Основна сфера діяльності – надання стоматологічних послуг. У клініці використовують сертифіковані матеріали. Кваліфікований персонал працює на сучасному обладнанні від європейських виробників. Відвідувачів приваблюють фіксовані ціни та якісний сервіс.
Цілі та завдання
Залучення нових клієнтів.
Стратегія
01/
Опрацювання цільової аудиторії та аналіз конкурентів
02/
Робота в рекламному кабінеті.
03/
Моніторинг результатів та оптимізація рекламних кампаній.
Хід робіт
01/
Розробили стратегію просування в соцмережах
Сегментували ЦА, сформулювали звернення до кожної групи окремо. Виконали відбудову від конкурентів. Підготували кілька варіантів рекламних банерів з урахуванням очікувань різних категорій ЦА.
02/
Запустили рекламні кампанії
У рекламному кабінеті зібрали аудиторії з урахуванням місця проживання, статі та віку, сімейного стану, рівня доходів. Метою маркетингових кампаній визначили генерацію лідів. Щодня перевіряли результати, оцінювали, як споживачі реагують на оголошення.
Робочий процес
Анастасія Базильова
таргетолог
Основна складність полягала у високій конкуренції в ніші. Для підготовки рекламних креативів ми наголосили на пріоритетних напрямах (протезування, гігієна), а також використовували в рекламі знижки та спеціальні пропозиції від клініки для залучення клієнтів. За період роботи з проєктом отримали 146 заявок.
Результати
Results
Результати
Генерація лідів, зниження вартості ліда
Генерація лідів
Результат за 2 місяці роботи – 146 нових заявок із Facebook та Instagram.
Зниження вартості ліда
Ціна за клік у висококонкурентній ніші була 2,18 $ у Facebook і 4,97 $ в Instagram.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.