Що таке зовнішні фактори ранжування для SEO

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
5.0
22.07.2024
1285
0
8 хвилин

Існує маса on-page факторів, які безпосередньо впливають на позиції вебресурсу та його сторінок в органічній видачі Google: якість та релевантність контенту, внутрішня оптимізація, адаптивність, швидкість завантаження сторінок, структуризація даних, UX/UI та інше. Однак є і зовнішні фактори ранжування сайту, які так само здатні впливати на позиції сторінок. І саме про них ми сьогодні хочемо поговорити докладніше.

Зовнішні фактори ранжування: термінологія

Зовнішні фактори ранжування – це комплекс елементів, що впливають на позиції сайту в пошуковій видачі, які знаходяться за межами сайту. 

До цієї категорії належать:

  • вхідні посилання (беклінки);

  • згадки бренду в Інтернеті;

  • поведінкові чинники;

  • соціальні зовнішні сигнали

Усі перелічені SEO зовнішні фактори тією чи іншою мірою впливають на ефективність просування вебресурсу, можуть як зміцнювати його позиції, так і послаблювати. І працювати над їх поліпшенням потрібно постійно, разом із внутрішньою оптимізацією.

Приклади таких факторів

Для більшої наочності пропонуємо розглянути, які саме зовнішні фактори СЕО впливають на позиції:

  • Якість та кількість вхідних посилань: беклінки з авторитетних вебресурсів, природне зростання маси посилань, різноманітність анкорних текстів.
  • Згадки про бренд: цитування на сайтах новин або інших сайтах, згадки в соцмережах, відгуки на сторонніх платформах.
  • Поведінкові фактори: зниження показника відмов (bounce rate), час, проведений відвідувачами на вебресурсі, чисельність відвіданих сторінок у рамках однієї сесії.
  • Соціальні сигнали: репости в соцмережах, підписники в офіційних акаунтах, активність коментаторів.

Додатково допомагають покращити позиції: наявність профілю в Google My Business, відгуки на картах Google, наявність SSL-сертифіката на сайті, швидкість відкриття сторінок з різних географічних точок тощо.

Шляхи оптимізації та їх переваги

Серед найефективніших і досить простих, з погляду реалізації шляхів оптимізації, можна назвати такі:

  • створення якісного контенту з беклінками та розміщення на зовнішніх ресурсах;

  • підготовка інфоприводів для ЗМІ та активна участь у різноманітних галузевих дискусіях;

  • оптимізація юзабіліті сайту та зручності навігації;

  • активна робота з відгуками клієнтів та взаємодія з аудиторією в цілому;

  • регулярні технічні покращення та оптимізація.

Ці заходи не тільки здатні підвищити позиції вебсайту, але й поліпшити досвід відвідувачів, що теж важливо з точки зору SEO-оптимізації.

Вплив на позиції вебсайту

Коли ви покращуєте зовнішні фактори ранжування сторінок, то поступово отримуєте все більше переваг:

  • підвищуєте авторитетність сайту в очах цільової аудиторії та пошукових алгоритмів;

  • збільшуєте позиції вебресурсу та допомагаєте пошукачам точніше визначати його тематику та релевантність;

  • знижуєте показник відмов та підвищуєте рівень залученості;

Що ще важливо: ці фактори можуть компенсувати існуючі недоліки в інших аспектах ранжування, хоч і не на 100%. Про це слід пам'ятати.

Технічні особливості

Щоб досягти хороших результатів, вам доведеться підійти до питання комплексно:

  • використовувати інструменти аналізу посилального профілю: Ahrefs, Majestic та аналоги;

  • впровадити розмітку schema для покращення представлення сайту у SERP;

  • налаштувати редиректи;

  • використовувати Google Alerts для відстеження згадок в інтернеті;

  • налаштувати події в Google Analytics та розширені звіти в Google Search Console.

І це далеко не весь перелік. Робота має бути по-справжньому комплексна, але й результати при грамотному підході не забаряться.

Підсумки

Ми з вами лише коротко розглянули, що таке зовнішні фактори ранжування, ступінь їх впливу на позиції та з яких аспектів вони складаються. Детальніше про них ви можете прочитати в інших публікаціях нашого блогу. Або ж можете зв'язатися з менеджером Wezom, щоб дізнатися, які рішення для оптимізації та просування вебсайту ми готові вам запропонувати. Звертайтесь!

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.