Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
21.05.2021

Зростання відвідуваності на 92% за 6 місяців: кейс просування інтернет-магазину Jabko

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
21.05.2021
21.05.2021
5.0
3248
0

Основними цілями, які поставило керівництво онлайн-магазину Jabko, було збільшення продажів, підвищення відвідуваності та виведення сайту в топ. Завдяки комплексному підходу та використанню сучасних інструментів SEO ми збільшили трафік на 92% за перші 6 місяців, що дало потужний поштовх для зростання рейтингу та продажу.

Основна інформація

Назва : Jabko («Ябко»).

Рік реєстрації домену : 2017.

Тематика : продаж оригінальної техніки Apple.

Ніша: висококонкурентна.

Наші послуги: комплексне просування.

Цілі : збільшення відвідуваності в 2 рази, підвищення конверсії.

Результати : за 1 міс. досягли +91,6% (36 449 сеансів), через 6 міс. - 69 840.

Розбір проблеми клієнта

На початку літа 2019 до студії надійшов запит на надання послуги комплексного просування інтернет-магазину jabko.ua. Вже тоді це був відомий сайт із гарною відвідуваністю (приблизно 30 тис. візитів на місяць). Однак ці показники не задовольняли керівництво.

Їхня мета була грандіозна: виведення Jabko в топ з продажу оригінальної техніки бренду Apple.

Перед нами стояло непросте завдання – задіяти заходи SEO, не допускаючи зниження трафіку.

Розбір проблеми клієнта

Стратегічні плани

Ринок інтернет-продажу техніки в Україні досить розвинений. На ньому присутні як магазини, що продають оригінальні аксесуари, так і фірмові сайти брендів. Саме конкуренти другого типу є найсерйознішими.

Перед нами стояло завдання протистояти таким лідерам ринку, як Hotline, Allo та Citrus. На їх сайтах можна замовити найрізноманітнішу електроніку.

Стратегічні плани

Щоб реалізувати завдання, поставлене керівниками Jabko, наші співробітники насамперед виконали аналіз ніші та ресурсів конкурентів. При дослідженні особливу увагу приділили наступним показникам:

  • відвідуваність;
  • кількість сторінок із індексацією;
  • СЯ ресурсів конкурентів;
  • заповнення деяких сторінок;
  • технічні параметри (застосування метаданих, швидкість завантаження та ін.).

Усі отримані дані були ретельно проаналізовані.

Наші фахівці визначили план першорядних робіт:

  1. Проведення глибокого технічного аудиту . Веб-сайти, через які здійснюються продажі, повинні бути ідеально налаштовані. Відвідувачі не чекатимуть довгий час, поки провантажиться сторінка, наприклад. Також при аудиті ми врахували відображення опису в пошукових системах.
  2. Виконання аналізу СЯ, щоб зрозуміти, чи відповідає ядро низько- та високочастотним запитам . Вирішили розширити семантику для залучення нових користувачів і просунути ресурс у рейтингу пошуковика. Робити ставку тільки на ключі високої частоти докорінно неправильно для тематики ніші бізнесу клієнта, оскільки в такому разі потрібно було б конкурувати із серйозними сайтами.
  3. Аудит посилального профілю, вибір стратегії у розвиток . При виведенні сайту в топ видачі пошуковий робот оцінює частку переходів на нього з усіх джерел. Цей фактор є важливим для систем, оскільки дозволяє оцінити затребуваність контенту.

Також під час аналізу ніші, фахівці відзначили ще одне завдання – необхідність регулярного додавання нових сторінок. Вони мають бути налаштовані таким чином, щоб відвідувачам було зручно взаємодіяти з ресурсом.

Виконання аналізу ніші

Проблеми у роботі сайту, який ми виявили

Детальний аудит ресурсу дозволив нашим фахівцям визначити багато помилок. Серед найбільш критичних:

  1. Биті посилання. Їх ми нарахували приблизно 17 штук на момент виконання аналізу. Пошуковики розцінюють биті посилання як показник незадовільної якості сайту. Чим їх більше, тим гірші поведінкові чинники.
  2. Низька швидкість. Сайт клієнта програвав за цим показником конкурентам.
  3. Недоопрацювання у мікророзмітці.

Jabko програвав конкурентам за кількістю та якістю посилань. Під час аналізу ми брали до уваги інформацію від сервісу Ahrefs. Нижче наведемо порівняння з парою найближчих конкурентів:

Проблеми у роботі сайту, який ми виявили

Що стосується семантики Jabko, то видимість за кількістю запитів була непогана, але ключі здебільшого відображалися лише на другій сторінці та наступних. Враховуючи сучасні вимоги, явно можна відзначити недоопрацювання у цьому напрямі.

План дій

Більшість з виявлених під час аналізу недоліків було усунуто ще етапі робіт. Інформація, яку ми отримали, стала базою для покращення позицій сайту в рейтингу пошуковика. Щоб досягти поставленої мети, ми вирішили послідовно працювати у трьох напрямках. Розкажемо про них.

Етап 1. Усунення технічних недоробок

Основні напрямки – підвищення швидкості завантаження ресурсу та видалення битих посилань. Ми вирішили також опрацювати мобільну адаптацію, оскільки понад 50% аудиторії сьогодні переважно використовують планшети або смартфони для відвідування сайтів.

Біті посилання утворилися, швидше за все, через те, що в категорії продажів девайсів Apple деякі з позицій були продані, а сама сторінка неправильно відключена. Частину недійсних урлів ми видалили вручну, налаштували редирект.

На цьому етапі ми також провели роботу над коригуванням метатегів, але виконували її в комплексі з оптимізацією контенту.

Усунення технічних недоробок

Етап 2. Виконання внутрішньої оптимізації

На цій стадії фахівці студії зробили аналіз усіх запитів, що перебувають у сегменті 20–50 позицій видачі, а також склали список ключів, які простіше дотиснути. Крім цього, виконувались роботи з оновлення наповнення, нарощування посилань та ін.

Важливо було реалізувати поставлене завдання обережно, щоб не завдати шкоди ключам, які займали високі позиції.

Ще для нас важливо було не просто залучити трафік, а й затримати відвідувачів на сайті, підвищивши рівень конверсії, тобто досягнувши результату, на який робив ставку сам клієнт.

Етап 3. Робота з масою посилань

Після аналізу поліпшення позицій ресурсу було прийнято рішення звернути увагу до якість урлів. Після детального дослідження ми склали список майданчиків, де хотіли б закупити посилання, також ми вирішили підібрати різний контент для друку на донорах.

Коментар нашого експерта

Унікальність співпраці з інтернет-магазином Jabko полягала в тому, що було виконано точкову та акуратну оптимізацію роботи сайту, що дозволяє зберегти вже наявні позиції. За рахунок аналізу ніші конкурентів ми змогли діяти цілеспрямовано. Це дозволило досягти високих результатів.

Для покращення представленості товарів та підвищення клікабельності наші співробітники провели тестування, вибрали оптимальний дескрипшн та інші метатеги.

Результати нашої роботи

Грамотний підбір семантики та вибір найбільш «оперативних» ключів дали потрібний ефект вже за місяць, коли пошуковий трафік зріс на 10 тис. візитів (у відсотковому співвідношенні це +30%).

Усього за 7 місяців кількість відвідувань зросла на 33 тисячі:

Результати нашої роботи

Робимо висновки

Підсумком співпраці з компанією Jabko стало дворазове збільшення трафіку за 7 місяців після старту. Досвід роботи з цим інтернет-магазином став для нас унікальним, оскільки належало оптимізувати сайт, який вже має хороші стартові позиції. Критичні недоробки, виявлені під час аналізу, ми усунули. Завдяки комплексному підходу спеціалісти студії забезпечили потужну базу для подальшого самостійного просування сайту клієнта.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.