Вивели магазин на позиції лідера ніші, збільшили відвідуваність за місяць з 4 тис. до 55 тис.
Анамнез
Антикварний інтернет-магазин
Компанія працює по Україні та країнам СНД. Займається скупкою та продажем антикваріату, а також надає комплекс супутніх послуг: оцінювання, реставрацію, перевірку на справжність, формування колекцій. Для поліпшення клієнтського сервісу був створений багатофункціональний сайт.
Цілі та завдання
Залучення цільового трафіку на сайт із пошукових систем і збільшення кількості замовлень.
Стратегія
01/
Аналіз конкурентів й аудит сайту.
02/
Збір СЯ і робота над контентом.
03/
Технічна оптимізація.
04/
Зовнішня оптимізація.
Хід робіт
01/
Виконали аудит
Досліджували сайти конкурентів у ніші бізнесу. Виділили основних суперників, провели порівняльний аналіз таких параметрів їхніх сайтів: семантика, контент, структура, посилальний профіль. Додатково досліджували вебресурс клієнта, виділили слабкі сторони та точки зростання. На підставі отриманих результатів вирішили зробити основний упор на розширення семантики.
02/
Оптимізували контент
Зібрали семантику та створили ТЗ для авторів з урахуванням параметрів статей із топ-3 видачі: обсягу, водності, щільності ключів та ін. Основні зусилля доклали в роботі над розділом «Скупка антикваріату», наповнили його лонгридами (до 8-10 тис. знаків). Опрацювали окремі сторінки товарів. Наповнили унікальним та інформативним контентом.
03/
Виконали технічну оптимізацію
Роботи над усуненням недопрацювань і помилок були зроблені ще в перший місяць і тривали протягом усього часу просування. Регулярно робився експрес-аналіз ресурсу, виконувалися різні доопрацювання, як-от, наприклад, додавання фільтрів на вебсторінки з товарами, оптимізація контенту.
04/
Роботи з зовнішньої оптимізації
Потужний посилальний профіль — одна з основних умов для успішного просування. З перших місяців проводили роботи з нарощування посилальної маси. Сайти-донори відбирали на основі результатів детального аудиту, досліджували такі параметри, як активність відвідувань, релевантність, авторитет і позиції у видачі. Провели роботу над заміною неактуальних посилань, використовуючи ресурси з високим PageRank-показником.
Робочий процес
Ерік Клюєв
Head of SEO
«Співпраця з цим проєктом у нас триває з 2015 року. За цей період ми неодноразово змінювали підходи та стратегію, щоб домагатися позитивних результатів просування, незалежно від змін в алгоритмах ранжування пошукових систем. Результати, яких ми досягали й досягаємо зараз, підтверджують правильність усіх вжитих заходів та ефективність роботи нашої команди».
Результати
Results
Результати
Сайт став лідером ніші
За час співпраці ми вивели ресурс на топову позицію видачі й обійшли основних конкурентів. Динаміка пошукового трафіку активно зростає.
Піднялося охоплення ключових фраз
За цим показником домінуємо над основними конкурентами. Зайняли провідні позиції за високочастотними запитами. Охоплення ключів, у порівнянні з конкурентами, стало вище в 4-5 разів.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.