Що таке Google Performance Max

29.11.2022
5.0
3203
10 хвилин
0

Ні для кого не секрет, що одне з головних джерел доходу корпорації Google — це реклама. І саме цей напрямок залишається одним із пріоритетних в роботі. У Google є багато майданчиків для розміщення реклами — контекстно-медійна мережа, YouTube, Gmail, Google Карти та інше. Іноді здається, що їх навіть занадто багато. А налаштування показів реклами на кожній із платформ — це серйозна трата часу та сил.

На щастя, у Google прекрасно це розуміють, а тому запропонували альтернативний варіант рекламного розміщення — Performance Max Google Ads. Він був запущений у beta-версії в середині 2021 року, а вже зараз доступний усім рекламодавцям, які працюють із Google Ads.

 

Сьогодні ми розповімо, що таке Google Performance Max, у чому його головні переваги, а також які тонкощі його застосування варто враховувати для підвищення ефективності ваших рекламних кампаній. Буде цікаво!

Головне про GPM

Google Performance Max — це тип рекламних кампаній, що дозволяє одночасно залучити всі основні платформи Гугл: пошук, карти, YouTube, Discover та інші. Тобто цей формат не пропонує нових каналів просування, зате дозволяє ефективніше використовувати наявні, грамотно розподіляючи бюджет між ними.

 

Суть у тому, що кампанії в GPM максимально автоматизовані, а процес налаштування та запуску реклами дуже швидкий і цілком інтуїтивний. Але все ж від теорії перейдемо до практики й подивимося, як це все працює в реальних проєктах.

Автоматизовані кампанії GPM

Якщо говорити коротко, то формат «Performance Max Максимальна Ефективність» дає дві головні можливості:

  1. Збільшення конверсії.
  2. Вибір аудиторії для точнішого націлювання кампанії.

Але наскільки це ефективно на практиці?

Можемо поділитися результатами власного дослідження Google, проведеного у квітні 2021 року для компанії MoneyMe. Використовуючи GPM, фахівці залучили на 22% більше конверсій, ніж під час використання класичних рекламних кампаній. При цьому була встановлена мета — швидке зростання та залучення нових клієнтів. Як результат, компанія MoneyMe отримала близько $800 тисяч додаткового доходу, а вартість конверсії при цьому знизилася на 20% на всьому акаунті.

 

Створення кампанії в GPM

Отже, приступимо до створення кампанії Performance Max. Процес цей досить нескладний. Особливо якщо раніше ви вже працювали з кабінетом Google Ads. Але деякі нюанси все-таки є:

  1. Перейдіть до кабінету Google Ads. Виконувати будь-які додаткові дії не потрібно — інструменти Performance Max Google Ads уже доступні всім користувачам.
  2. Вкажіть мету рекламної кампанії. Ось тут будьте уважні. Доступ до пункту «Максимальна ефективність» відкривається тільки при виборі одного з двох варіантів: «Відвідування магазинів і рекламні акції», а також «Створити кампанію без підказок щодо цілі». У разі вибору інших цілей тип кампанії «Максимальна ефективність» недоступний.

 

  1. Встановіть бюджет рекламної кампанії та здійсніть інші додаткові налаштування, якщо це необхідно. Ми рекомендуємо починати з невеликих ставок, щоб спочатку краще розібратися в принципах роботи GPM і при цьому не витратити зайвих грошей.

 

  1. Вкажіть місце розташування для показів рекламних оголошень, а також мови, якими володіє ваша цільова аудиторія.

 

  1. Створіть своє рекламне оголошення. На цій сторінці можна вказати кінцеву URL-адресу, додати зображення, відео та логотипи, заголовки й описи, назву компанії, посилання на основний сайт тощо.

Але найголовніше — безпосередньо на цій сторінці ви можете в режимі реального часу подивитися, як ваші оголошення будуть показуватися на різних платформах і пристроях.

 

  1. Додатково ви можете налаштувати так звані сигнали аудиторії. За їхньою допомогою можна охоплювати користувачів за певними демографічними ознаками, за інтересами, за тим, як вони взаємодіяли з вашою компанією раніше, інше.

 

Оголошення в Performance Max

Пропонуємо детальніше зупинитися на тому, як створювати Google Performance Max оголошення. Насправді технічно процес досить схожий на налаштування звичайної реклами в Google Ads. Але деякі нюанси все ж є.

Під час налаштування ми настійно рекомендуємо вам дивитися прев’ю, щоб переконатися, що на кожній із платформ оголошення виглядають коректно та вся інформація легко сприймається користувачем. Не забудьте перемикатися з мобільного показу, який активований автоматично, на десктопний, тому що вони можуть істотно відрізнятися.

 

До речі, тут ми бачимо ключову перевагу та водночас головний недолік GPM. Річ у тому, що в Performance Max максимальна ефективність досягається перш за все завдяки автоматичному розміщенню рекламних оголошень на всіх платформах Google: YouTube, Gmail, пошук, медійна мережа й рекомендації. І це плюс! Мінус же полягає в тому, що налаштування оголошень здійснюється відразу під всі платформи. Тобто, коли ви змінюєте заголовок оголошення, він змінюється відразу для всіх майданчиків. А якщо говорити об'єктивно, то однакові рекламні матеріали та заклики на різних майданчиках можуть давати різний ефект.

З іншого боку, багато кому кампанії Performance Max саме цим і до душі, адже можна швидко виконати налаштування, ввести основні дані, а далі система все зробить сама. Тому вирішувати тільки вам. Але спробувати такий формат просування на платформах Google точно варто.

Тонкощі використання GPM

Перш ніж використовувати GPM на повну, ми рекомендуємо вам зробити три речі:

  1. Протестуйте Performance Max разом із поточними рекламними кампаніями.

Спочатку найрозумніше використовувати GPM як допоміжний інструмент, а не основний. Він допоможе отримати більше конверсій, тоді як наявні конверсії будуть залучати стабільний потік трафіку.

  1. Ретельно попрацюйте з цілями рекламної кампанії. Performance Max — хороший вибір, якщо вам потрібно більше конверсій.

Суть у тому, що GPM прагне враховувати заданий ROI, щоб захопити підхожу конверсію.

  1. Проведіть аналіз кампанії через чотири тижні використання Performance Max.

Важливо не робити поспішних висновків. Кампанії Performance Max вимагають часу для реалізації та появи дійсно істотних результатів. І якщо через 1-2 тижні ви таких результатів не побачили, то це ще нічого не означає.

Ну а тепер розгляньмо найбільш актуальні практики для груп об'єктів Performance Max Google Ads, які ви можете використовувати вже зараз.

Найкращі практики Performance Max

Пропонуємо поглянути на чотири найбільш перспективні й ефективні практики для GPM, які добре себе зарекомендували. Ви можете їх використовувати у просуванні своїх товарів або послуг на платформах Google.

Creative Asset Groups Best Practices

Головне правило створення реклами в GPM — генерувати так звані групові оголошення. Тобто ті, які можна застосувати до всіх ресурсів Google.

У міру налаштування рекламної кампанії ви побачите відповідні підказки щодо складання оголошень:

  • заголовки довжиною до 30 символів;
  • опис довжиною до 90 символів;
  • параметри зображень, логотипів тощо.

При цьому, якщо ваш заголовок, наприклад, не вкладеться в зазначені 30 символів, реклама все одно може бути запущена. Але на деяких майданчиках через довжину такий заголовок поміститься не повністю. Тому важливо дотримуватися рекомендацій.

 

До речі, радимо особливу увагу приділяти саме візуалу. Завантажуйте якісні та досить помітні зображення, які точно привернуть увагу користувача. Спроби заманити його тільки текстом не працюють.

 

Те ж саме стосується й відео. Ролики повинні бути місткими, здатними захопити потенційного клієнта в перші ж секунди, мають привертати увагу. Інакше вашу рекламу просто проігнорують, і вкладення не окупляться.

 

Audience Signals Best Practices

Ця практика заснована на оптимізації об'єктів на основі звітів продуктивності. Щоб досягти кращих результатів, рекомендуємо:

  • використовувати індикатор потужності оголошення;
  • у процесі розвитку ваших маркетингових кампаній додавати більше об'єктів;
  • об'єднувати об'єкти в групи з сигналами аудиторії.

Протягом перших тижнів роботи рекламної кампанії радимо особливо ретельно аналізувати її результати та в міру потреби оптимізувати оголошення. Це допоможе вам поступово максимально точно налаштувати рекламну кампанію на свою цільову аудиторію.

 

Сигнали аудиторії — корисний інструмент для автоматизації рекламної кампанії. Для цього радимо використовувати такі сегменти:

  • ремаркетинг;
  • індивідуальні аудиторії;
  • список email-адрес;
  • схожі аудиторії.

 

Measurement Best Practices

У процесі зростання та масштабування вашого бізнесу необхідно коригувати GPM для отримання найкращих результатів:

  • оптимізувати кампанії для підвищення ефективності постійних цілей;
  • позначити ключові дії-конверсії в налаштовуваних цілях;
  • сегментувати конверсії за аудиторією, геолокацією, пристроєм й іншими параметрами, найважливішими для вас;
  • використовувати атрибуцію на основі даних у конверсіях;
  • комбінувати сигнали аудиторії з правилами цінності.

 

Automation Best Practices

З огляду на той факт, що GPM багато в чому орієнтований на автоматизацію та спирається на алгоритми машинного навчання, вам також необхідно дотримуватися деяких правил роботи з ним:

  1. Не встановлюйте занадто низькі добові бюджети.
  2. Не обмежуйте кампанії з цільовим показником ROI фінансово.
  3. Встановлюйте цілі ROI мінімум на рівні середнього значення рахунку акаунту за останній місяць.
  4. Активуйте розширення URL-адреси для забезпечення інтелектуального значення ставок Smart Bidding.

У будь-якому разі важливо пам'ятати, що автоматизація ще не зробить усю роботу за вас. А ефективність рекламної кампанії все ще багато в чому залежить саме від ваших дій і налаштувань. Тому, якщо ви не впевнені, що зможете налаштувати й запустити рекламну кампанію самостійно, ми рекомендуємо звертатися до фахівців Wezom.

Підіб’ємо підсумки

Performance Max Google Ads — це відносно новий тип автоматизованих рекламних кампаній, що вже відмінно себе зарекомендував. За його допомогою ви можете демонструвати оголошення на всіх фірмових майданчиках Google: у пошуку, на YouTube, у Gmail тощо.

Використовуючи GPM, ви можете досить гнучко налаштовувати рекламну кампанію, відстежувати зміни в режимі реального часу й охоплювати велику цільову аудиторію, яка користується продуктами Гугл. Уже сьогодні Performance Max доступний усім власникам акаунтів в Google Ads. Вам потрібно лише вибрати відповідну мету нової рекламної кампанії та налаштувати покази оголошень на різних платформах.

Цей формат підійде перш за все тим, хто хоче збільшити охоплення та конверсію, але при цьому не готовий витрачати багато часу й сил на налаштування оголошень для кожної Google-платформи окремо. А найголовніше — у більшості випадків розумні автоматизовані кампанії ще й допомагають економити бюджет. Тобто ви витрачаєте менше, а отримуєте більше. Рекомендуємо спробувати!

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.