Чи знаєте ви, що 88% споживачів, які здійснюють локальний пошук на своєму смартфоні, відвідують магазин або телефонують до нього протягом дня? А що майже 46% усіх пошукових запитів у Google пов'язані з інформацією про роботу місцевих компаній? Ці й інші факти нам підказують, що зараз без інтернет-просування офлайн-точок продажу просто не обійтися. Один із найефективніших способів розповісти про свій бізнес і привести покупців до офісу, що знаходиться неподалік від них, — це локальні кампанії Google Ads. Про те, як працює цей канал комунікації та як його налаштувати, йтиметься в цій статті.
Локальні кампанії — що це таке?
Фахівці, що займаються контекстною рекламою, добре знайомі з товарними оголошеннями. З 2018 року багато хто вже зміг випробувати, що таке розумні торгові кампанії, і переконався в результативності просування в пошуковій видачі, контекстно-медійній мережі й на YouTube. Трохи пізніше Google надала можливість місцевим компаніям просувати свої бізнес-профілі в пошуку, на Гугл Картах, у Gmail, Display та на Ютуб. Відтоді локальна кампанія Google Ads — це унікальна можливість для залучення потенційних клієнтів до офісів, салонів, магазинів, які знаходяться в безпосередній близькості від самої людини. Таким способом забезпечуються висока рентабельність інвестицій для малого бізнесу з невеликими бюджетами й автоматизація керування рекламою
Щоправда, останнім часом було випущене оновлення Гугл, яке дозволяє запускати кампанії нового типу — Performance Max. Вони мають деякі унікальні функції та забезпечують ще більше охоплення за допомогою Google Discovery Feed. Завдяки охопленню в нових місцях розміщення й автоматизації рекламодавці отримують можливість збільшити кількість конверсій. Але є один недолік — повністю автоматизовані кампанії Google P-MAX вимагають достатньої кількості даних і бюджету для безперебійної роботи.
Чи завжди онлайн-продажі можуть замінити офлайн?
Завдяки технологіям і під впливом зовнішніх факторів, наприклад COVID-19 та війни в Україні, багато компаній перейшли практично повністю на онлайн-продажі. Але водночас існує ціла низка тематичних ніш, де важко та навіть неможливо обійтися без офлайн-точок. Розглянемо ситуації, коли прямий контакт зі споживачем просто необхідний:
- негайна доступність товару або послуги. Попри те, що інтернет-магазини зараз набагато скоротили період доставки, бувають випадки, коли продукт необхідний терміново. Якраз за таких обставин фізичний магазин може запропонувати вигідний варіант;
- можливість побачити та протестувати товар. Ще одна перевага офлайн-магазину полягає в тому, що покупець може доторкнутися й уважно розглянути продукт, який він має намір придбати. Наприклад, розміри одягу або взуття варіюються від бренду до бренду, і якщо людина не впевнена, що їй підходить товар, то доведеться пошукати, де його приміряти. Схожа ситуація спостерігається з купівлею авто, коли водієві хочеться протестувати машину, зрозуміти відмінності в моделях;
- спрощений процес повернення. Якщо товар не працює або має якийсь дефект, комусь набагато простіше зайти до магазину, віддати продукт або обміняти його. Повернення можливе й в онлайн-магазинах, але покупцю доведеться самостійно оплатити доставку назад і почекати, поки повернуться гроші.
Ну і, звичайно, ми не можемо не згадати ситуації, коли споживачу потрібні послуги, які просто неможливо отримати віддалено. Наприклад, стрижка, масаж, косметичні послуги, техобслуговування машини та заправлення її паливом, підбір окулярів в оптиці.
Основні проблеми, які «закривають» локальні кампанії Google Ads
Локальна реклама, налаштована з урахуванням усіх особливостей бізнесу, дозволить розв’язати такі завдання:
- отримати більшу кількість дзвінків від потенційних клієнтів. Завдяки Google My Business і розширенням у Google Ads номер телефону компанії з'являється в пошукових оголошеннях. Ця функція дозволяє користувачам легко додзвонитися й уточнити все, що потрібно;
- збільшити відвідуваність магазина. Локальні кампанії орієнтовані на людей, які знаходяться поблизу вашої офлайн-точки. Тому у вас є високі шанси збільшити трафік у магазині. Орієнтація на розташування оголошень Google — одна з найбільших переваг платформи;
- надати споживачам більше інформації. Наприклад, в оголошеннях у Гугл Картах можуть бути показані актуальні години роботи компанії та маршрут до місця призначення;
- оптимізувати керування рекламою. У разі використання традиційних оголошень у пошуку рекламодавцю необхідно бути в курсі того, наскільки ефективні реклама та ключові слова. У локальних кампаніях ви можете встановити тижневий бюджет, а алгоритми Google автоматично показуватимуть рекламу, коли користувач поблизу шукатиме інформацію, пов'язану з вашим бізнесом;
- продемонструвати позитивні відгуки й оцінки. Потенційним клієнтам буде видний ваш рейтинг. Це підвищує довіру до бренду, плюс користувачі зможуть прочитати попередні відгуки.
Усі ці можливості роблять локальні рекламні кампанії актуальними та рентабельними.
У якому бізнесі не обійтися без локальної реклами AdWords?
Статистика свідчить про те, що 72% споживачів, які виконують локальний пошук, відвідують магазин у межах 5 км від їхнього поточного місця розташування. До того ж практика показує, що місцеві ключові запити є найбільш конверсійними. Отже, локальна реклама — це необхідний крок для просування таких компаній:
- спортзали, масажні кабінети, йога-клуби, фітнес-центри;
- заклади громадського харчування — бари, ресторани, кафе;
- станції техобслуговування, АЗС;
- косметичні салони, перукарні;
- медичні клініки.
Для бізнесів, що працюють в інших сферах і мають офлайн-точки продажів, локальна кампанія Google Ads теж буде актуальною.
На чому основана локальна реклама в Google?
Принцип роботи такого формату простий. Перед стартом реклами власник місцевого бізнесу вказує адреси, де знаходяться офіси, і загальний бюджет. Також знадобиться вибрати формат оголошень. Реклама буде демонструватися тим користувачам, які:
- зацікавилися вашим бізнесом і ввели відповідні ключові запити в пошуку;
- знаходяться неподалік від місця розташування вашого магазину. Або їхній щоденний маршрут (визначений алгоритмами на підставі історії переміщення) проходить недалеко від вказаної вами адреси;
- користуються смартфоном і шукають їжу, заправку або інші послуги, при цьому вводять слова на кшталт «поруч», «неподалік».
Локальна кампанія Google Ads дозволить ознайомити таких людей із вашою діяльністю, спонукати їх до дії.
Шукаєте способи залучити більше клієнтів до свого бізнесу? Оптимізуйте свої рекламні кампанії за допомогою Google Ads: Локальні кампанії! Наші професійні фахівці допоможуть вам налаштувати ефективні локальні кампанії, щоб залучити цільову аудиторію та збільшити продажі.
Де буде показана локальна реклама?
Оголошення показуються користувачам на головних рекламних ресурсах пошукової системи — у видачі, Google Maps, на YouTube і в контекстно-медійній мережі, до якої входять понад 2 млн сайтів. Розповімо про них далі та покажемо приклади локальної реклами.
Пошукова реклама
Після порівняння ключових фраз, за якими налаштований показ, і запиту користувача з урахуванням його місця розташування буде продемонстроване оголошення в пошуку. Приклади — «піца поруч», «перукарня на Дарниці».
Google Maps
Такі оголошення доступні, коли людина користується Google Картами. Кожному, кому цікава ваша пропозиція та хто знаходиться поруч з офісом, буде показана реклама вашої компанії.
YouTube
Для оголошень на цьому популярному відеохостингу знадобиться підготувати відео. Потрібно налаштувати його показ в одному з форматів — Bumper Ads, In-Stream и Video Discovery.
Контекстно-медійна мережа
Локальні кампанії Google Ads дозволяють демонструвати оголошення на різних сайтах і в додатках. Завдяки цьому ви можете нагадати користувачам про існування вашого бізнесу та підказати, що компанія знаходиться зовсім поруч.
Як запустити локальну рекламну кампанію в Google Ads?
Перше, що потрібно зробити, — це налаштувати акаунт в Google My Business і додати всю інформацію, необхідну для локалізації та підтвердження адреси. Після цього кроку Гугл надішле на пошту лист із перевірковим кодом, щоб підтвердити фізичне місце розташування компанії. Далі необхідно пов'язати акаунт з обліковим записом Google Ads.
Після перерахованого вище виконайте кілька нескладних дій:
- Почніть роботу зі входу до облікового запису Google Ads.
- Після натискання на кнопку «Кампанії» в меню зліва та значок «+» перейдіть у вкладку «Нова кампанія».
- Далі виберіть «Відвідування магазинів і рекламні акції» та тип кампанії.
- Додайте адресу рекламованого магазину або офісу. Можливості налаштування дозволяють запустити локальні кампанії Google Ads для просування всіх точок продажів вашого бізнесу або обмежитися окремими локаціями. Це можна відрегулювати в обліковому записі Гугл Мій бізнес, увімкнувши опцію «Використовувати всі місця розташування у вашому пов'язаному обліковому записі Google My Business» або знявши цей прапорець.
- Вкажіть мову рекламних оголошень, щоденний бюджет і додаткові налаштування.
- Збережіть свою кампанію.
Також слід уважно поставитися до заповнення креативних даних рекламних оголошень.
Текст
Для залучення уваги потенційних клієнтів вводять до 5 рядків тексту. Розмір заголовків допустимий до 30 символів. Також ви можете використовувати до 5 описів (величиною не більше ніж 60 знаків), які пояснюють, що ви пропонуєте. І не забудьте про заклик до дії, щоб ваша реклама виділялася. Усе це зробить оголошення більш клікабельним.
Зображення
У кампанії має бути принаймні одне зображення зі співвідношенням сторін 1,91:1 і логотип зі співвідношенням сторін 1:1. Максимально в одній кампанії ви можете використовувати до 20 картинок кожного типу.
Відео
До однієї кампанії можна включити до 5 відео довжиною не менше ніж 10 секунд кожне.
Також ви можете автоматизувати процес передачі інформації про асортимент у певних точках продажів і використовувати в налаштуваннях файл із фідом даних. Цей параметр вказують у блоці «Комерційні дані». А сам файл довантажують у кабінеті в Merchant Center.
Чи потрібно працювати з кампанією після запуску?
Отже, ваша локальна реклама почала працювати. Рекламодавцю-початківцю відразу хочеться отримати високі результати, але, на жаль, не завжди очікування швидко виправдовуються. Наприклад, у випадку з локальними кампаніями доведеться трохи почекати, тому що необхідно дати пошуковим алгоритмам близько 30 днів на збір й аналіз даних, автоматичне коригування. Тільки після цього можна робити висновок про ефективність реклами.
Далі ми рекомендуємо виконувати ретельний моніторинг результатів, оптимізувати ставки, працювати з окремими групами оголошень. Наприклад, у Google Ads є можливість налаштувати показ за певним розкладом. Для цього можна використовувати інші креативи. Також про результативність тих чи інших оферів вам розкажуть відвідуваність і кількість замовлень в офлайн-точках. Для коригування налаштувань необхідно регулярно вивчати ці дані.
5 порад щодо підвищення ефективності локальних кампаній
Щоб отримати найкращі результати та максимальну віддачу від інвестицій у Google Ads для офлайн-бізнесу, скористайтеся нашими порадами.
Перебудуйте структуру кампаній за принципом SKAG (1 група оголошень — 1 ключ). Візуально це буде виглядати так:
- Налаштуйте показ номера телефону в оголошенні. Для цього в меню «Оголошення і розширення» виберіть «Розширення» та додайте «Розширення дзвінка».
- Використовуйте у своїй роботі інструменти дослідження ключових слів, наприклад Google Keyword Planner.
- Застосовуйте дані Google Trends. Періодично звертайтеся до цього сервісу, щоб зрозуміти, що більше цікавить користувачів у певному регіоні.
- Переконайтеся, що ваш сайт правильно організований та оптимізований для мобільних пристроїв. Переважна більшість споживачів шукають місцеві підприємства через смартфони. Величезною перевагою у сфері контекстної реклами є наявність цільових сторінок, оптимізованих для мобільних пристроїв.
Усе це дасть вам можливість залучити нових клієнтів до вашої компанії та розширити бізнес.