Сьогодні важко оцінити масштаб платформи Google Maps, заснованої на використанні супутникових зображень і цифрових карт. Понад мільярд людей щомісячно користуються цим сервісом. Практика показує, що реклама в Гугл Картах — це дуже корисний інструмент для розкручування свого бізнесу. Саме тут багато клієнтів зможуть знайти вашу компанію та сформують свою думку про неї на основі відгуків. Так що дізнатися про те, як розмістити рекламу на карті Google, буде корисно для вас. Приступаємо!
Як виглядає реклама на Google Maps?
Заглянувши на інтерфейс Google Maps, ви побачите два основні компоненти: праворуч розташована карта із зазначеними об'єктами, а зліва — розділ пошуку з картками організацій. Система оцінює картки за різними критеріями, переважно з огляду на географічне положення, що забезпечує користувачеві першочерговий доступ до об'єктів, що розташовані в безпосередній близькості від місця, яке він шукає, або від його геолокації. Ця позиція також залежить від відгуків клієнтів і ступеня оптимізації акаунту.
Якщо ваша компанія потрапить до ТОП-3 результатів видачі, чого багато хто прагне досягти, це буде просто чудово. Але за умов високої конкуренції, особливо для молодих бізнесів, це досить складно. У таких випадках реально допоможе оголошення на Google Maps. Так можна зайняти високі позиції у видачі, навіть за умови, що розташування організації не повністю відповідає географії запиту.
На вигляд рекламні картки практично нічим не відрізняються від звичайних результатів, крім позначки «реклама». Це дозволяє розраховувати на лояльне ставлення користувачів. У повідомленні відображаються найменування компанії, рейтинг, адреса й години роботи.
Чим корисна реклама на Google Maps?
Реклама на Гугл Картах — це ще один спосіб підвищення впізнаваності бренду й привернення уваги бізнесу. Його рекомендують використовувати в комплексі з іншими способами просування в інтернеті — SEO, контекстною рекламою та іншими.
По-перше, якщо інформація про вашу компанію буде розміщена на карті й людина прокладатиме маршрут повз ваш офіс або магазин, то значок із вашим логотипом буде йому весь час потрапляти на очі. У потрібний момент він згадає про вашу пропозицію та скористається вашими послугами.
По-друге, реклама на Google Maps має більше шансів на показ, ніж у звичайному пошуку. Це пов’язано з геоположенням. Часто користувачеві досить просто перебувати у певному районі, щоб оголошення з'явилося перед очима на сервісі Google Maps.
Нарешті ще одна явна перевага запуску реклами на Google Maps — це швидка можливість почати взаємодію з офлайн-магазином. Наприклад, можна одразу зателефонувати або прокласти маршрут до нього. Ця функція сприяє залученню нових користувачів до конкретних магазинів, особливо тоді, коли люди перебувають поблизу.
Типи кліків за оголошеннями на Google Maps
Якщо хочете розмістити рекламу на Гугл Картах і досягти результативності, вам потрібно розібратись із цим питанням. Нагадаємо, що просування на цьому сервісі працює аналогічно до контекстної реклами, тобто оплата знімається за клік. Гроші буде знято з рахунку, якщо користувач виконає одну з таких дій:
-
перейде на посадкову сторінку на сайті, де буде представлений товар, що рекламується;
-
клікне за інтерактивним номером і спробує зв'язатися з рекламодавцем за допомогою вказаного номера телефону;
-
прокладе оптимальний і зручний шлях до місця розташування організації (клік «маршрути»);
-
розгорне оголошення й отримає більш докладну інформацію про місце розташування компанії.
Вам доведеться подумати, які з дій користувачів для вас більш важливі, і під час запуску рекламних кампаній вибрати типи кліків, які становлять інтерес.
Для цього скористайтеся маршрутом з розділу «Кампанії» Google Ads:
виберіть «Групи оголошень» → «Оголошення та розширення» → «Ключові слова» → «Сегмент».
Спробувавши, як працює реклама на Google Maps, ви переконаєтеся в її результативності. У процесі запуску не потрібні великі зусилля й творчість, до того ж коштує таке просування недорого.
Алгоритм налаштування реклами на Google Maps
Як додати компанію на Гугл Карти
Перший крок на шляху просування на Google Maps — це створення профілю компанії в Google My Business. Якщо ви не робили це раніше, зареєструйтеся на GMB й заповніть усі необхідні дані — фізичну адресу, контакти тощо. Обов'язково уточніть, чи обслуговує ваша компанія клієнтів виключно у певному місці або працює на ширшу аудиторію.
Також необхідно вказати, який номер телефону можна використовувати для зв'язку, додайте посилання на сайт і вкажіть, чим займається ваш бізнес. Ця інформація відображатиметься в результатах на картці компанії та має бути актуальною.
Якщо хочете потрапити до ТОП-3 видачі у звичайному пошуку Google, необхідно подумати, як отримати понад 5 відгуків з оцінкою від 3 зірок. У разі виконання цієї умови людям стануть доступні докладні відомості про вашу компанію. Ці оцінки можна знайти на сторінці Google My Business у розділі «Відгуки».
Ще один важливий момент для компаній, які мають кілька філій у різних локаціях. Кожен із таких закладів необхідно додавати окремо. А в Google My Business у розділі «Ярлики» необхідно вказати код філії в «Розширених відомостях». Для систематизації та зручності збору аналітики ви можете присвоїти до 10 ярликів для кожного підрозділу.
Важливими елементами картки компанії є час роботи, логотип і короткий опис.
Крім того, у розділі «Атрибути» корисно додати інформацію про наявність паркування, доступності для інвалідів та інші додаткові зручності.
Щоб зробити профіль більш привабливим, рекомендується завантажити фотографії в категоріях «Огляд», «Інтер'єр», «Фасад», «Колектив» та інші.
Інструкція зі створення рекламних оголошень для Google Maps через Google My Business
Сучасні можливості Google дуже широкі й дозволяють досягти потрібних результатів. Якщо перед вами стоїть питання, як дати рекламу в Гугл Картах, то існують два способи — через Google My Business або через Google Ads.
У процесі роботи в GMB починають із визначення цілей РК. Система вам запропонує обирати серед таких варіантів.
Щоб рекламуватися на Гугл Картах, виберіть пункт, пов'язаний із просуванням місцевого магазину. Далі позначте радіус від місця розташування вашої компанії. Оголошення буде показано людям, які перебувають у цьому регіоні.
Наступні кроки — вибір ключових слів, за якими потенційні клієнти зможуть знайти вас, і встановлення мови реклами. Також визначтеся з тематикою бізнесу. Рекомендуємо вибирати не більше ніж 7 позицій.
Далі справа за складанням тексту оголошення. Система пропонує заголовок із трьох елементів і два рівні опису. Рекомендується заповнити всі поля, щоб дати клієнтам уявлення про те, чим ви займаєтеся. Також налаштуйте контактну інформацію для відображення в оголошенні.
Після створення реклами Google попросить вибрати бюджет для кампанії. Можна вибрати один із запропонованих варіантів або внести свій.
Перевірте введену інформацію на правильність і чекайте на появу нових клієнтів.
Запуск пошукової кампанії в Google Ads
Тепер розберемося, як розмістити рекламу в Гугл Картах за допомогою Google Ads. У цьому випадку зайдіть до рекламного кабінету. Після вибору нової кампанії визначте її мету, наприклад «Продажі» або «Потенційні клієнти», і тип «Пошукова». Щоб оголошення відображалося на Гугл Картах, укажіть метод досягнення мети — «Відвідування магазинів».
Одна з умов, щоб з'явилася реклама в картах Гугл, — потрібно в загальних налаштуваннях поставити галочку в розділі «Пошукові партнери Google».
Далі переходимо до геолокації. Виберіть «Розширений пошук» і налаштуйте радіус показу. Якщо ви вже зв'язали акаунти GMB та Google Ads, система запропонує вам вибрати адресу з Google My Business. Прийміть пропозицію або вручну вкажіть необхідну локацію.
На наступному етапі налаштувань визначте мову, цільову аудиторію та бюджет. Після цього запустіть кампанію.
Як аналізувати результати реклами на Google Maps
Якщо ви розібралися, як налаштувати рекламу в Гугл Картах, то надалі ви зможете відстежувати такі кліки користувачів:
-
з реклами;
-
на кнопку «Маршрути»;
-
на кнопку «Зателефонувати».
У звіті можна отримати додаткові дані про:
-
частоту відображення реклами в різних районах;
-
джерела, звідки відвідувачі переходять на сторінку;
-
кількість прокладених маршрутів;
-
загальну кількість переходів із Google Maps на сайт компанії.
Ці дані важливі не тільки для коригування реклами та підвищення її ефективності, але й для поліпшення досвіду користувача на сайті, оптимізації навігації та розвитку розділів, які привертають інтерес цільової аудиторії.
Висновок
Попри простоту налаштування й достатню результативність, реклама на Гугл Картах не може стати основою рекламного просування в інтернеті. Цей спосіб просування особливо підходить для офлайн-магазинів, салонів краси, кафе, барів, ресторанів та інших подібних закладів. Він сприяє приверненню уваги цільової аудиторії до бізнесу, а також дозволяє клієнтам оперативніше знаходити те, що їх цікавить.