Коротко - дуже коротко ;-), але у справі: як ми зробили ребрендинг сайту відомої компанії TopChinaOpt, яка займається оптовими поставками та замовленнями продукції з Китаю. Клієнти прийняли рішення про те, що настав час рухатися далі - зробити свій сервіс на щабель вище, та й презентувати більш "жирненько" свій бренд.

Початкова ситуація
Необхідно було із сайту, зібраного на OpenCart, зробити цукерку. Насправді все було не так погано - трохи "ламалася" верстка, кілька форм не працювало, де-не-де вискакував код - але основні завдання вирішувалися.
Цілі були поставлені такі:
1. Зосередити клієнтів на одному каналі зв'язку.*
* Справа в тому, що на першому екрані головною були всі прямі посилання на месенджери (telegram, viber, whatsapp, messenger fb) і форма зворотного зв'язку. Користувач не морочився взагалі і безпосередньо звертався по тому каналу, який був йому найзручніший, не перегортаючи каталог і не розраховуючи вартість доставки, що значно додало роботи call-центру клієнта.
2. Upgrade дизайну та функціоналу, з урахуванням поточної конверсії.
Процес робіт
Із самого початку варто сказати спасибі клієнтам та менеджерам, з їхнього боку – хлопці кльові та освічені, працювати було практично завжди легко та приємно – ключові моменти вирішували оперативно, уважно ставилися до наших пропозицій та вносили корективи дуже точково та у справі.

Природно, ці два молоді підприємці на фото хотіли, щоб все було дуже “смачно” і чітко по їх ніші, почали з маркетингу та сео на етапі розробки:
Маркетингове дослідження та сео на етапі розробки
Що зробили:
- Аналіз ЦА.
- Аналіз конкурентів.
- Пройшли "шлях" клієнта.
- Проробили карту продукту та УТП.
- Опрацювали картку Споживача.
- Аналіз ключових запитів
- Структура СЯ (семантичного ядра).
- Склали список технічних рекомендацій для впровадження на етапі дизайну.
- Склали технічне завдання на тексти.


*вирізки з досліджень
2. Розробка концепції дизайну
Процес трохи затягнувся з об'єктивних причин - але вийшло просто неможливо "смачно".
Сам дизайн включав: дизайн каталогу з товарами та послугами.
Хотілося б відзначити, що сторінка доставки - т.к. вона є ключовим моментом для постачання з Китаю, реалізована у вигляді landing-page з проробленими блоками для зручності та швидкого перегляду інформації на ній. Ну і самі сторінки Послуг теж вийшли міні-ландосиками ;-)
Головна сторінка:


Трохи перевершили початковий бюджет десь на 15-17%, але це було того й сума в контексті проекту була цілком логічною - ми пішли на деякі компроміси з дозволу клієнта щоб і ціна була "гуд" і результат "ням". Тепер з технічних моментів.
3. Фронт та бек розроблені на Laravel5
Чому?
Бібліотеки цього framework мають на увазі високе навантаження користувача і дуже гнучкі до внесення змін, це не шаблон і вважається індивідуальною розробкою під Ваш проект - і що дуже важливо не має прив'язки до нас як до розробників.
Сторінка Доставка:


Далі готувалися до перенесення: завершили перевірку багів на тестовому, узгодили всі моменти щодо поточних редиректів, дочекалися закінчення наповнення та перенесли на прод (діючий домен), закрили все регресійним тестуванням.
Труднощі, з якими зіткнулися
Не можу назвати це труднощами, але що є, тобто:
Вже на етапі фінального тестування виникла потреба внести зміни до першого екрана Головної сторінки. Але ми люди, що звикли, всяке буває ;-), тому дочекалися підтвердження з боку особи, яка приймає остаточні рішення, і погодили план доопрацювань та доплат.
Було: форма та посилання на месенджери відсутні,т.к. це вело клієнта відразу з сайту в чати

Стало: повернули структуру екрану, аналогічно тій, що була на OpenCart шаблоні

Результат
Щиро сподіваємось, що Клієнти, як і ми, задоволені результатом нашої співпраці. Побільше таких проектів - динамічних, соковитих і з цікавими "заковики".
Живіть та процвітайте, а коли захочете піти далі у бізнесі, звертайтеся, і ми Вам із цим допоможемо!