Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
21.01.2022

Як просувати малий бізнес у Сполучених Штатах: 10 «фішок», які допоможуть досягти мети

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
21.01.2022
21.01.2022
5.0
3093
0

Розкрутка бізнесу у Сполучених Штатах – специфічне та непросте завдання. Особливо якщо потрібно просувати не національні товари, а іншу продукцію. Для успіху в такій справі необхідно стати на ринку і серед населення своїм. Зробити це можна за рахунок комплексної стратегії маркетингу, ключову роль якої слід відвести SEO.

Сьогодні 65% жителів США звикли шукати товари в Мережі. Стати своїми серед них можна лише за умови, що вдалося вийти на одну сторінку пошукової видачі з місцевими продавцями та виробниками.

Приклад: Користувач вводить у рядку запит Florida hairdressers. Після появи результатів відкриті будуть перші 3-5 сайтів, можливо, 7. Причин всього дві:

  • у сучасної людини немає багато вільного часу на те, щоб вивчати всі результати видачі;
  • він звик довіряти Google.

Як просувати малий бізнес у Сполучених Штатах

Тому, запускаючи бізнес у Штатах, важливо просунути його у топ-10 та вище. Для цього потрібна комплексна маркетингова система, завдяки якій вдасться переконати Google, що вашому ресурсу можна довіряти. Просто розставивши ключі по тексту, потрібного ефекту досягти не вдасться. Потрібні зовнішні посилання, якісний контент, піар. Але це не все. Розкажемо нижче, які ще "фішки" допоможуть просунути сайт у топ на американському ринку.

№1. Ретельний вибір ключів

Довгі фрази у пошук вводять рідко. Це факт. Але малому бізнесу такі ключі підуть на користь. Справа в тому, що короткі запити на кілька слів давно вже використовуються іншими учасниками ринку.

Приклад із просторів вітчизняного інтернету: незалежно від того, що ви шукаєте, на перших позиціях видачі майже завжди буде сайт маркетплейсу Rozetka.

Ретельний вибір ключів

Варто лише розширити запит, як результати видачі зміняться. Тепер Google покаже у відповідь ресурси компаній малого бізнесу.

результати видачі

Резюме: невеликим підприємствам допоможуть у просуванні низькочастотні ключі. Краще використовувати їх у великій кількості. Підбирати слова можна за допомогою спеціальних сервісів: планувальник від компанії Google, Moz Keyword Explorer та KWFinder.

№2. Реєстрація в My Business

Акаунт у цьому сервісі Google – один із найдоступніших способів залучити трафік із пошуку та покращити видимість компаній малого бізнесу в Мережі. Після реєстрації відкривається кілька додаткових переваг:

  • з'являється точка на Google Картах;
  • є можливість повідомити про свою компанію безкоштовно десь ще в інтернеті, крім веб-сайту;
  • можливі відгуки, що вплинуть на рейтинг;
  • можна отримати зовнішнє посилання (це важлива умова для пошукової оптимізації).

Профіль My Business також дозволяє залучати клієнтів. Користувачі гуглять товари в безпосередній близькості від себе, бачать у видачі на карті ваш сайт, де відразу представлені відгуки, вказані послуги, є зображення та контакти для зв'язку.

Важлива ця опція і для оптимізації ресурсу під ключі «поблизу» і головою пошук. У таких ситуаціях Google показує результати, спираючись на аналіз профілів My Business.

Також багато програм отримують характеристики про компанію з аналітики Google. Наприклад, для бізнесу підійде Insights. За допомогою цього сервісу можна дізнатися, як користувачі знаходять ваш сайт в інтернеті.

Реєстрація в My Business

№3. Акцент на мобільній версії

Вона стає все важливішою після кожного наступного апдейту Google. Сучасні вимоги в тому, що сайт повинен швидко адаптуватися до будь-якого розміру екрану і бути комфортним для використання.

Google враховує якість мобільної версії для визначення рейтингу видачі. Якщо знати про цю особливість, вдасться зробити сайт однаково зручним для ПК, планшетів та смартфонів. Він повинен коректно відображатись на всіх девайсах, демонструвати однаковий зміст.

№4. Робота над оптимізацією Voice search

Аналітики прогнозують, що невдовзі малий бізнес зможе збільшити свій дохід приблизно на 30% за рахунок голосових команд та візуального пошуку. Особливо така перспектива актуальна для Штатів, де з кожним роком Amazon Echo і Google Home набувають все більшої популярності. Жителі США активно користуються голосовим пошуком. Можна записатися до перукаря або замовити обід, лише подавши відповідну голосову команду. Люди цим активно користуються.

Чи впливає такий стан справ на закордонне просування? Так, голосовий пошук суттєво змінив уявлення про ключі. Тому при оптимізації сайтів під США слід врахувати низку факторів:

  • понад 70% запитів для Google Assistant створюються користувачами розмовною мовою;
  • довжина становить у середньому близько 5-7 слів. Показник для «великих» – 2-3 слова;
  • багато запитів голосом створюються у форматі питання, тому починаються із «що», «чому», «як», «де», «коли».

Особливо слід врахувати останній пункт списку. Аналіз таких ключів допомагає також у підборі ідей для написання контенту, включаючи статті для блогу. Потрібно аргументовано, ємно надати відповіді на запитання користувачів. Тоді вони не матимуть думок щодо того, що доведеться шукати самостійно інформацію ще й на сайтах конкурентів.

Робота над оптимізацією Voice search

№5. Ставка на відеоконтент

У багатьох користувачів сьогодні є пара спільних проблем: потреба отримувати інформацію у великому обсязі та дефіцит часу. Через це зростає популярність відео, адже їх можна включати тлом та не відволікатися від основних справ. Прогнози аналітиків свідчать, що у 2022 р. на відео припадатиме 82% всього трафіку у світі .

Контент у цьому форматі сам собою приваблює людей. Крім того, Google вже показує ролики невеликими фрагментами у видачі. Це явно свідчить про те, що для успішного SEO серед основних інструментів робити ставку потрібно і на відео.

Ставка на відеоконтент

Приклад: блог однієї компанії з клінінгу у Сполучених Штатах

Але є нюанс. При запуску розкручування необхідно переконатися, що сканери Гугла ідентифікували ролик як ваш. Досягти цього можна, прикріпивши текстове посилання. Ще потрібно використовувати в тегах та заголовках ключі, релевантні тематиці.

№6. Особливості перелінкування

Мало залучити користувачів на сайт, потрібно перетворити їх на клієнтів. Підвищує ефективність цього заходу перелінкування між сторінками та розділами. Її метою є демонстрація заповнення ресурсу (товари, що продає інформація).

За рахунок перелінкування можна вплинути на низку важливих для ранжування факторів: показник середнього часу перебування на веб-сторінці, глибина переглядів, відмови. Також внутрішні посилання корисні під час створення структури ресурсу. З їхньою допомогою все можна краще організувати. Ще перелінкування спрощує роботу роботам пошукових систем. Вони швидше розуміють ваш контент та встановлюють зв'язки між окремими сторінками.

№7. Швидкість – у пріоритеті

Цей чинник також впливає результати ранжирування. Згідно зі статистикою, американські користувачі не люблять чекати на завантаження більше 3 сек. Вони воліють закрити сайт і перейти на інший, якщо сторінка довго не промальовується.

Завантажуватися протягом тривалого часу сайт може з низки причин:

  • на сторінці є медіафайли та картинки з великою вагою;
  • використані складні прийоми кодування на JavaScript та CSS;
  • бази даних надмірно завантажені (на це впливають постійні оновлення на ресурсі).

Щоб дізнатися, з якою швидкістю завантажуються сторінки, можна скористатися спеціальними сервісами: SpeedTest.me, Pagespeed Insights від Google та ін. У них легко отримати поради щодо покращення цього параметра.

Швидкість – у пріоритеті

№8. Лінкбілдинг високої якості

Під цим поняттям мається на увазі розміщення урлів на інших майданчиках: портали новин, соцмережі, блоги та ін. Але важливо звертати увагу на якість посилань. Цей аспект є ключовим, який звертає увагу пошукова система при ранжируванні. Роботи бачать посилання на веб-сайт і рекомендації його відвідати, розуміють, що йому можна довіряти.

Отримувати урли у рунеті дуже просто. Для цього слід вдатися до послуг бірж, які займаються продажем лінків. У США такий підхід є нелегальним, за цим стежить сам Google. Для отримання зовнішніх посилань у Штатах доведеться неабияк попрацювати:

  • створювати якісний контент для інфоблогів та органічно вводити в нього посилання;
  • вести співпрацю з інфлюєнсерами. Не завжди можуть бути світові зірки. Цілком вистачить відгуку від місцевого блогера, що користується популярністю.

Подивитись нові ідеї можна у конкурентів. Скористайтеся трекером Linkody для моніторингу зворотних посилань. Він допоможе розібратися з урлами інших гравців вашої ніші. Сервіс покаже рейтинги, сторінки, DA та ін.

Пам'ятайте, що для успішного зовнішнього просування важливою є позитивна репутація майданчиків, де закуповуються посилання. Тому потрібно вибирати авторитетні платформи, тематики яких відповідають ніші вашого бізнесу.

№9. Використання соцмереж для залучення клієнтів

На цих платформах зібрано велику аудиторію. Соцмережі давно стали невід'ємною частиною дозвілля користувачів інтернету в усьому світі. Це говорить про те, що ваша ЦА не є винятком. Якщо товар не вписується в рамки SMM, можна використовувати ці платформи для розвитку. Зокрема можна розвивати бізнес-профіль. Він допоможе у піарі, налагодженні комунікації з користувачами, підвищенні популярності бренду.

SMM допоможе знаходити ЦА, знайомити її з компанією та особливостями виробництва, сповіщати про акції та спецпропозиції, проводити активи. Перевагами даних платформ можна назвати простоту налагодження зворотного зв'язку з аудиторією, можливість отримання прямих відгуків.

Використання соцмереж для залучення клієнтів

Важливо, що у США соцмережі дуже розвинені. Крім Instagram та Fb, жителі Штатів також проводять час у Pinterest, Slideshare, Quora, Medium.

Соцмережі та комерційні сайти інтегруються, на платформах регулярно з'являються оновлення, які роблять ведення бізнесу більш ефективним. Ще на цих майданчиках можна легко моніторити суперників, залишати урли для лінкбілдингу, купувати рекламу у блогерів.

№10. Аудит SEO

Результат поступу залежить від стратегії. Створення ефективного плану розкручування - це метод, що передбачає проби та помилки. Важливо зробити детальний аналіз, щоб зрозуміти, як працює ресурс. Це допоможе покращити загальну концепцію.

Без постійного моніторингу можна пропустити низку дрібних параметрів: показники спаму, неробочі посилання, неунікальний контент. Ці нюанси не завжди вдається побачити без аналізу, але вони негативно впливають на статистику та результати робіт з просування. Крім того, аудит веб-ресурсу допомагає виявити слабкі місця у стратегії розкручування та вчасно їх опрацювати.

Замовити аудит SEO можна у нашому агентстві. Команда фахівців швидко та безкоштовно проаналізує ресурс, створить звіт із виявленими похибками та рекомендаціями щодо їх усунення.

Консультуємо щодо просування на ринку Сполучених Штатів. Залишайте заявку, ми вам передзвонимо!

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.