CRM для фармацевтичних компаній

Ольга
Ольга
IT Sales Manager
5.0
23.09.2021
4012
0

Фармацевтичні компанії мають своєрідну структуру управління бізнесом. Це виробництво, а також торгова мережа, що включає агентів, лікарів, які виписують препарати, медичні установи та аптеки та споживачі. Складна структура потребує упорядкування. З цим завданням справляється система CRM для фармацевтичної компанії. Вона використовується для автоматизації дій, документообігу, сегментації бази клієнтів, побудови ланцюжка продажу та створення маркетингових стратегій.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Для чого CRM для фармацевтики?

У спілкуванні із клієнтом у всіх нішах змінився підхід. Якщо раніше була важлива кількість звернень, то сьогодні на перше місце виходить якість. Особливо у такій сфері, як фармацевтика. Торгові агенти та представники компанії безпосередньо взаємодіють із клієнтами. Якщо вони не мають чіткої інформації, системи рейтингу клієнта, його запитів та потреб, то ймовірність успішної угоди знижується.

Особливість ніші полягає в тому, що більшість клієнтів – постійні. Тому їх важливо утримати, зацікавити, переконати у цінності продукту. CRM для фармацевтичної компанії є своєрідним сполучним інструментом між клієнтом та самою компанією, а посередником виступає торговий агент.

CRM для фармацевтики потрібна, щоб керувати клієнтською базою, зберігати історію взаємодії, координувати роботу представників, створювати логічні продажі. Також вона потрібна для презентаційного матеріалу, щоб надати користувачеві вичерпну інформацію про продукцію, компанію та зняти з нього заперечення. CRM для фармацевтичної компанії дозволяє керувати внутрішніми процесами та чітко відстежувати ефективність роботи співробітників. Вона потрібна, щоб об'єднати усі процеси бізнесу та контролювати їх.

Які завдання має вирішувати CRM для фармацевтичних компаній?

Найголовніше завдання, яке вирішує CRM для фармацевтичних компаній – упорядкування процесу торгівлі. Компанія існує та розвивається завдяки продажу своїх препаратів. Важливо успішно реалізовувати їх, знаходити постійних покупців та вибудовувати ланцюжок взаємодії.

Крім продажів, важливо вести базу клієнтів, збирати статистику, звіти, контролювати документообіг. Багато рутинні процеси можна автоматизувати. Також CRM для фармацевтики допомагає зменшити навантаження на менеджерів. Наприклад, достатньо один раз завантажити в базу інформацію про препарат, документацію, інструкції, рекламні матеріали, щоб менеджеру чи торговому агенту було комфортніше надавати її клієнту. Це значно скорочує час відповіді запити й підвищує якість обслуговування.

Ведення графіків та планів роботи дозволяє чітко побудувати внутрішню роботу компанії, розробити систему продажів, прогнозувати обсяги реалізації продукції. Чітка та структурована взаємодія між співробітниками в компанії підвищує ефективність та дозволяє контролювати всі робочі процеси. А швидкий доступ до статистики та звітностей дає можливість оцінити роботу, розробити стратегії розвитку, зрозуміти сильні та слабкі сторони.

Ключові переваги CRM фармацевтичних холдингів та компаній

Чи потрібно впроваджувати CRM для фармацевтичної компанії, якщо й так все працює, всі звикли до структури, а впровадження нових інструментів може стати несподіванкою? Звісно, можна відмовитися від диджиталізації, але ймовірність розвитку компанії різко впаде. Адже CRM вирішує безліч завдань та має безліч переваг. Ось які можливості та переваги відкриваються при використанні CRM для фармацевтики:

  • Єдина база клієнтів та контрагентів. Всі дані зберігаються в єдиній системі, але зручно сегментовані та поділені на категорії. Це дозволяє швидко отримати контакт.
  • Повна історія взаємовідносин із клієнтами. Зберігається історія листування, дзвінки, документи, воронки продажів. Це дуже потужний інструмент, що дозволяє підвищити продажі компанії.
  • Госпітальні продажі та робота з мережами. Легко відстежувати кількість угод, проводити тендери, переговори з великими мережами, госпіталями. Зручний обмін документами та офіційною інформацією.
  • Управління угодами з аптечними мережами. Зберігайте всі документи та контракти в одному місці. Можна вибудовувати маршрути відвідування аптек, будувати графіки та плани робіт.
  • Управління медичними представниками. Наявні інструменти для формування графіків та планів відвідування торгових точок, можна контролювати не лише процеси виконання роботи представників, а й компетентність, знання та рівень дотримання стандартів.
  • Планування та управління продажами. Один із головних інструментів CRM для фармацевтики. Допомагає будувати воронки продажів, розраховувати план реалізації продукції, прогнозувати кількість продажів, розробляти стратегії торгівлі та виконувати безліч інших функцій, які підвищують продажі компанії.
  • Автоматизація бізнес-процесів. Багато процесів можна автоматизувати, і CRM для фармацевтичних компаній вирішує це завдання. Документообіг, автоматичне заповнення форм, формування рахунків, розсилки та безліч інших інструментів, що вирішують рутинні завдання.
  • Управління продуктовим портфелем. Слідкуйте за потрібністю продукції, поповнюйте запаси в торгових точках завдяки автоматичному відстеженню результатів продажу, змінюйте портфель продуктів залежно від зміни ринку.
  • Звіти та аналітика. Збирайте дані про ефективність співробітників, оцінюйте продажі, прибутковість компанії, стежте за витратами та оптимізуйте роботу компанії завдяки докладній звітності та аналітиці. Інструмент допомагає визначати динаміку зростання компанії, відстежувати кількість візитів клієнтів, ознайомитися з роботою менеджерів.

Подібні переваги сприятливо вплинуть на розвиток бізнесу. Система CRM для фармацевтичної компанії відкриє нові можливості. Її використання гарантує велике зростання та підвищення ефективності.

Створюємо унікальні CRM "під ключ"

Лише кастомна технологія зможе повною мірою закрити всі проблеми вашого бізнесу. Зверніться до наших експертів, щоб дізнатися більше.

Етапи розробки CRM для фармацевтичної компанії

Індивідуальна розробка CRM для фармацевтики дозволяє впровадити будь-які інструменти в бізнес й зробити його гнучкішим. Так можна відмежуватися від конкурентів завдяки унікальним рішенням та розширити можливості бізнесу. Компанія WEZOM розробляє CRM у кілька етапів:

  1. Аналіз та створення технічного завдання. Ми вивчаємо напрямок, специфіку, особливості бізнесу. Проводимо з вами консультації, щоб зрозуміти, які завдання має вирішувати система CRM для фармацевтичної компанії. За підсумками аналітичних даних створюється технічне завдання спеціалістів.
  2. Дизайн та програмування. Найтриваліший етап, у якому відбувається фізичне виробництво продукту. Дизайнери створюють стильний та приємний інтерфейс, щоб вашим співробітникам було комфортно в ньому працювати. Програмісти пишуть код, реалізовують усі ідеї та збирають готовий продукт.
  3. Тестування та запуск. У результаті розробки проводяться тести, що дозволяють перевірити працездатність застосунку. Далі він тестується в імітації умов реальної роботи. Особливо детально перевіряється система безпеки даних, навантаження, розподіл за ролями та інші важливі процеси. Після успішних тестів CRM для фармацевтичної компанії впроваджується у бізнес та запускається. Ми проводимо всі налаштування, навчаємо ваших співробітників, інтегруємо сторонні сервіси та робимо так, щоб усе працювало.
  4. Подальший супровід. Після розробки ми не залишаємо вас самих. Забезпечуємо гарантійне обслуговування та супровід, стежимо за тим, щоб весь функціонал працював та виконував поставлені завдання. За потреби ви можете замовити послуги повного технічного забезпечення та супроводу.

Таким чином ви отримуєте готовий персональний продукт для свого бізнесу. Ми розробляємо CRM для фармацевтичних компаній від ідеї до повного запуску, впровадження до структури компанії та обслуговування. Це гарний крок у напрямку диджиталізації та використання сучасних технологій, який дозволить залучити ще більше клієнтів, випередити конкурентів та вивести компанію на новий рівень.

Індивідуальна CRM система для фармацевтичної компанії Wezom

Якщо ви хочете впровадити нові діджитал-інструменти у свій бізнес, компанія Wezom допоможе вам. Ми готуємо індивідуальні рішення, що дозволяють покращити роботу бізнесу, розширити можливості та диджиталізуватись. Нас обирають, тому що ми готуємо унікальний продукт, який чітко виконує свої завдання. Саме тому ми проводимо консультації та постійно на зв'язку з вашими представниками. Адже ми створюємо CRM для фармацевтики безпосередньо під ваші завдання.

Над проектом працює виділена команда фахівців, які не перемикаються на інші завдання. Ми впроваджуємо лише інструменти, які потрібні для вашого бізнесу. Жодних зайвих функцій та додаткових платежів. Ви можете контролювати кожен етап роботи, а наш менеджер постійно на зв'язку.

Зателефонуйте нам, щоб отримати детальну інформацію та консультацію. Дізнайтеся, скільки коштує CRM система для фармацевтичної компанії, скільки часу знадобиться на розробку та що для цього потрібно. Давайте разом зробимо ваш бізнес кращим та впровадимо сучасні інструменти.

Ольга
Про автора
Ольга
IT Sales Manager
Досвід роботи 7 років
Підбираю IT-рішення для зростання бізнесу клієнтів. Не допущу "злив бюджету", гарантую зрозумілість, прозорість та результат.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах