Медичний центр або клініка, як і будь-який інший вид бізнесу, потребує повного контролю та управління. А якщо ще є можливість систематизувати та автоматизувати багато процесів, підвищити якість обслуговування, покращити управління компанією шляхом впровадження потужних інструментів, то такий бізнес буде успішним. CRM система для медичного центру є інструментом, який допомагає все це реалізувати.
Чи потрібна вашій клініці CRM-система?
CRM система для медичного центру потрібна в тому випадку, якщо ви хочете автоматизувати бізнес-процеси та підвищити клієнтоорієнтованість. Головна особливість CRM для медичних закладів полягає у можливості вести єдину базу клієнтів та успішно її сегментувати. Таким чином можна робити спеціальні пропозиції для тих, хто лише дзвонив довідатися якусь інформацію. Або нагадувати клієнтам про необхідність регулярного відвідування лікаря.
Щоб зрозуміти, чи потрібна CRM для медичного центру, потрібно поставити кілька запитань. Чи потрібна клініці єдина база всіх пацієнтів? Чи потрібно розділяти та сегментувати клієнтів для кращої роботи з ними? Чи готова клініка робити спеціальні пропозиції для своїх клієнтів? Чи є потреба залишати спеціальні нотатки та примітки в електронній анкеті клієнта?
Звичайно, CRM для клініки потрібна в тому випадку, якщо є необхідність автоматизувати роботу та покращити її шляхом швидкої обробки дзвінків та заявок. CRM – це спосіб комунікації між лікарями, керівником клініки, менеджерами та пацієнтами. Впровадження цього інструменту значно покращить взаємини з клієнтами та налагодить швидку та ефективну роботу між клінікою та пацієнтами.
Функціональні можливості CRM для клініки
Можливості CRM для медичних закладів досить великі. Вони надають безліч ефективних інструментів, які покращують діяльність центру чи клініки.
Інтеграція з поштою, сайтом та телефонією
Кожна заявка, звідки б вона не надійшла, враховуватиметься в системі. Жоден клієнт не «загубиться». Крім того, встановлюються мітки, й менеджери бачать, звідки надходить заявка. Інтеграція із сайтом надає можливість відстежувати ефективність рекламних кампаній.
Інтеграція з 1С
Бухгалтерський облік є особливо важливим, й CRM система для медичного центру об'єднає потрібні дані. Можна налаштувати, які дані будуть імпортуватися з 1С.
Інтеграція з мобільним додатком
Можливості клініки значно розширяться, якщо буде можливість впровадити нові програми та послуги. Якщо клініка має свій мобільний застосунок, його також можна під'єднати до системи. Інтеграція з мобільним застосунком надасть можливість відстежувати його роботу та ефективність, а також надавати детальну інформацію про клієнтів та оперативно спілкуватися з ними.
CRM-системи дозволяють сформувати єдину клієнтську базу компанії – безцінний інструмент для маркетингу та обслуговування клієнтів. Ми готові розповісти вам все про таку розробку!
Електронні медичні карти
Епоха паперових записів минула. Тепер усі дані про пацієнта легко зберігати в електронному вигляді. CRM для охорони здоров'я корисна тим, що будь-який лікар у клініці може швидко отримати доступ до карти пацієнта.
Завдання, нагадування, онлайн запис
Усі ці можливості відкриваються перед клінікою. Легко контролювати графік лікарів, робити нагадування для пацієнтів та лікарів, записувати на приймання в автоматичному режимі.
Це далеко не всі можливості та функціонал, який пропонує CRM для клініки. Такий потужний інструмент забезпечує зростання компанії та залучає нових клієнтів.
Які завдання вирішує СРМ для медичних клінік
Внаслідок гнучкості функціонала та можливостей, CRM для медичних закладів здатна вирішувати багато завдань.
- Планування завдань та ефективне складання графіка роботи фахівців. Всі заявки одразу фіксуються та розподіляються, складається графік, й лікар знає, коли та скільки у нього пацієнтів. Пацієнту приходить нагадування, тому не пропустить приймання.
- Індивідуальність підходу до пацієнтів. Розв'язання оперативних питань, індивідуальні прохання, призначення записів у зручний час та інші послуги дозволяють покращити якість сервісу. А система дозволяє пропонувати послуги вчасно та правильно.
- Повна аналітика. Клініка – це бізнес, який потребує серйозного контролю. CRM для медичного центру дозволяє зібрати детальну аналітику, відстежувати розмови з клієнтами, стежити за послугами.
- Безпека даних. У системі можна розподіляти ролі та створювати обмежений доступ до даних. Це означає, що до картки клієнта матиме доступ лише лікар.
- Доступність. Контроль бізнес-процесів можливий у будь-якому місці, достатньо мати смартфон, щоб увійти до мобільного застосунку, або ноутбук, щоб зайти на сайт.
Завдяки вирішенню даних завдань СРМ система в комплексі покращує підхід до бізнесу та ведення справ. Повний контроль, безпека та доступність, широкий функціонал та нові можливості. Саме це й потрібне будь-якій медичній клініці.
CRM система для медичних центрів "під ключ" від Wezom
Компанія Wezom займається розробкою CRM для медичних закладів "під ключ". Ми створюємо індивідуальну CRM, призначену для ваших завдань та потреб. Кожен етап ретельно планується та обговорюється. У результаті виходить продукт, який можна легко інтегрувати з будь-яким сервісом чи системою.
Якщо після здачі проекту виявляються помилки, ми їх виправляємо. Крім того, ми пропонуємо додаткові послуги постійного обслуговування, тому вам не доведеться турбуватися про технічні питання.
Ми створюємо CRM для охорони здоров'я за перевіреним алгоритмом. Спочатку аналізуємо бізнес-процеси клініки або медичного центру, вивчаємо потреби та ставимо завдання. Після цього детально описуємо майбутній функціонал. Далі розробляється дизайн інтерфейсу та програмуються модулі. Після тестування ми запускаємо систему в роботу, забезпечуючи гарантійну підтримку.
Чому варто обрати Wezom для розробки індивідуальної CRM для клініки? Ось кілька аргументів:
- над проектом працює персональна команда, і ми комплексно вирішуємо завдання;
- жодних прихованих платежів та нав'язування зайвих послуг;
- приділяємо особливу увагу не лише на технічні можливості, а й на зручність використання системи;
- ми пропонуємо точкові рішення, що дозволяють покращити бізнес-процеси та вирішити бізнес-завдання клініки.
У нашій команді Wezom велика група спеціалістів. Ви отримаєте якісне обслуговування, приємні умови, але головне – ефективний CRM для медичної клініки.
Що впливає на бюджет розробки CRM систем
Озвучити бюджет розробки CRM для медичного центру одразу неможливо. На нього впливає безліч факторів:
- кількість користувачів у системі;
- необхідність віддаленого доступу;
- набір функцій, який матиме СРМ система для клінік;
- кількість інтеграцій зі сторонніми сервісами;
- використання додаткових інструментів.
Це лише мала частина того, що впливає вартість розробки CRM для медичних установ. Попередню вартість можна розрахувати у компанії. Під час обговорення проекту ми озвучуємо точнішу ціну, але навіть вона не остаточна. Адже в процесі роботи можуть з'явитися нові вимоги чи побажання, що також впливають на бюджет. Зателефонуйте нам та отримайте детальнішу інформацію щодо ціни.
CRM для медичних закладів – це потужний інструмент, що дозволяє автоматизувати бізнес, покращити його та підвищити якість обслуговування. Повний контроль за дзвінками, записами, обліком. Легке ведення клієнтів, нагадування та організація приймання. Це лише невелика частина можливостей. Саме тому впровадження СРМ до сфери охорони здоров'я – чудове рішення для просування бізнесу.