Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
27.03.2024

Як провести аналіз контекстної реклами конкурентів

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
27.03.2024
27.03.2024
586
16 хвилин
0

Уявіть, що компанія працює одна у своїй ніші. Тоді не потрібно турбуватися про ціни, просування своїх послуг та впізнаваність. Але наш світ та бізнес-середовище в ньому далеко не ідеальні, тому ми повинні чітко тримати руку на пульсі ситуації у своїй ніші. І якщо один із каналів просування — це контекстна реклама, то нам потрібно регулярно проводити аналіз рекламних кампаній конкурентів. Якщо налагодити процес моніторингу за діями суперників та ситуацією у ніші, то можна досягти відмінних показників у своїх рекламних кампаніях.

Для чого потрібний аналіз конкурентів у контекстній рекламі

Як і будь-який інший канал просування, світ контекстної реклами дуже насичений. Багато брендів вступають між собою в конкурентну боротьбу спочатку за те, щоб було показано саме їх оголошення, а потім за увагу користувачів. Споживачі стикаються з різноманітними варіантами пропозицій від різних компаній, коли шукають щось в інтернеті. І часто на остаточний вибір впливає не лише якість та особливості самого товару, а й те, наскільки успішно він просувається. Часто перемагає не той, хто має ідеальний товар чи послугу, а той, хто краще представив свою пропозицію. Саме тому потрібно подивитися, яку рекламу запускають конкуренти та як вони працюють.

Збір та вивчення інформації про особливості рекламних кампаній суперників дозволить вам:

  • отримати цінні дані про запити користувачів, щоб створювати релевантні оголошення;

  • вивчити особливості ринкового сегмента, де ви працюєте. Звернути увагу варто на сезонні піки та спади, очікування цільової аудиторії та ін.;

  • скоригувати свій бюджет реклами з урахуванням того, скільки витрачають на просування у пошуку суперники;

  • впровадити унікальні креативні рішення, доповнити оголошення розширеннями, які привернуть увагу користувачів.

Але хочемо вас відразу застерегти, що якщо ви поставите собі завдання, як дізнатися рекламу конкурентів, разово — це дуже мало. Ситуація у вашому сегменті на ринку може змінитися будь-якої миті, тому детальний аудит активності суперників має стати регулярним. Це допоможе відкоригувати та покращити налаштування у поточних рекламних кампаніях.

Що включає аналіз контекстної реклами

Моніторинг контекстної реклами конкурентів буде ефективним лише у тому випадку, якщо він різнобічний. Ми рекомендуємо збирати дані за такими напрямками:

  • якість ключових запитів. Вивчення ключів, які використовують компанії, що працюють у вашій тематиці, дозволить визначити найбільш актуальні у вашій ніші та зрозуміти, які слова приваблюють більше трафіку;

  • обсяг бюджету, виділеного на рекламу. Для побудови власної стратегії важливо розуміти, скільки грошей витрачають конкуренти на запуск кампаній просування в пошуку;

  • креативи, розширення оголошень. Вивчивши, на чому акцентують увагу суперники, можна в текстах і креативах підкреслити сильні сторони свого бізнесу;

  • особливості налаштування рекламних кампаній. З допомогою спеціальних інструментів можна побачити, на яку аудиторію орієнтуються конкуренти, в який час показується реклама, уточнити інші параметри;

  • якість посадкових сторінок. Конверсія може знижуватися через будь-які помилки на вебресурсі. Вивчіть посадкові сторінки ваших суперників. Можливо, у вас з'являться ідеї, як покращити ваш сайт.

Розрахуйте частку показів, кліків, рівень конверсії та інші показники конкурентів. Отримавши повну та детальну інформацію про все це, можете розпочати розробку або оптимізацію своєї рекламної стратегії.

Сервіси, які допомагають проаналізувати рекламні кампанії у пошуку

На ринку представлені різні онлайн-інструменти, за допомогою яких можна виконати аналіз конкурентів контекстної реклами. Більшість з них вимагають оплату за використання, але витрати обов'язково окупляться. Ми рекомендуємо протестувати їх протягом безплатного періоду, а потім вибрати ті, які відповідають вашим вимогам. Пропонуємо короткий огляд основних сервісів.

Планувальник ключових слів Google. Це безплатний та досить точний інструмент, який ідеально підходить для планування бюджету рекламної кампанії, допомагає визначитися зі ставками та показує рівень конкуренції за ключовими словами. Однак слід враховувати, що ви не отримаєте точних даних про кожного з ваших суперників, оскільки у звітах доступна лише загальна інформація. Крім того, прогнози будуються на основі даних за попередні періоди — це означає, що сервіс не завжди враховує останні зміни, що відбулися на ринку.

Serpstat. Це платний сервіс з великим набором функцій, який застосовується не тільки для того, щоб виконати аналіз контекстної реклами сайту, але й для SEO просування. Тому якщо ваша стратегія включає не тільки рекламу посадкових сторінок, а й оптимізацію сайту в цілому, цей інструмент буде корисним.

Функціонал Serpstat для дослідження ситуації з контекстною рекламою в ніші включає:

  • визначення сторінок-лідерів за певними ключами;

  • оцінку видимості та аналіз трендів ключових слів та фраз;

  • інформацію про семантичне ядро сайтів-конкурентів;

  • моніторинг прогресу у просуванні конкурентів;

  • аналіз кількості рекламних оголошень конкурентів.

Із сервісом допоможе працювати центр підтримки користувачів, також є об'ємна база статей, в яких можна знайти інструкції щодо роботи з інструментом.

SimilarWeb. Це платний сервіс, відомий своєю здатністю аналізувати рекламу конкурентів та надавати якісну інформацію, необхідну для розробки стратегії. З його допомогою можна знайти дані про обсяг, джерела трафіку та його розподіл (з органічної пошукової видачі, контекстної реклами, соцмереж). Також є можливість оцінити цільову аудиторію та її інтереси. Ця інформація охоплює різні країни світу. Інструкції щодо роботи з сервісом можна знайти на офіційному сайті.

Ahrefs. Інструмент більш відомий серед фахівців з пошуку, але він містить значну кількість інформації, яка буде корисною для фахівців з контекстної реклами. Сервіс дозволяє отримати дані про трафік, джерела зворотних посилань на сайт, стан посадкових сторінок, повноту оголошень і т. д. Єдиним недоліком є вартість. Однак інвестиції будуть виправдані, особливо якщо ви ведете кілька невеликих проєктів або працюєте над SEO-просуванням одного, але великого багатосторінкового сайту.

SpyFu може бути корисним для вас, якщо ви працюєте над запуском контекстної реклами для бізнесу в США або Великобританії. Однак якщо ваш бізнес знаходиться в Україні, дані не завжди релевантні. У SpyFu, крім стандартної аналітики за ключовими словами та кількістю рекламних оголошень, а також початкової фази запуску рекламних кампаній конкурентів, можна виявити унікальні тематичні або близькі за змістом ключові слова, які не використовуються іншими. Крім того, на вкладках сервісу можна знайти історію змін рекламних оголошень та відомості про їх ефективність.

Аналіз контекстної реклами конкурентів: етапи та послуги

Щоб вам було простіше виконати аналіз конкурентів з контекстної реклами, ми пропонуємо вам гайд, як працювати з різними сервісами та на що звернути увагу на кожному етапі.

1. Як проаналізувати ключові фрази конкурентів

Основною життєвою силою кожної рекламної кампанії у пошуку є ключові слова. Якщо ви поставили собі за мету аналіз контексту конкурентів, вам потрібно зібрати не тільки список фраз. Треба оцінити показники ефективності, пов'язані з кожним ключем: рейтинг кліків, коефіцієнти конверсії та показники якості. Ця інформація може допомогти оптимізувати стратегію ключових слів та зробити ставки на тих умовах, які обіцяють максимальне залучення та конверсії.

Через SE Ranking

Це комплексний інструмент, що виявляє ключові слова, за якими домен ранжується у звичайних та платних результатах пошуку. З його допомогою зручно знаходити ключі, за якими просуваються конкуренти, але яких поки що немає у вас. Для запуску цього процесу перейдіть до розділу «Конкурентні дослідження» на верхній горизонтальній навігаційній панелі.

Після завершення аналізу з розділу "Огляд" необхідно перейти на вкладку "Конкуренти", яку можна знайти у лівому меню навігації у розділі "Дослідження органічного трафіку".

У ній ви знайдете список ваших органічних конкурентів, а також трафік, ключові слова, вартість трафіку, зворотні посилання. Зверніть увагу на стовпець «Відсутні ключові слова» у таблиці, оскільки він показує кількість запитів, за якими ранжуються конкуренти, а ви — ні.

Натисніть кнопку «Експорт», щоб зберегти список відсутніх ключових слів на своєму пристрої для подальшого аналізу.

Якщо у вас вже є конкретна компанія, чиї ключові слова ви хочете ідентифікувати, процес дещо відрізняється. Почніть з вибору "Конкурентні дослідження" у верхньому меню навігації, а потім введіть адресу сайту конкурента. Звіт "Ключові слова" буде доступний у розділі "Дослідження органічного трафіку" в меню навігації зліва.

Звіт SE Ranking включає дані про складність ключів, обсяг пошуку і багато іншого.

У сервісі можна побачити список сторінок конкурентів з найбільшою кількістю вхідного трафіку.

А далі можна дізнатися про список ключів для цієї сторінки.

Через Serpstat

Для того щоб виконати аналіз рекламної кампанії конкурентів через Serpstat, необхідно перейти на вкладку «Ключові слова», при цьому потрібно не забути уточнити регіон.

Також можна вивантажити список ключів, які використовуються для просування у пошуку конкретного сайту. Для цього потрібно ввести адресу вебресурсу у відповідному полі. Користувачі мають можливість застосовувати та зберігати фільтри для подальшого використання.

Через SpyFu

Сервіс аналізу контекстної реклами SpyFu відобразить інформативний графік, що вказує на 5 основних конкурентів проєкту. Для цього у вкладці «Конкуренти» необхідно ввести доменне ім'я у рядок пошуку. Цей графік дозволяє оцінити щомісячну кількість кліків суперників та вартість.

Дані на графіку дають можливість порівняти динаміку успіху ваших конкурентів із продуктивністю вашого власного сайту. Серед таких показників:

  • перекриття — загальна кількість ключів, що вказують на ступінь схожості;

  • загальна кількість запитів;

  • оцінка кількості кліків протягом місяця;

  • щомісячна вартість кліків.

SpyFu також надає доступ до "Метрик наступного покоління", які розроблені для того, щоб допомогти визначити відповідні запити для вашого сайту. Серед найцікавіших такі:

  • кліки;

  • частка платних кліків (%);

  • частка пошукових запитів, на які не були здійснені кліки (%).

Щоб увімкнути їх у свої звіти, перейдіть на вкладку «Стовпці» та виберіть відповідні опції.

Через SimilarWeb

Перевірка контекстної реклами доступна через SimilarWeb. У ньому є інформація про ключові слова, які використовуються конкурентами. Для отримання цих даних введіть доменне ім'я сайту в рядок пошуку та перейдіть до розділу «Пошук». Праворуч відобразиться інформація про запити, за якими конкурент залучає найбільше трафіку в рамках платних кампаній. Поряд з кожною фразою буде вказано відсоток трафіку, який отримує конкурент при відображенні оголошень за цим ключем.

Для більш детального аналізу ключів, що використовуються конкурентом, перейдіть до розділу «Повний звіт».

Через Ahrefs

Для дослідження релевантних запитів через Ahrefs перейдіть до розділу «Платна видача» на вкладку «Ключові слова». Тут за кожною фразою представлено частотність запиту, конкуренцію, вартість кліку, частку платного трафіку на сайті. Використовуючи фільтри, можна підібрати для себе найперспективніші варіанти.

2. Як оцінити заголовки та тексти оголошень

Те, як зовні виглядає оголошення і яким є його зміст, відіграє важливу роль у залученні користувачів через пошук, тому аналіз контекстної реклами конкурентів включає дослідження прикладів інших брендів. У своїй роботі дотримуйтесь такого плану:

  • оцініть якість заголовка (title) та описи (description), тому що їх зміст безпосередньо впливає на CTR;

  • зверніть увагу на наявність чіткого заклику до дії в оголошенні;

  • оцініть відповідність тексту оголошення пошуковому запиту.

Такий детальний аналіз дозволить створювати більш привабливі оголошення порівняно з конкурентами, що, своєю чергою, призведе до підвищення клікабельності та конверсії з пошуку.

Через Serpstat

Звіт, який можна сформувати в Serpstat, дає можливість отримати дані про заголовки, тексти, ключі оголошень та посадкові сторінки. Для цього з розділу «Аналіз ключових слів» переходять у вкладку «Рекламні оголошення».

Дані з ключовими фразами або повними даними можна експортувати з таблиці. У цьому звіті можна знайти нові ідеї для вашої реклами.

А так можна дослідити ключові фрази в контекстній рекламі домену. Після цього ми можемо внести отримані дані до таблиці.

Через SE Ranking

На цьому сервісі можна переглянути тексти та заголовки рекламних оголошень конкурента на сторінці «Аналіз конкурентів» у блоці «Історія оголошень».

Через SpyFu

У розділі Ad History доступний звіт Top Ads, який представляє оголошення, найчастіше використані в обліковому записі конкурента.

Цей звіт дає таку інформацію:

  • відсоткове співвідношення показів оголошення;

  • процент показів оголошення над органічними результатами пошуку;

  • середня позиція оголошення у результатах пошуку.

Крім цих показників у SpyFu можна вивчити заголовки та описи, які використовуються конкурентом. Якщо ці оголошення часто з'являються у верхній частині платної видачі та мають високий відсоток показів, це може свідчити про те, що пропозиція відповідає запитам потенційних клієнтів та привертає їхню увагу.

Через Ahrefs

У звіті «Платна видача – Реклама» надається можливість перевірити рекламу конкурентів та оцінити якість таких параметрів:

  • зовнішній вигляд рекламних звернень конкурентів;

  • тип оголошень, що використовуються;

  • унікальні торговельні пропозиції (УТП);

  • особливості застосування розширень (наприклад, структурованих описів чи уточнень);

  • цільові сторінки;

  • середню ціну за клік за кожним оголошенням.

При виборі іншої країни можна також перевірити, якою мовою написані оголошення та чи є додаткові переваги, які використовуються конкурентами.

3. Як дослідити історію оголошень

Вивчення історії оголошень конкурентів є корисним. Ця інформація допоможе зрозуміти, як часто конкуренти проводять тестування різних оголошень та які з них виявляються найуспішнішими.

При вивченні історії оголошень конкурента варто звернути увагу на такі параметри:

  • які ключові слова найчастіше використовуються в оголошеннях;

  • як змінювалися тексти оголошень з часом;

  • які оголошення нині використовуються та які позиції вони займають.

Також слід звернути увагу на сезонні зміни у креативах. Якщо сезонні оголошення значно змінюються щороку, це може свідчити про невдалі попередні кампанії.

Через SE Ranking

У цьому сервісі можна побачити, які оголошення запускалися у травні та листопаді поточного року. Історія оголошень відображається на сторінці «Аналіз конкурентів» у відповідному розділі. Є можливість порівняти поточні та завершені кампанії.

Через Semrush

Вкладка «Історія рекламних оголошень» є у розділі «Аналітика доменів» у вкладці «Аналіз платної видачі». Тут потрібно буде ввести домен конкурента у пошук та вибрати досліджуваний період.

Через SpyFu

Після введення домену конкурента в рядок пошуку необхідно застосувати фільтр, щоб зосередитися на рекламі за певними ключовими словами.

SpyFu відстежує кожне оголошення, запущене на домені, а вкладка «Історія реклами» надає доступ до цієї інформації. На цьому сервісі ви побачите колірне кодування, що дозволяє визначити, які оголошення були активні протягом певного періоду. Зміна кольору вказує на наявність корекцій в оголошенні.

При натисканні на оголошення ви отримаєте інформацію про три основні показники:

  • у якій частці оголошень домену використовувалася дана версія;

  • наскільки часто воно з'являлося у верхній частині результатів пошуку;

  • де оголошення у середньому позиціювалося серед конкурентів.

Наприклад, якщо оголошення має середню позицію 4 із 9, це означає, що в середньому воно займало четверте місце серед дев'яти конкурентів. Більша кількість учасників робить поле конкурентоспроможнішим.

4. Як проаналізувати повноту оголошень

Аналіз ринку контекстної реклами також включає оцінку якості оголошень різних брендів. Насамперед варто звернути увагу на такі параметри:

  • наскільки інформативно складено оголошення — чи є у ньому ключове слово, опис переваг і заклик до дії;

  • чи використовують конкуренти унікальні рекламні тексти для різних груп ключових слів, чи представлені схожі оголошення без таргетування;

  • містять оголошення яскраві образи та емоційні формулювання чи вони націлені лише на логічне сприйняття;

  • наскільки привабливі та цікаві заголовки, чи мотивують вони користувачів натиснути на них;

  • чи відповідає зміст оголошення зверненню, заявленому у заголовку.

Аналізуючи розширення оголошень конкурентів, ви зможете наголосити на своїх сильних сторонах і доповнити звернення до аудиторії цінною інформацією. Не варто нехтувати аналізом креативів – це важливий чинник успіху у контекстній рекламі.

Через Serpstat

У цьому інструменті в розділі «Ключові фрази» вже знайомої нам вкладки надрукуйте домен конкурента в рядку пошуку. Спеціальні іконки розкажуть вам про додаткові блоки.

Через SpyFu

Скриншоти видачі Google з оголошеннями доступні у звіті PPC Research — Ad History.

5. Як порівняти посадкові сторінки

Цільова сторінка, на яку потрапляє користувач, грає вирішальну роль у перетворенні кліка на бажану дію. Перша зустріч аудиторії з брендом має ключове значення.

Аналіз сайту контекстної реклами та посадкових сторінок має на увазі порівняння дизайну, компонування елементів та взаємодію з користувачами. При цьому важливими є естетика, зручність навігації, мобільна оптимізація та ясність закликів до дії. Дослідження ефективності сторінок у залученні користувачів може надихнути на безліч ідей для покращення дизайну вашої цільової сторінки.

Через SE Ranking

Тут відображаються всі сторінки, куди спрямовані рекламні оголошення конкурента. Їх видно у розділі «Платний трафік». Вгорі списку знаходяться сторінки, які залучають найбільшу кількість трафіку на сайт. У таблиці наведено ключові параметри для аналізу: кількість відвідувачів сторінки за місяць, вартість трафіку, а також кількість ключових слів, за якими вона рекламується. Натиснувши на URL, ви перейдете на відповідну вкладку та зможете її оцінити.

Через Serpstat

У розділі «Посадкові сторінки», на який можна перейти з вкладки «Аналіз ключових слів», є інформація про те, які сторінки залучають трафік із контекстної реклами, а також скільки оголошень налаштовано на кожну конкретну сторінку.

Для регулярного моніторингу кількості PPC-фраз для вашого домену можна попрацювати у вкладці «Мої проєкти», де представлені дані про зростання або падіння PPC-ключових фраз як для вашого сайту, так і для конкурентних.

Через Ahrefs

Звіт «Платна видача — Топ цільових сторінок» надає дані про сторінки, які залучають найбільший трафік із платного пошуку. У ньому ви також можете побачити відсотковий обсяг трафіку для кожної сторінки, кількість ключових слів, що спрямовують на неї трафік, а також найефективніші запити.

6. Як аналізувати контекстно-медійну рекламу

Знайти інформацію про медійну рекламу самостійно є дуже складним завданням, проте впоратися з цим допомагають спеціалізовані сервіси. Ви можете переглянути рекламні кампанії конкурентів, дізнатися, які вони використовують типи банерів, де розміщують свої рекламні матеріали.

Найбільш важливими є дані про:

  • динаміку сезонного трафіку;

  • основні рекламні майданчики та їх частку у загальному трафіку на сайті конкурента;

  • охоплення аудиторії та особливості таргетингу, використовуваного конкурентами у своїй рекламі;

  • географію трафіку з реклами.

І звичайно, корисно визначити приблизний бюджет, заснований на вартості реклами на майданчиках.

Через SimilarWeb

Звіт Display на цьому сервісі допоможе визначити, чи ваш конкурент використовує медійну рекламу і яку частку трафіку він отримує з цього джерела. Також ви побачите список основних майданчиків, на яких розміщується реклама.

На вкладці Audience ви знайдете інформацію про інтереси користувачів, які відвідують вебсайт конкурента.

Звіт також надає інформацію про інші сайти, які відвідують користувачі конкурента. Це чудовий спосіб використовувати їх URL для налаштування медійних кампаній з метою залучення нових користувачів.

7. Як дізнатися бюджет конкурентів

Розбираючись, як аналізувати контекстну рекламу, не можна обійтися без оцінки рекламного бюджету конкурентів, що дозволяє більш точно спланувати власні витрати на медіарекламу.

З використанням спеціалізованих сервісів можна отримати приблизні дані про бюджет конкурентів на місяць. Він розраховується на основі інформації про трафік, регіон, рівень конкуренції та інші фактори, що впливають на вартість реклами.

Знаючи приблизні витрати основних учасників ринку, ви зможете розробити оптимальний бюджет своєї власної кампанії.

Через SpyFu

У сервісі SpyFu є звіт, що показує бюджети конкурентів, а також їх динаміку та періоди, протягом яких вони почали використовувати контекстну рекламу.

Наприклад, аналізуючи дані, можна побачити, що конкурент почав використовувати контекстну рекламу з листопада, хоч були періоди пауз. Бюджет поступово збільшувався, і за останній місяць на пошукові кампанії в Google було витрачено максимальну суму.

Через SE Ranking

У SE Ranking інформацію про витрати на рекламу за місяць можна знайти на сторінці «Ключові слова» у розділі «Платний трафік». Тут ви можете переглянути графік, який дозволить порівняти витрати вашого конкурента на рекламу за різні періоди часу. У таблиці нижче представлений стовпець із вартістю реклами за кожним ключовим словом, що допоможе вам більш точно спланувати свій рекламний бюджет, вивчаючи кожен запит окремо.

Через Ahrefs

У Ahrefs також є аналогічні функції. На сторінці огляду сайту ви знайдете зразкову оцінку витрат вашого конкурента на рекламу за один місяць. Інформація про рекламний бюджет дозволить оцінити обстановку на ринку та розрахувати свої власні витрати на просування у платному пошуку.

Прораховуємо бюджет конкурента

Аналітика контекстної реклами не дозволяє точно визначити рекламний бюджет конкурентів. Це залишається комерційною таємницею. Але його можна розрахувати, використовуючи дані з різних сервісів.

Для розрахунку знадобляться:

  • вартість кліку за ключовими словами конкурента;

  • обсяг трафіку конкурента (доступний у SimilarWeb, SpyFU тощо).

  • позиції конкурента у видачі за ключовими запитами;

  • кількість ключових слів у рекламних кампаніях конкурента;

  • оцінний CTR конкурента за кожним ключовим словом (можна порівняти з власним CTR за аналогічними запитами).

На основі цих даних в Excel провести розрахунок передбачуваної кількості кліків за кожним запитом та помножити на вартість кліка. Склавши отримані значення бюджетів за всіма ключовими словами, можна отримати приблизну оцінку загального рекламного бюджету конкурента.

8. Що дає статистика аукціонів Google Ads

Аналіз конкурентів у google adwords буде неповним, якщо не розглянути звіт Статистика аукціонів. У ньому можна знайти дані про ставки для пошукових, торгових кампаній та кампаній з максимальною ефективністю (Performance Max).

Дані доступні лише для тих з них, у яких частка показів у пошуковій мережі становить понад 10%. У пошукових кампаніях статистика аукціонів доступна на рівнях кампанії, груп оголошень та ключів. Для торгових — на рівні кампаній та груп оголошень. Для Performance Max — лише на рівні кампаній.

Звіт Auction Insights надає кілька ключових показників, які допоможуть вам оцінити ефективність рекламної кампанії та ухвалити стратегічні рішення. Ці показники включають:

  • частку показів,

  • частку перекриття,

  • частку виграшу у рейтингу;

  • позиції вищі за рейтинг;

  • частку у верхній частині сторінки;

  • абсолютну частку у верхній частині сторінки.

Кожен із цих показників надає цінну інформацію про те, наскільки ефективні ваші оголошення порівняно з конкурентами.

9. Для чого потрібен звіт «Порівняння» у Google Analytics

У Google Analytics у розділі «Аудиторія» представлений корисний звіт, який дозволяє порівняти показники вашого сайту з аналогічними ресурсами. Він добре доповнює аналіз реклами google.

Для налаштування порівняння необхідно вибрати галузь, регіон та середню кількість сеансів на день для сайтів-конкурентів. Якщо ваш трафік невеликий, рекомендується порівнювати його окремо зі схожими невеликими сайтами та великими гравцями у ніші.

Звіт надає порівняльні дані щодо основних метрик. Наприклад, ви можете оцінити, наскільки більше чи менше трафіку з платних каналів одержують ваші конкуренти, що допоможе зрозуміти, де саме ви відстаєте.

Провівши аналіз конкурентів за поведінковими метриками, можна оцінити, наскільки ваш ресурс кращий чи гірший за середній по галузі. Якщо показники не на вашу користь, варто звернути увагу не на збільшення бюджету на рекламу, а на оптимізацію сайту з метою покращення якості аудиторії.

Підсумки

Важливо розуміти, що немає інструментів, здатних забезпечити повний та точний аналіз контекстної реклами. Більшість сервісів працюють на основі власних баз даних ключових фраз, сканують пошукову видачу, а потім аналізують отриману інформацію. Однак варто враховувати, що результати можуть змінюватися залежно від часу доби, доступного бюджету в обліковому записі рекламодавця та інших факторів, що визначають відображення контекстної реклами користувачеві в конкретний момент часу. Тому моніторинг конкурентів має стати для вас регулярним.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.