

Розробляти та впроваджувати рекламні стратегії повинні професіонали. Це складний і багатогранний процес, який вимагає знань і досвіду в галузі маркетингу та просування. Професіонали можуть визначити цілі й завдання кампанії, правильно вибрати цільову аудиторію, розробити ефективні комунікаційні стратегії та підібрати найбільш підхожі канали поширення реклами. І завдяки цьому досягти максимального ефекту від інвестицій у розкрутку й забезпечити конкурентоспроможність компанії на ринку.

Як вам стаття?
4.8
Проголосувало: 4
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах