Майже 9 із 10 споживачів використовують онлайн-карти для пошуку компаній, що знаходяться поруч, а 70% цих пошукових запитів зрештою призводять до відвідування магазинів. Відсутність вашого бізнесу на цих платформах може спричинити втрату клієнтів.
Настав час залучити нових користувачів та зміцнити свою позицію на місцевому ринку. Все починається з того, щоб додати в Google карти компанію. Тим більше що це абсолютно безплатно. Ми вам розповімо, що потрібно зробити, щоб ваш бізнес не тільки з'явився на карті, але й успішно розвивався та підіймався у рейтингу на цій платформі.
Чому варто створити бізнес-профіль на Google Картах
Уявіть собі людину, яка шукає, де поблизу можна випити каву чи знайти ветеринарну клініку, яка працює пізно увечері. Звичайно, вона скористається простим і надійним способом — відкриє Google Maps і шукатиме там компанії, до яких легше дістатися. А якщо буде кілька варіантів, то відкриє відгуки чи подивиться на рейтинг.
Якщо ваш бізнес представлений на Google Картах, компанія отримає такі переваги:
-
люди зможуть швидко знаходити ваш офіс чи магазин та прокладати маршрут до нього;
-
збільшується видимість сайту компанії у результатах пошуку. За запитами типу «ресторани поряд зі мною» або «готелі в Луцьку» список місцевих компаній буде показано у верхній частині пошукової видачі. Щоб потрапити до нього, вам потрібно буде оптимізувати бізнес-профіль Google;
-
зростає довіра до бренду. У профіль можна додати фотографії та відгуки клієнтів, що допомагає користувачам отримати уявлення про ваш бізнес. Ці елементи зміцнюють довіру і збільшують можливість того, що користувачі захочуть відвідати вашу компанію.
Відмітка на карті також сприяє зниженню витрат на рекламу та seo-просуванню сайту. Крім того, якщо вашу компанію шукають через Google, її профіль відображатиметься на першій сторінці пошукової видачі.
Якщо хоча б один з цих пунктів про вас, рекомендуємо продовжити читання, тому що ми підготували докладну інструкцію про те, як додати організацію на Google Карти.
Як розмістити компанію на Google Maps: інструкція
1. Реєстрація організації
Увійдіть до свого облікового запису Google і відкрийте Google Maps у своєму браузері на комп'ютері. Після цього клацніть правою кнопкою миші на будь-якому місці на карті та виберіть «Додати відомості про компанію» з контекстного меню у верхньому лівому куті інтерфейсу.
Далі розпочнеться процес реєстрації компанії. Система попросить вас вказати назву вашого підприємства та вибрати категорію бізнесу, наприклад, інтернет-магазин. У майбутньому ви зможете змінити цю інформацію та додати додаткові категорії, якщо компанія займається різними напрямками.
2. Підтвердження адреси
Щоб ваша компанія потрапила на Google Maps, необхідно вказати фізичну адресу офісу або точки, де ви надаєте послуги. Google запросить ввести координати. Вам потрібно надати таку інформацію:
-
країна;
-
фактична адреса вашого бізнесу, і якщо у вас кілька точок, то їх усі;
-
місто та регіон;
-
поштовий індекс.
Якщо ви вирішили додати організацію до Google Карт, але за вказаною адресою вже відзначені інші компанії, система запропонує вибрати одну з них за умови, що це ваша. У такому разі вам доведеться підтвердити свої права на неї. Якщо ж компанії у списку немає, то просто вибирайте «Жодна з опцій».
3. Район надання послуги
Google пропонує уточнити, де саме компанія надає послуги. Наприклад, кафе може здійснювати доставку їжі тільки у певному районі або майстри можуть надавати послуги з ремонту лише в місті, не виїжджаючи за його межі. Якщо це ваш випадок, при відповіді на запитання від Google «Чи надає ваша компанія послуги з доставкою чи виїздом?» вкажіть зону своєї діяльності.
4. Інформація про контакти
На цьому етапі вкажіть номер телефону компанії та, якщо є, адресу вашого сайту. Ця інформація буде відображатися у профілі, і її побачать усі користувачі. Якщо в цьому, на вашу думку, нема потреби, можна залишити ці поля порожніми.
5. Години роботи
Уточніть графік роботи вашої організації. Вкажіть вихідні та робочі дні, час, коли до вас можна звертатися.
6. Зв'язок із клієнтами
Крім відгуків, надісланих користувачами, ви також можете отримувати повідомлення від них. У профілі компанії є відповідна кнопка, натиснувши на яку, вони зможуть зв'язатися з вами особисто. Активуйте її. Зверніть увагу, що ці повідомлення не буде видно іншим користувачам.
7. Опис компанії та завантаження фотографій
Додайте опис, який розповість про вашу компанію докладніше. Намагайтеся зробити текст лаконічним, щоб він одразу відображався повністю, без додаткових дій. Також завантажте фотографії, які асоціюються з вашим бізнесом, наприклад, фото приміщення, товарів або вивіски. Візуальна інформація допоможе зробити ваш профіль привабливішим.
8. Проходження верифікації
Після реєстрації бізнес-профіль чекає модерація. Google перевірить правильність наданої інформації. Платформа вказує, що цей процес може тривати близько тижня. Для підтвердження адреси Google може використовувати різні методи: надсилання листа на вказану фізичну адресу, відеодзвінок з представником компанії або підтвердження електронною поштою. Ви можете відстежувати статус перевірки. Коли профіль отримає статус «Підтверджено», це означає, що верифікація завершена. Далі знадобиться деякий час, щоб відбулося повне додавання організації до Google Карт.
Щоб керувати профілем компанії надалі, потрібно буде увійти до інтерфейсу Google Мій Бізнес. Там можна змінювати налаштування, додавати або прибирати інформацію, переглядати відгуки та статистику.
Як просувати бізнес у Google Картах
Тепер, після знайомства з основними принципами, як додати компанію на Google Карти, розгляньмо кілька стратегій, які допоможуть оптимізувати вашу присутність на Google Maps та залучити більше клієнтів.
- Використовуйте магію ключових слів. За допомогою спеціальних сервісів вивчіть запити, які користувачі можуть вводити для пошуку компаній, аналогічних вашій. Використовуйте ці слова в описі профілю, виборі категорій і навіть у відповідях на відгуки. Однак не перестарайтеся.
- Регулярно оновлюйте інформацію. Не допускайте, щоб ваш профіль перетворився на цифрову примару. Слідкуйте, щоб дані були актуальними. Діліться новинами про майбутні події, спеціальні пропозиції та акції, нові позиції в меню або серед послуг, що надаються. Поділіться інформацією про внутрішні події компанії, щоб розповісти клієнтам про свої цінності.
- Відповідайте на відгуки. Покажіть клієнтам, що ви цінуєте їхню думку, активно реагуючи на будь-які відгуки. Реакцією на позитивні оцінки висловіть подяку за приємні слова та підкресліть їхню цінність, заохочуйте клієнтів ділитися своїм досвідом з іншими. Якщо доводиться відповідати на негативний коментар, попросіть вибачення за незручності, запропонуйте клієнту зв'язатися з вами безпосередньо, щоб отримати додаткову допомогу.
- Запустіть рекламу у Google Картах. Так ви зможете залучити потенційних клієнтів, які шукають конкретні продукти чи послуги у вашому регіоні. Це може бути потужним способом підвищення видимості вашого бізнесу.
І нарешті, нагадаємо, що після того, як ви вирішили додати організацію в Google Карти, необхідно відстежувати ефективність своєї роботи на цій платформі. Аналізуйте такі показники, як перегляди, кліки, дзвінки, відвідування сайту, щоб зрозуміти, що працює, а що можна покращити.
Як поставити нову мітку на Google Maps?
Щоб відзначити організацію на Картах у Google або додати філію, відкрийте «Мої карти» та натисніть «Додати об'єкт». Клацніть у потрібному місці та введіть назву компанії. Якщо ви пройшли верифікацію профілю, то позначка з'явиться автоматично.
Чи можна отримати додатковий трафік на сайт з Google Карт?
Так, це чудовий спосіб залучити місцевих клієнтів. Додавання організації в Google Карти допоможе безплатно збільшити відвідуваність вашого вебресурсу та вплине на ранжування у пошуку.
Які додаткові сервіси Google будуть корисні у роботі
Щоб зареєструватися та просуватися на Google Maps, вам знадобиться обліковий запис Gmail. Якщо ваша компанія не має власного сайту, можна налаштувати профіль у Google Мій бізнес. За допомогою цього сервісу легко керувати діями через смартфон.
Також корисний Google Ads — сервіс конфігурації контекстної реклами, який дозволяє задати параметри платних оголошень в Google Картах і відстежувати статистику. Зокрема, можна проаналізувати:
-
у яких районах найчастіше переглядають профіль;
-
які джерела трафіку на сторінку;
-
яка кількість переходів.
Це допоможе вам краще зрозуміти цільову аудиторію та адаптувати бізнес під її потреби.
Висновки
Ми з вами розібралися, що незалежно від того, чи функціонує організація офлайн, чи є в неї окремий сайт або вона працює тільки через інтернет, потрібно додати мітку про свій бізнес на Google Maps. Це підвищить видимість перед конкурентами, привабить більше трафіку та зміцнить репутацію. Тим більше що додати організацію на Карту Гугл можна абсолютно безплатно.