Розробка сайту з особистим кабінетом

Надайте своїм клієнтам гнучкий персоналізований сервіс!
Розробка сайту з особистим кабінетом
bg image

Розробка особистого кабінету на сайті

Важко переоцінити значення розробки особистого кабінету на сайті - це аналог акаунта в соцмережах, тільки орієнтований на отримання послуг чи розвиток бізнесу. Тут відвідувач може користуватись різним функціоналом та відстежувати необхідну інформацію. При цьому сфера застосування особистих кабінетів на сайтах вражає: від інтернет-магазинів та банків до подорожей та пошуку роботи.

01/
Для клієнтів eCommerce проектів
Розробка особистого кабінету на сайті для клієнтів електронної комерції дозволяє клієнту персоналізувати свій досвід онлайн-покупок. Користувач може вибрати спосіб оплати, отримати доступ до обмежених пропозицій та акцій, зв'язатися зі службою підтримки для вирішення проблем.
02/
Для компаній, що надають послуги
Зробіть свій сервіс зручним та зрозумілим. Розробка особистого кабінету на сайті або в додатку дозволить користувачам замовляти послуги в пару кліків, стежити за акціями та програмою лояльності.
03/
Для взаємодії з дилерами та представниками
Створення особистого кабінету сайту дозволяють дилерам та представникам компаній самим налаштовувати облік продажів, зручно вести менеджмент та документацію, тримати зв'язок із клієнтами та партнерами.
04/
Для взаємодії з b2b клієнтами
Особистий кабінет дозволяє вести закрите листування з партнерами, фіксуючи комунікацію, логістику та продаж. Крім того, розробка особистого кабінету дозволяє контролювати обсяг закупівель та фінанси, автоматично формувати документацію та у будь-який момент звертатися до архівних даних.
image

Особливості створення сайту з особистим кабінетом

Розробка особистого кабінету для сайту відкриває широкі можливості для бізнесу.  Він допомагає організувати роботу всередині компанії, а також покращити взаємодію з клієнтами. Функціонал може бути різним, але є мінімальні рекомендовані інструменти, які необхідно впроваджувати під час розробки особистих кабінетів:

форма реєстрації та авторизації користувача з призначенням ролі;
картка з персональними даними користувача;
історія взаємодії з партнерами та клієнтами;
персональні програми лояльності, інформація про знижки, бонуси та інші індивідуальні привілеї;
інструменти документообігу для автоматизації та прискорення обробки замовлень;
онлайн чат для спілкування між компанією та клієнтом;
інструменти автоматичних розрахунків та укладання типових договорів;
інструменти звітування.

Як відбувається розробка особистого кабінету?


01/

Дослідження та формування ТЗ

Обговорення з клієнтом його побажань, очікувань щодо структури та логіки влаштування особистого кабінету на сайті. Чітке ТЗ із термінами здачі проєкту.
Дослідження та формування ТЗ

02/

UI/UX дизайн

Розробка зручного інтерфейсу та інтуїтивно зрозумілого візуалу особистого кабінету. Затвердження дизайну з клієнтом. Прототип екранів особистого кабінету із зручним інтерфейсом.
UI/UX дизайн

03/

Розробка кабінету

Написання програмістами коду та верстка нових сторінок. Подальше тестування розробленого продукту. Готова технічна частина проєкту.
Розробка кабінету

04/

Інтеграція

Вбудовування нового функціоналу в сайт, його подальша інтеграція з гаманцями, платіжними системами, чат-ботами та ін. Продукт попередньо готовий до релізу.
Інтеграція

05/

Запуск та підтримка

Реліз нового функціоналу на сайті, гарантійне обслуговування, пострілизна підтримка та подальший розвиток проєкту. Клієнт задоволений роботою особистого кабінету на сайті.
Запуск та підтримка

Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Технології для сайтів з особистими кабінетами

Ми намагаємося підібрати найефективніший стек технологій, який вирішує завдання бізнесу. Наша мета – створити ефективний сайт з особистим кабінетом, який виконуватиме поставлені цілі. Для легких проектів, які не мають високого навантаження або складних завдань та не потребують індивідуальних інструментів, ми використовуємо такі технології, як PHP, MySQL, JavaScript та інші. Вони допомагають якнайшвидше реалізувати проект, не витративши великого бюджету компанії на розробку.

Але не завжди цей стек спроможний впоратися з поставленими завданнями. Якщо бізнесу потрібне впровадження унікальних інструментів, сайт зазнає великого навантаження або потрібна взаємодія з безліччю сервісів, ми застосовуємо інші технології, серед яких: Vue.JS, Python, Django, PostgreSQL та інші. Завдання наших спеціалістів – створити сайт з особистим кабінетом, який працюватиме швидко, безперервно та безпечно.

Відгуки клієнтів

Олена Семеген
Спеціаліст з Digital сервісів, Delivery Group
WEZOM розробляють для нас мобільний додаток з адаптацією під iOS та Android. Ми вже запустили бета-версію і наші клієнти дуже добре відгукуються про продукт. Хочу відзначити гнучкість та якість нашої комунікації. Щотижня ми проводимо зустрічі, де продуктивно обговорюємо всі деталі розробки та виконану роботу.
Читати повністю
Тетяна Лисиця
Маркетолог, Zalem
Найголовніший для нас показник успіху проекту це те, що протягом 8 місяців e-commerce майданчик створений WEZOM щодня приносить нам замовлення. Ми дуже задоволені нашим партнерством і як команда справлялася з поставленими завданнями. Усі цілі проекту було досягнуто в обумовлені терміни.
Читати повністю
Анатолій Костенко
Глава IT відділу, Компанії
Задоволений результатами розробки сайту. WEZOM доставили шикарний продукт з адаптацією під мобільні пристрої та зробили все якісно, ​​вчасно та з максимальним професіоналізмом. Команда провела SEO аналіз та вивчила ринок нашого бізнесу. На підставі цих даних було спроектовано та розроблено сайт. Також хочу відзначити відмінну комунікацію та постійну залученість команди до проекту.
Читати повністю
Julia Nepyipyvo
Marketing Manager, Incode Group
Incode-Group раді рекомендувати WEZOM за їхні виняткові послуги. Розробка системи управління персоналом для нашої компанії виявилася перетворюючою, революціонізувала нашу діяльність та оптимізувала ефективність на всіх рівнях. Постійне надання WEZOM високоякісної роботи зробило їх невід'ємною частиною нашої команди. Їхні знання у розробці програмного забезпечення та дизайні користувацького досвіду відіграли ключову роль у покращенні функціональності та користувацького досвіду нашого проекту. Ми щиро вдячні за внесок WEZOM та високо рекомендуємо їхні послуги.
Читати повністю
Вадим Тарасенко
Глава відділу з диджитал маркетингу, RIEL
Після запуску сайту відсоток проектних відмов став на 17,4% менше, а трафік на сайт та продажі кардинально збільшилися на 65% та 30% відповідно. Сам проект складався з кількох частин: розробка корпоративного сайту, створення каталогу проектів, розробка адміністраторської панелі управління та реалізація конструктора для сайтів ЖК. Комунікація та якість роботи з командою з 6 спеціалістів були на висоті протягом усіх етапів роботи.
Читати повністю
Пітер Сачсе
Кантрі-менеджер, John Deere
Ми вибрали WEZOM серед інших компаній, тому що вони надали прототипи майбутніх систем, і ми чітко розуміли, як виглядатиме готовий продукт. Робота з командою велася над кількома проектами, включаючи розробку CRM з адаптацією під десктоп та мобільні версії, а також створення лінійки серверних програм, які доступні на iOS, Android та онлайн. Ми дуже задоволені результатами та гнучкістю роботи всієї команди. Все працює ідеально.
Читати повністю
Valeriy Fomenko
Консультант з програмного забезпечення та дизайну, Peiko
Робота з WEZOM над нашим проєктом розробки CRM була справді винятковим досвідом. З самого початку їхня команда продемонструвала високий рівень професіоналізму, досвіду та відданості справі. Вони знайшли час, щоб зрозуміти наші конкретні вимоги та цілі, і перевели їх у індивідуальне CRM-рішення, яке перевершило наші очікування. Протягом усього проєкту WEZOM підтримував прозорий зв’язок, регулярно оновлював інформацію та оперативно вирішував будь-які проблеми. Їхнє прагнення досягти високоякісних результатів було очевидним у кожному аспекті проєкту.
Читати повністю
Igor Volikov
Technical Director, Network of service stations Dalnoboy
Нашою метою було - створення застосунку, який дозволив би користувачам збирати й аналізувати дані про продуктивність своїх продуктів і продуктів конкурентів. Завдяки зусиллям команди WEZOM у компанії збільшилася швидкість і точність обробки даних, скоротився робочий час. Ми завершуємо проєкти в строк і використовуємо сучасний підхід до співпраці.
Читати повністю
Сергій Лурієв
Керівник відділу маркетингу, Visotsky Consulting
Завдяки роботі Wezom ми отримуємо десятки заявок на день з усього світу. Розробкою сайту займалася команда з 8 осіб. Роботи велися над створенням UX/UI, адаптацією сайту під іноземних користувачів та SEO послугами, такими як перенаправлення доменів без втрат посилальної маси та позицій у ПС. Наш менеджер із проекту, Поліна, справжній експерт своєї справи. На всі питання ми отримували миттєві відповіді, етапи робіт ми відслідковували через Worksection і всі вони були виконані у строки. Компанія тримає свої обіцянки і це не може не тішити.
Читати повністю
Ольга Саннікова
Менеджер з маркетингу, Agrimatco
Наші стейкхолдери дуже задоволені дизайном сайту і тим, що він приваблює велику кількість відвідувачів. Хочу також відзначити те, наскільки швидко і вміло команда адаптувалася під наші процеси та вимоги. Менеджер, який з нами працював, справлявся з усіма завданнями, а в моментах, де у нас були питання, відповідав на все швидко і ясно. Дуже приємно працювати з такими фахівцями.
Читати повністю
відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Як зрозуміти, що на сайті потрібно створювати особистий кабінет?
Якщо клієнтам не вистачає персоналізованого функціоналу (наприклад, історії покупок чи транзакцій), створення особистого кабінету може стати відмінним рішенням. Він також допоможе утримувати залученість та лояльність споживачів.

02.
Навіщо потрібний особистий кабінет клієнта бізнесу?
Створення особистого кабінету дозволяє спростити, прискорити та здешевити процеси, пов'язані з купівлею, продажем, отриманням та наданням товарів чи послуг. Для цього користувач особистого кабінету може скористатися безліччю інструментів, серед яких послуги комунікації, обліку та оплати здійснених операцій.

03.
Навіщо потрібний кабінет клієнту?
Кабінет допомагає персоналізувати досвід клієнтів, налаштовувати можливості сайту під свої запити. Користувач отримує можливість вибирати товари та послуги з мінімальними зусиллями.

04.
Як обрати функціонал для створення власного кабінету?
Вибір функціонала особистого кабінету сайту залежить від специфіки діяльності компанії та переліку вирішуваних ним завдань. Кожен проект варто обговорювати окремо: важко порівнювати B2B особистий кабінет із кабінетом користувача на сайті піцерії.

05.
Скільки коштує розробка власного кабінету?

Вартість розробки сайту залежить від багатьох параметрів. Існують обов'язкові функції, такі як реєстрація та авторизація користувача, створення профілю, навігація, інструменти для роботи або взаємодії з сайтом. Існують додаткові інструменти, такі як створення програми лояльності, окремі кабінети для менеджерів та керівництва, підключення сторонніх сервісів, інструменти для документообігу та багато інших.

Чим більше функцій впроваджується в сайт з особистим кабінетом користувача, тим дорожче він коштує. При цьому кожен інструмент має власний набір функцій. Наприклад, функціонал реєстрації може бути за номером телефону, з підтвердженням СМС, впровадження «капчі» для захисту від вибору пароля, інструменти авторизації через соціальні мережі. Все це впливає на ціну.


Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.