Як і більшість власників малого бізнесу, напевно, більшу частину робочого дня Ви витрачаєте на забезпечення прекрасної якості обслуговування своїх клієнтів, що відрізняє Вас від конкурентів. Якість обслуговування на сьогоднішній день – ключовий критерій, так як позитивний відгук про Вас – найкраща реклама. Належне надання послуг займає досить великий проміжок часу, тож його залишається небагато на те, щоб слідкувати за останніми онлайн-маркетинговими розробками.

Щоб допомогти власникам малого бізнесу орієнтуватися у сьогоднішньому світі нового цифрового маркетингу, а також виділити основні критерії, що допоможуть Вам досягти успіху, було виокремлено 8 термінів, що повинні бути в лексиконі кожного власника малого бізнесу. Розуміння понять «навіщо» і «що це» поліпшить Ваші маркетингові здібності залучати та утримувати нових клієнтів. Ось ці терміни:

1.      Онлайн - присутність

Що це: Ваша онлайн - присутність допоможе знайти клієнтам інформацію про Ваш бізнес   (компанію) в інтернеті та у мобільних додатках.
Навіщо: В сучасному світі присутність в інтеренті – необхідний чинник для подальшого розвитку. Споживачі використовують інтернет, щоб зробити свій остаточний вибір. Згідно з дослідженнями компанії Ніелсен, чотири з п’яти користувачів сайту Йелп зроблять огляд перш ніж здійснити покупку.

При пошуку нових або вже відомих компаній потенційний клієнт використовує пошукові системи та соціальні платформи, щоб знайти необхідну інформацію. Для допомоги Вам є 24 безкоштовних сайта для ведення Вашого бізнесу онлайн.

2.      CTA – заклик до дії

Що це: Кнопка заклику спонукає клієнта до дії (наприклад: «зателефонуйте зараз», «натисніть тут для знижки у 10%»). Тестування різних видів CTA допоможе Вам дізнатися, який з них є найбільш ефективним саме для Вас.
Навіщо: У малому бізнесі Ваша присутність у інтернеті не буде ефективною без чіткого заклику до дії. Навіть найбільш зацікавлені споживачі потребують надання наступного чіткого кроку або навіть стимулу, щоб обрати саме Вас.

3. Конверсія

Що це: Конверсія – це крок від вашого заклику клієнта до дії і до моменту ії здійснення. Конверсією може бути як електронний лист, так і дзвінок, але найчастіше це вже пряма купівля.
Навіщо: Метою Вашого маркетингу має бути конверсія. Ви заздалегідь маєте вирішити, що саме для вас це поняття. Таким чином, Ви знатимете подальші дій та чого саме Ви маєте досягти. 
Якщо Вам необхідно зменшити період часу між тим, коли покупець знайде інформацію в інтернеті і безпосередньою купівлею, ремаркетинг – найкраще рішення.

4.      Ремаркетинг

Що це: Ремаркетинг стежить за покупцями, які взаємодіяли з Вами або Вашим маркетингом раніше. Наприклад, відправляючи електронною поштою листи або текстові повідомлення вже існуючим клієнтам. Це робиться з метою підвищення лояльності або отримання рекомендацій, відгуків та рецензій.
Навіщо: Ремаркетинг є одним з найважливіших процесів для власників малого бізнесу. Таким чином Ви маєте більше шансів залучити покупців, що вже знають про Вашу компанію, за допомогою ефективного маркетингу.

5.      Рекомендації

Що це: Інші клієнти або компанії рекомендують Вашу компанію потенційним покупцям.
Навіщо: Рекомендації – найбільш потужний та ефективний вид реклами. При використанні цільових ремаркетингових повідомлень, ви можете отримати позитивну оцінку у мережі.

6.      САС – показник вартості залучення одного клієнта

Що це: Показник вартості залучення одного клієнта співвідноситься з сумою у доларах США, що витрачається на залучення нового покупця. Наприклад, Ви співпрацюєте з маркетинговою компанією і сплачуєте 1000$. За ці кошти вона має знайти для Вас 5 нових клієнтів. У такому разі САС становить 200$.
Навіщо: Метою є залучення клієнтів та отримання прибутку. Важливо зрозуміти, скільки коштує кожна з Ваших маркетингових дій, які Ви робите для досягнення цілі. Переконайтесь, що Ви знаєте точний САС під час роботи з маркетинговою компанією.

7.      CLTV – показник цінності життєвого циклу клієнта

Що це: Показник цінності життєвого циклу клієнта – це доларова вартість відносин з клієнтом, що базується на основі загального прибутку, який Ви очікуєте отримати за весь час співпраці з ним. Тож, якщо Ваші послуги коштують 50$, а покупець користується ними 5 разів за життєвий цикл, то загальна цінність торгівлі, або CLTV, складе 250$.
Навіщо: CLTV – важливе поняття у сфері маркетингу, так як воно визначає скільки саме Ви можете витратити на маркетинг. Взагалі, при будь-якій маркетинговій дії, де CLTV вище ніж САС,  Ви будете отримувати прибуток. Тож це те, в що потрібно інвестувати. Треба зрозуміти, що маркетинг не тільки потребує від Вас коштів, він також приносить прибуток!

8.      Обчислення у хмарах

Що це: Обчислення у хмарах – програмне забезпечення на онлайн-основі. Це означає, що послуги, такі як електронна пошта, зберігання та обчислення інформації, подаються через інтернет. Використання хмари власниками малого бізнесу стає все більшим популярним, так як ця послуга є доступною та легкою у використанні.
Навіщо: Використання хмарин обчислень для маркетингу – розумний підхід, оскільки він доступний і легко обновлюється. Наприклад,  система взаємовідносин з клієнтами та партнерами – це те, чим користуються протягом довгого часу багато великих компаній, проте зараз ця послуга стала доступною і для власників малого бізнесу.





Перевод текста: Валерия Хома, студентка факультета переводоведения Херсонского Государственного Университета
Источник: http://www.entrepreneur.com/article/239826
Оставить комментарий

Если по какой-то причине вы не можете позвонить или дозвониться, оставьте свой номер и мы сами вам перезвоним

Номер указывайте вместе с кодом страны. Например +380ХХХХХХХХХ

Оставьте свой номер и мы сами вам перезвоним в течение дня

Номер указывайте вместе с кодом страны. Например +380ХХХХХХХХХ

Оставьте свой номер и мы сами вам перезвоним в течение дня

Номер указывайте вместе с кодом страны. Например +380ХХХХХХХХХ
Не нашли что искали?

Спасибо за Ваш выбор. Мы перезвоним Вам в течении 26 секунд и обсудим детали.

Номер телефона

Ваша заявка принята и в ближайшее время мы с вами обязательно свяжемся!

Спасибо! Ваш комментарий появится на сайте после проверки администратором