Сервіси для автопостингу

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
03.06.2024
03.06.2024
2.8
20446
14 хвилин
1

Усі чули прислів'я «Без праці не виймеш і рибку із ставка». Так, для досягнення мети потрібно насправді докладати багато зусиль. Але часом людина робить стільки зайвої роботи, яку можна спростити без втрати результатів. Наприклад, у разі розміщення публікацій у соціальних мережах. Якщо ви взялися за SMM-просування та витрачаєте багато часу на регулярне додавання постів вручну, ви напевно мало чули про автопостинг. І дарма, адже цей інструмент здатний позбавити вас зайвих завдань і полегшити ведення бізнес-спільноти або облікового запису.

У цій статті ми докладно розберемо, що є автоматичним постінгом у соціальні мережі, навіщо він потрібен і якими сервісами користуватися найзручніше. Про все по порядку.

Що таке автопостинг?

Розробники розуміють болі SMM-фахівців, які не бажають цілодобово сидіти онлайн і додавати чергові пости. Так і з'явився автопостинг у соціальних мережах. Сервіси забезпечують автоматичне та зазвичай відкладене розміщення контенту за запланованим графіком. Вони часто володіють широким набором можливостей:

  • ведення десятків профілів та груп у різних соцмережах через одне вікно та дані (логін та пароль);

  • створення креативного контенту зі зміною шрифту, редагуванням ілюстрацій та ін.;

  • збір розширеної статистики за профілями замовників і навіть конкурентів;

  • заповнення спільнот автоматично з вибором популярного контенту за вказаними параметрами тощо.

Те, на що ви вручну витратите день, послуги автопостингу зроблять за годину. Чим не є аргумент на користь використання таких інструментів?

Навіщо потрібен автопостинг?

Автопостер допомагає не просто регулярно розміщувати записи. Можливості таких сервісів надають багато важливих переваг. Вони:

  • економлять час — наприклад, ви витрачатимете по парі годин раз на тиждень для налаштування щоденних публікацій на найближчі 7 днів;

  • збільшують охоплення - ви не забудете опублікувати чергову посаду, тому не втратите потенційну та постійну аудиторію;

  • роблять роботу ще продуктивніше - заздалегідь складений сценарій розміщення контенту в соцмережах підвищує ефективність просування.

Вирушаєте у відпустку і турбуєтеся про те, як обліковий запис або навіть кілька будуть без вас? Не доведеться делегувати свої завдання іншим. Ви заздалегідь підготуєте матеріали, а інструмент автопостингу буде регулярно їх додавати.

Сервіси для автоматичного постінгу

Розглянули трохи теорії, а тепер перейдемо безпосередньо до інструментів. Дізнаємося докладніше про 9 найкращих сервісів автопостингу в соціальні мережі.

Hootsuite

Це популярна програма для автопостингу, що надає безліч можливостей для ефективної присутності у різних соцмережах. Сервіс пропонує безкоштовну 30-денну пробну версію. Мінімальна вартість платної підписки складає 49 доларів. Можна додати до десяти соціальних мереж (Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube та інші) та одного користувача.

Однією з ключових переваг програми є можливість планувати публікації в декількох соцмережах одночасно. Серед інших переваг:

  • можливість обмінюватися повідомленнями всередині додатка, що є важливим для комунікації між співробітниками;

  • функція спільного управління органічним та платним контентом, яка спрощує процес створення та розміщення рекламних кампаній;

  • можливість відстежувати діалоги з клієнтами, а також розподіляти відповіді на коментарі чи повідомлення серед членів команди.

Також сервіс надає доступ до щотижневих звітів залучення, інтеграцію з Google Analytics для відстеження переходів на сайт та можливість додавати UTM-мітки до посилань.

Але й мінуси у Hootsuite також є. Для користувачів без досвіду використання подібних сервісів інтерфейс може бути складним. Також використання Hootsuite може бути досить дорогим рішенням для бізнесу. 

Buffer

Це сервіс автопостингу та відстеження ефективності контенту у соціальних мережах. Доступна безкоштовна версія (до трьох каналів), а також кілька тарифних планів: 5, 10 та 100 доларів на місяць.

На відміну від Hootsuite, Buffer має зручний інтерфейс. Є мобільні додатки для Android та IOS. Однією з ключових переваг є можливість планувати контент на кілька місяців вперед. При цьому можна розробити індивідуальний розклад для необмеженої кількості соціальних мереж. Серед інших переваг:

  • інтеграція з WordPress, Zapier та іншими програмами;

  • аналітика, що дозволяє визначити час найбільшого охоплення та найбільш популярні теми серед ЦА;

  • можливість планувати публікації за допомогою розширень для Chrome та Firefox.

Головний недолік сервісу полягає в тому, що працювати в Інстаграмі можна тільки в мобільній версії Buffer. Також мінусом можна назвати лімітовану кількість постів — на 25 акаунтів приблизно 2000. Якщо використовувати Buffer для масштабної кампанії у Твіттері, то такої кількості буде недостатньо. 

SocialPilot

Однією з головних переваг цього сервісу автопостингу є можливість завантажити до 500 повідомлень за один раз, що значно заощаджує час. Ще одна корисна функція — можливість вибрати один із п'яти способів автоматизації публікацій: 

  • публікувати негайно;

  • запланувати відповідно до зазначеного тимчасового інтервалу;

  • опублікувати у певний час;

  • повторити публікації через певний час;

  • поділитися ними після першого повідомлення у вашій черзі.

Також сервіс дозволяє більш точно налаштовувати рекламні кампанії за допомогою таргетингу у Facebook та LinkedIn. І створювати привабливіші публікації завдяки можливості додавати GIF-зображення, каруселі чи альбоми. Причому робити це можна прямо у додатку завдяки інтеграції з Canva. Швидкий доступ до медіафайлів забезпечує інтеграція сервісу з Google Диском, Dropbox та Box.

Безкоштовної версії SocialPilot немає, але є безкоштовний 14-денний пробний період. Після закінчення цього терміну скористатися сервісом можна за 25 доларів на місяць. Головний недолік — відсутність Instagram Analytics.

Dlvrit

За допомогою цього сервісу можна не лише налаштовувати автопостинг, але й просувати пости. За додаткову плату, крім соцмереж, вони відображатимуться у пошукових системах Google або Yahoo.

Серед інших переваг:

  • Безкоштовна версія, що робить інструмент доступним для початківців та малого бізнесу. Можна підключити три сайти та дві платформи, розмістити до 50 публікацій. Платна версія коштує 11 та 30 доларів на місяць.

  • Фільтрування контенту. Можна відбирати матеріали лише з певних категорій або конкретних авторів.

  • Автоматична публікація контенту RSS-каналів безпосередньо у ваших акаунтах соціальних мереж.

Але якщо порівнювати Dlvrit з іншими аналогічними сервісами, його функціонал досить слабкий. Крім цього, планувальник часу не враховує часові пояси, у деяких регіонах не працюють короткі посилання та немає можливості перепланувати публікації.

OnlyWire

За допомогою цього сервісу доступний автопостинг, а також безкоштовне створення закладок. У нього є безкоштовна версія, яка підтримує до 30 соціальних мереж та 1 RSS-канал. Також є два платні пакети — за 10 і 100 доларів. Використовуючи їх, можна підключати до 3-х RSS-каналів та до 50 соцмереж.

Один із недоліків SocialPilot — обмежена гнучкість у плануванні публікацій з урахуванням часових інтервалів. Ще один мінус полягає в тому, що самостійно видалити акаунт неможливо. Зробити це можна лише через техпідтримку.

Post Planner

Відмінний сервіс для тих, кого цікавить автопостинг у соцмережі Інстаграм та Фейсбук. Мінімальна плата за використання – 6 доларів на місяць. Також передбачені дорожчі тарифи – 19, 39, 79 та 349 доларів на місяць відповідно.

У програмі реалізована функція автоматизованої публікації контенту на всіх ваших сторінках у Facebook у заздалегідь встановлений час. Крім того, сервіс аналізує контент із різних джерел та виділяє найбільш вірусні та затребувані публікації, релевантні вашій сфері діяльності.

Мінусами Post Planner можна назвати його обмеженість лише двома соцмережами, складніший інтерфейс, а також відсутність пробного безкоштовного періоду. 

Postcron

Цей сервіс підійде тим, кому потрібен відкладений автопостинг в Інстаграмі, Фейсбуці, Твіттері, а також Linkedin та Pinterest.

Основні переваги:

  • можливість запланувати необмежену кількість постів;

  • опція загального доступу до акаунту, що спрощує спільну роботу з колегами;

  • розширення для браузера;

  • можливість публікувати push-сповіщення;

  • функція автоматичного додавання водяного знака.

Головний мінус — це відсутність безкоштовної версії та короткий пробний період. Є кілька тарифних планів: 8, 24, 58 та 166 доларів на місяць.

Later

Цей сервіс допоможе запустити автопостинг, а також знайти відповідний контент та внести свої зміни. Доступний для Instagram, Facebook, Pinterest, Twitter, TikTok та LinkedIn. Є тільки платна версія (найдешевший тариф — 18 доларів на місяць), але можна протестувати сервіс безкоштовно протягом 14 днів.

Важлива перевага — наявність аналітики залучення. Later зручно використовувати на смартфоні — є мобільний додаток для Android та IOS.

Mentionlytics

За допомогою цього сервісу можна не лише налаштувати автопостинг, але й шукати необхідні матеріали по всьому світу. Серед інших функцій:

  • аналіз залучення аудиторії;

  • пошук згадок бренду (у блогах, новинах, соцмережах тощо);

  • аналіз конкурентів.

Важливою перевагою є інтеграція з Google Data Studio. Але треба розуміти, що головний акцент у Mentionlytics зроблений не на SMM-автопостинг, а на роботу з репутацією бренду. Вартість підписки досить висока – 49 доларів на місяць. Але можна скористатися безкоштовним пробним періодом. Для використання сервісу необхідно обов'язково підключити Hootsuite. 

Висновки

Багато із соціальних мереж передбачають вбудовану опцію відкладеного постінгу. Але це допоможе лише в тому випадку, якщо ви рухаєтеся на одній-двох платформах. При роботі з декількома соцмережами однаково зручніше робити автоматично сформовані пости у спеціальних сервісах.

Вивчіть представлені варіанти, оцініть їх переваги для себе і вирішіть, який інструмент найкраще підійде. Сервіси обов'язково спростять вам роботу із соцмережами та зроблять її продуктивнішою.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
2.8
Проголосувало: 10
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(1)
Б
Бандерівка
26.03.2024
А що це за таке розповсюдження руського? Чи не змогли зробити підбірку нормальних розробників? Чи окрім цього рублівського більше нічого на ринку не має? Чи війна десь там, а в смм треба гроші зарболятиЮ
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.