click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Партнерський маркетинг: що він вміє, як з ним потоваришувати

8273

До 2022 року обсяг партнерського маркетингу (Affiliate Marketing) досягне 8 мільярдів доларів. Це практично вдвічі більше, ніж зафіксовано у 2015 році! Чи варто ще чимось підтверджувати ефективність та значущість такого інструменту у просуванні товарів та послуг? Партнерський маркетинг набирає дедалі більше обертів. І це говорить про те, що давно настав час скористатися його можливостями.

Спочатку розберемося, що це за інструмент. Партнерський маркетинг - це спосіб просування в інтернеті, при якому веб-майстри ллють трафік на сайт продавця за винагороду. У схемі беруть участь 4 сторони, і кожна залишається у виграші.

Тепер розкриємо всі карти партнерського маркетингу. Дізнаємося, що він дає учасникам, як по максимуму вичавити користь рекламодавцю, як вибирати партнера.

партнерський маркетинг - як це працює

Партнерський маркетинг: як це працює?

Схема передбачає розподіл обов'язків щодо реклами та створення продуктів між сторонами. Такий симбіоз підвищує ефективність маркетингової стратегії та забезпечує прибутком кожну ланку ланцюжка.

Сторони партнерського маркетингу

У системі Affiliate Marketing бере участь 4 сторони. Розглянемо кожну їх.

сторони партнерського маркетингу

Рекламодавець, творець продукту (Advertiser)

Це компанія чи магазин, який має пропозицію. Рекламодавець надає об'єкт для просування на ринку, складає бюджет на розкручування та несе ризики, пов'язані з роботою партнерів.

Що отримує автор продукту: більше клієнтів, впізнаваність бренду, прибуток від продажів.

Партнер з маркетингу (Publisher)

Це та людина (або група людей), яка залучає користувачів до купівлі товару чи замовлення послуг. Він мотивує відвідувачів прямо тут і зараз вчинити конверсійну дію. За кожну досягнуту мету йому капають гроші в кишеню.

Конкретні завдання партнера:

  • знайти продукцію для розкручування;
  • опрацювати цільову аудиторію, визначити її біль, проблеми;
  • проаналізувати продукт, з'ясувати його плюси та вигоди для ЦА;
  • вивчити слабкі та сильні сторони конкурентів;
  • розробити маркетингові матеріали (оголошення, посадкові сторінки та ін.);
  • залучити потенційних споживачів;
  • оптимізувати рекламну кампанію (зробити її прибутковою);
  • розгорнути кампанію до ще більших масштабів.

Що отримує партнер: гроші від рекламування чужого товару або привілею при його купівлі, розширення власної аудиторії за рахунок залучених користувачів.

Клієнт, джерело трафіку (Traffic Source)

Це відвідувач, який зайшов на цільову сторінку. Трафік буває як платним, і безкоштовним. У першому випадку аудиторію залучають до пропозиції через оголошення в соціальних мережах, пошукових системах, нативну рекламу. Головними способами безкоштовного трафіку залишаються контент-маркетинг та пошукова оптимізація. Зрозуміло, ці методи можна лише умовно вважати безкоштовними, адже на них йдуть сили та час. Але для досвідченого фахівця такі жертви виправдовуються гарним прибутком.

Що отримує клієнт: потрібний йому товар чи послугу із розгорнутою інформацією.

Партнерська мережа (Affiliate Network)

Це майданчик для пропозицій, продуктів, що просувають компанії. Мережа виступає посередником між партнерами та рекламодавцями. Такі майданчики дають цінні плюси двом згаданим сторонам:

  • відкривають доступ до тисяч пропозицій за різними напрямками та відомостями про те, що необхідно розкручувати;
  • призначають менеджера на вирішення технічних моментів;
  • прискорюють грошовий обіг;
  • беруть він ризики несплати із боку продавця.

Що отримує партнерська мережа: прибуток (у вигляді різниці між грошима, отриманими від продавця, та виплатами партнеру).

Де Affiliate Marketing варто застосовувати

Найпростіший приклад використання інструменту – згадка бренду у публікаціях медійної особи на сторінці в соцмережі. Знаменитості ходять до ресторанів, купують одяг, продукти, користуються косметикою. Ось кілька прикладів.

де Affiliate Marketing варто застосовувати

Якщо говорити про конкретні сфери, де партнерський маркетинг буде успішним, то це інтернет-торгівля, інфобізнес, сегмент В2В. Афіліат Маркетинг якраз і добрий тим, що для нього майже не існує меж. Правильна стратегія, вибір майданчиків та виконавця принесуть свою вигоду кожному рекламодавцю.

Як заробляти на партнерському маркетингу? Кому це вигідно?

Участь у партнерських програмах вигідна буквально ВСІМ – клієнту, мережі, продавцю (рекламодавцю), партнеру. Кожен має якусь користь для себе. Але ми розглянемо вигоду для останніх двох ланок, вважаючи їх все ж таки більш зацікавленими.

як заробляти на партнерському маркетингу

Як заробляє партнер з маркетингу

Цей учасник схеми отримує прибуток завдяки тому, що виконує функції продавця. Йому в кишеню йдуть комісійні чи реферальний дохід за кожну купівлю, здійснену через рекламну кампанію. Зазвичай партнери отримують посилання чи банер від продавця та публікують на своєму сайті. Якщо користувач перейшов та закрив цільову дію, партнер заробляє.

У чому вигода рекламодавцю

Рекламодавець спочатку має вкласти свої гроші, щоб сплачувати за послуги учасників своєї партнерської програми. Він розраховує комісію, яку готовий витратити на залучення людей. Грамотний підхід до партнерського маркетингу завжди виправдовується. Продавець заощаджує бюджет на просування, формує інтерес до продукту, залучає нових клієнтів, збільшує продажі.

Найефективніші види партнерського маркетингу

Під видами мається на увазі форма співробітництва рекламодавця та партнера. Яким чином перший визначає результативність дій другого?

Щоб відповісти на це питання, достатньо зрозуміти методи оплати послуг партнера:

  • за кліки . За такою моделлю працює контекстна, банерна та тизерна реклама. Уявимо, що на сайті партнера розміщено оголошення рекламодавця. Якщо воно зачепило увагу користувача, і той перейшов на ресурс із товаром, відомості про це надходять продавцю. Так він переконується, що місію партнера виконано успішно;
  • за покази . Не дуже популярна модель партнерства. Має на увазі оплату за кожну 1 000 демонстрацій оголошень. Така форма співпраці відмінно грає на руку поширенню бренду, але трафік рідко буває цільовим;
  • за досконалу дію . Рекламодавець вносить оплату лише за тих відвідувачів, які досягли певної мети: завантажили книгу, оформили замовлення, підписалися на розсилку тощо. Оскільки дії виходять «чистими», такий формат співробітництва задовольняє обидві сторони.

Цим моделі партнерок не обмежуються. Але для успішного просування та отримання прибутку на перший час достатньо їх.

Ключові робочі стратегії партнерського маркетингу

Уявимо, що є блогер, і йому потрібно мати міцні партнерські взаємини з брендами для SEO розкрутки їх продуктів через сайт. Що для цього потрібно зробити? Є кілька порад щодо цього.

ключові робочі стратегії партнерського маркетингу

Створення якісного контенту

Це ключ до успішного партнерства. Хороший контент дозволяє досягти лояльності аудиторії, залучити більше трафіку на сайт і, отже, підвищити прибуток. Важливо робити публікації цікавими, мотивуючими та переконливими.

Правильне SEO

Без оптимізованого сайту нікуди. Робота має бути складною, але вона того варта. З грамотною SEO оптимізацією сайт краще ранжується в результатах пошуках. Отже, більше людей його побачить та перейде за партнерським посиланням.

Соціальні мережі

SMM просування зараз це один із найкращих способів підвищити впізнаваність бренду та привернути до нього увагу покупців. Потрібно ділитися матеріалами із блогу в соціальних мережах, публікувати корисні пости. Чим більше зацікавлених користувачів вони охоплять, тим швидше зросте охоплення.

Апселлінг

Під терміном мається на увазі продаж дорожчої продукції, від якої збільшується підсумковий прибуток. Але не слід вважати дешеві товари безглуздим об'єктом просування. Просто необхідне грамотне повідомлення потенційним клієнтам, чому саме продукт преміального класу допоможе їм досягти успіху. Вище ціна замовленого товару – більший прибуток.

Переваги та недоліки партнерського маркетингу для всіх сторін

Все не може бути бездоганним. Партнерський маркетинг має як плюси, так і мінуси. Причому майже всім учасникам схеми.

Розглянемо плюси Affiliate Marketing :

Для продавця

Для партнера

Для клієнта

Збільшення охоплення аудиторії, поширення інформації про бренд, зростання кількості клієнтів.

Швидкий заробіток без значних інвестицій.

Детальна інформація про товар, купівля потрібного товару.

Тепер мінуси :

Для продавця

Для партнера

Ризик нарватися на шахраїв.

Ризик бути ошуканим продавцем і залишитися без грошей.

Для клієнта мінусів немає, оскільки він купує потрібний товар за звичайною ціною.

Партнерський маркетинг залишається одним із основних методів розкручування в інтернеті. Сторонам просто потрібно вчитися прогнозувати ризики та зводити їх наслідки до мінімуму.

Як почати займатися партнерським маркетингом

Будувати програму потрібно поступово. При цьому в першу чергу вам необхідно аналізувати вхідний трафік та оцінювати потенційних партнерів.

Ось конкретні пункти з кроками, які мають зробити на перших етапах:

  1. Відстеження вхідного трафіку за партнерськими програмами. Допоможуть сервіси Google Аналітика та "Яндекс.Метрика", але надійніше використовувати ютм-мітки.
  2. Пошук перевірених партнерів. Агрегатори самі відбирають виконавців, і що суворіші до них вимоги, то менше ризик потрапити на шахраїв. А ось за ручного вибору ймовірність невдалого партнерства зростає.
  3. Старт роботи з невеликою кількістю партнерів.

Якщо немає відділу маркетингу, буде складно відстежувати результати багатьох виконавців. Не кожна угода буде ефективною. Почати краще з перевірених партнерів, у яких сконцентровано вашу ЦА.

Шість найкращих партнерських мереж

Amazon Associates

Мережа розробила партнерську програму, за якою можна заробляти під час розміщення реклами на власному сайті. Кожне замовлення після переходу на посилання приносить прибуток.

Основні плюси майданчика: довіра користувачів, різноманітність товарів, високі шанси на транзакції. Реклама налаштовується так, щоб відображалися продукти з відповідної тематики ресурсу або розділу.

amazon associates

Hostinger

Цей хостинг-провайдер пропонує близько 60% комісійних за кожного нового клієнта. Платформа приваблює швидкою реєстрацією, грамотно розробленими пакетами банерів, доступом до персонального менеджера. Все це забезпечує чудові умови для результативної роботи.

hostinger

Commission Junction

Одна з найкращих компаній для роботи з російськомовними ресурсами. Рекламний брокер співпрацює з великою кількістю рекламодавців. Для успішної роботи майданчик навіть надає професійні рекомендації безкоштовно!

commission junction

Бухгалтерський сервіс «Моя справа»

Сервіс дозволяє залучати користувачів за ціною 300 грн. за кожен перехід за посиланням. У середньому, прибуток партнерів мережі досягає 50-60 000 рублів на місяць. Детальна статистика із заробітку є в «Особистому кабінеті», де також доступний зручний виведення коштів.

Мережа розробила спеціальну програму для регіональних представників. Вони продають продукти компанії та отримують винагороду у 30–60%.

бухгалтерський сервіс - моя справа

Біржа копірайтингу eTXT

На цій платформі знаходять один одного замовники та копірайтери. Крім того, біржа займається залученням нових користувачів у вигляді власної партнерської програми. Від заробітків 2,5% належить тому, за чиєю посиланням користувач зареєструвався на ресурсі.

біржа копірайтингу etxt

Партнерська програма Envybox Family

Хмарний сервіс пропонує доповнення до ресурсів, що збільшують відвідуваність. Партнери платформи продають товари та створюють власну мету. Середній дохід сягає 30% за кожного залученого відвідувача.

партнерська програма envybox family

Як збільшити прибуток: 5 елементарних правил для партнера

Досвідчені учасники схем Affiliate Marketing вже давно відкрили для себе кілька істин, які допомагають системі ефективно працювати. За ними можна визначити ідеального партнера для просування своїх товарів та послуг:

  1. Користується одночасно кількома каналами розкручування для зростання трафіку.

    Партнер може розміщувати партнерські пропозиції лише на своєму сайті. Але краще додати соцмережі, пошукові системи, ресурси подібної тематики та охопити ще більше аудиторії. Таким чином, збільшиться прибуток для обох сторін.

  2. Аналізує дані за програмами та шукає найефективніші способи просування.

    Просто запустити рекламу замало. Потрібно регулярно спостерігати за охопленням трафіку, що надходить заробітком. Цілком нормально, якщо різні стратегії не дають однакових результатів. Аналітика допоможе виявити найсильніші канали просування та відсіяти ті, які марно витрачають час та бюджет.

  3. Вивчає нові рекламні стратегії.

    В інтернет-маркетингу так прийнято, що одні інструменти стрімко старіють, а інші приходять на їхнє місце. Партнер повинен стежити за трендами та намагатися використовувати їх одним із перших. Партнерський маркетинг вимагає повного занурення у тему, застосування нових методів розширення аудиторії.

  4. Залишається терплячим.

    Новачки вважають партнерський маркетинг простим способом заробітку грошей. Пройшов реєстрацію, розмістив банер – і прибуток у руках. Практика показує, що партнеру потрібно постійно вивчати нове, аналізувати свої помилки, використовувати новаторські прийоми та методи. Це потребує терплячого підходу.

  5. Залишається в курсі трендів.

    Зміни у партнерському маркетингу стрімко приходять, тому довго засиджуватися в одній стратегії не варто. Виконавець повинен стежити за тенденціями, пробувати їх у своїй діяльності та робити висновки щодо ефективності. Бути партнером = тримати ніс за вітром. Важливо вміти вчасно реагувати зміни, адаптуватися під них, і тоді прибуток стабільно збільшуватися.

Як створити продукт та просувати його за допомогою Affiliate Marketing

Чому рекламодавцю має бути зручно працювати саме через програми партнерського маркетингу? Тому що йому не знадобляться відділ продажу та штатні маркетологи. Функції цих виконавців лягають на плечі веб-майстрів, блогерів, які зацікавлені у збільшенні своєї аудиторії та додатковому заробітку.

Перед тим як приступити до співпраці, варто створити затребувану для клієнтів та цікаву для партнерів пропозицію.

Дійте за такими принципами:

  1. Продумайте ідею . У кожній сфері можна випустити ринку затребуваний товар, який у великій кількості конкурентів матиме попит. Для цього має бути ретельний аналіз потреб та болю покупців. Завжди пам'ятайте про те, що успішні продукти позбавляють клієнтів проблем, а не просто стають черговою покупкою.
  2. Протестуйте знайдене рішення . Навіть якщо ідея видалася вдалою, не варто поспішати із запуском. Погляньте за реакцією потенційних клієнтів на подібні пропозиції. Можливо, ця ідея не така гарна, і варто підшукати іншу.
  3. Почніть створювати продукт . Якщо тестування завершилося вдало, настав час запускати виробництво. Обов'язково сфокусуйтеся на якості продукту, адже воно впливає на провал чи успіх ідеї.
  4. Залучайте до співпраці партнерів . Коли на руках є цікавий, затребуваний продукт, настав час шукати виконавців для його просування. Сформулюйте умови участі у партнерській програмі та призначте винагороду.

Засмучуватися з самостійним підрахунком продажів та комісійних не доведеться. Для цього є багато сервісів. З їх допомогою відстежуватимете успіхи просування конкретного партнера та розраховуватимете розмір комісійних. Так що Affiliate Marketing – це справді зручно та круто.

Корисні сервіси для запуску партнерської програми

А тепер розглянемо конкретні онлайн-сервіси, які стануть вам у нагоді, як рекламодавцю, у співпраці з партнерами:

  1. E-Autopay . Тут для прийому автоплатежів є окремий розділ Партнерські програми. Кожному партнеру надається посилання. Коли покупець здійснює оплату, основна сума перераховується рекламодавцю, а комісійні – виконавцю.

    e-autopay

  2. Post Affiliate Pro . Суто партнерський сервіс. У ньому є безліч функцій для обох сторін.

    post affiliate pro

  3. Ecommtools . Сервіс створювався як скрипт для онлайн-магазинів, а сьогодні через нього зручно реалізовувати партнерські програми. Існують платні функції, що відкривають доступ до широких можливостей. Загалом іноді вистачає й безкоштовної версії.

    ecommtools

Чим користуватись – вирішувати рекламодавцю. Спочатку було б непогано пройтися всіма популярними сервісами і вивчити їх інтерфейси, можливості. Тоді простіше зробити вибір.

Приклади крутих партнерських проектів

Подивимося на приклади ефективних партнерських проектів:

Згадка бренду в сторис . Може бути як явна реклама, як нативна реклама чи рекомендації, чи як подарунок блогеру, розпакування якого він обов'язково зніме у сторіс. Такі подарунки подвійно добре працюють із блогерами-знаменитостями, які відомі у широких колах. По-перше, до них притягнуто дуже багато уваги у ЗМІ та на телебаченні. По-друге, вони можуть рекомендувати ваш відмінний продукт не тільки на просторах соціальних мереж, але й своїм друзям та колегам – не менш популярним та успішним.

згадка бренду в сторіс

Окремий рекламний пост присвячений вашому товару . Як правило, для його створення робляться професійні студійні фото та проводиться серйозна підготовка.

окремий рекламний пост присвячений вашому товару

Особливо важливу роль тут відіграє якість контенту.

якість контенту

Нативна реклама у пості . Реклама, за якою не відразу скажеш, що це реклама. Умілі блогери маскують її під свої щоденні пости, під відповіді питання, і під прості рекомендації. Така реклама найкраще сприймається користувачами і проста у підготовці для вмілих блогерів.

нативна реклама у пості

Підсумуємо, що потрібно знати про партнерський маркетинг для бізнесу

Чому цей формат просування товарів підходить продавцю? Все просто:

  • збільшується охоплення потенційних клієнтів;
  • підвищується впізнаваність бренду;
  • зростають продажі та прибуток;
  • усувається потреба у відділі продажів.

З партнерським маркетингом легше проводити ефективні рекламні кампанії та просувати свої продукти.

FAQ

Партнерський маркетинг - це...

…Спосіб заробити гроші в Мережі, просуваючи товари інших компаній за певну плату. З погляду рекламодавця це спосіб підвищення охоплення клієнтів, збільшення продажу та прибутку у вигляді співробітництва з виконавцями.

Як працює партнерський маркетинг?

У круговій схемі беруть участь рекламодавець, партнер, партнерська мережа та клієнт. Перший знаходить другого та довіряє йому просування своїх товарів. Партнер шукає мережі (майданчики), де можна розкручувати продукцію. Клієнт купує рекламований товар, рекламодавець отримує від цього дохід.

Чим ризикує виробник, запускаючи партнерську програму?

Для продавця ризик полягає в тому, щоб не потрапити до рук виконавців-шахраїв. Іноді вони створюють фейкові сайти та публікують посилання так, що їх не вдається відстежити.

Де знайти партнерську мережу?

Списки надійних майданчиків для розміщення реклами є у вільному доступі. У цій статті також вказані найпопулярніші партнерські мережі.

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

5/5
Корисність
Проголосували 8
Як вам стаття?
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Звичайні смски та корисні пости у соціальних мережах залучать вашої компанії нових клієнтів та допоможуть…
Олексій Варламов
Олексій Варламов
Дмитро Жаріков
Дмитро Жаріков
Програми для туристів – це інструмент комфортної та ефективної взаємодії між турагентством та мандрівником.
Wezom
Wezom
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?